Træt af wows lange vej til level!

  • Hey


    Før i smider flame og truer mig med at dræbe mig osv. så kunne jeg godt lige tænke mig og vide om det var muligt at få en kineser til at tage ens char op i højt lvl? Har hørt at nogen gør det, men er det noget man snakker om på forumet her? :D

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by ArchieM
    Hey


    Før i smider flame og truer mig med at dræbe mig osv. så kunne jeg godt lige tænke mig og vide om det var muligt at få en kineser til at tage ens char op i højt lvl? Har hørt at nogen gør det, men er det noget man snakker om på forumet her? :D


    Ja det kan du sagtens men det koster vildt meget.
    http://www.ige.com tager f.eks. $269.99 for at få dig fra lvl 1-60 på 21 dage.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja det kan du sagtens men det koster vildt meget.
    http://www.ige.com tager f.eks. $269.99 for at få dig fra lvl 1-60 på 21 dage.


    Har søgt lidt på det, det billigste jeg er stødt på er fra lvl 1-60 på 14 dage hvor man så skal af med $249.99


    Hvad skal jeg skrive i google for at få nogle gode resultater tror du?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by MvK
    Det er faktisk svært at holde al min flame tilbage ;)


    Du kommer bare med det :D

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by ArchieM


    Du kommer bare med det :D


    Så ender det bare med jeg selv bliver flamet.
    Men altså synes bare det ødelægger essensen og meningen med spillet.
    Det fede i WoW består jo i at udforske og opbygge sin character

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Så ender det bare med jeg selv bliver flamet.
    Men altså synes bare det ødelægger essensen og meningen med spillet.
    Det fede i WoW består jo i at udforske og opbygge sin character


    Haha, ja okay. Ja, det har du ret i. Men jeg har sgu udforsket alle mulige characters mange gange, og jeg gider bare ikke mere. Men der bliver jeg næsten nødt til når priserne er over $250 alle steder.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    havde du regnet med at kunne få det ordnet for en tier?


    Nej, havde du?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • det er sgu da egenligt en lorte time løn de får hvis de skal lvl en mand til 60 for spillere, sådan et lav lønnet arbejde gad jeg sgu ikke havde :P


    Skal jeg være ærlig vil jeg ikke selv gøre dette, da man bliver banned hvis det bliver opdaget. Vil egenligt heller ikke rigtig stole på dem, for det kan være de er på bare for at gå ind på dine andre char og nakke deres guld whatever.

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

    Rettet en gang, sidst af guGGe ().

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Så ender det bare med jeg selv bliver flamet.
    Men altså synes bare det ødelægger essensen og meningen med spillet.
    r


    Gir Martin Vedel Kristiansen (MvK) ret det fede i WoW består jo i at udforske og opbygge sin characte

  • Quote

    Originally posted by Asus3


    Gir Martin Vedel Kristiansen (MvK) ret det fede i WoW består jo i at udforske og opbygge sin characte


    Så ved vi det ;)

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Q: Is using Glider cause for suspension/ban? *
    A: Yes, Glider is against the Terms of Service as provided by Blizzard for World of Warcraft. If you are detected using Glider, your account will be suspended for 72 hours and very likely banned completely.While Glider does not violate any of the terms listed under Blizzard's "Client/Server Manipulation Policy", it is still a third-party program and their Terms of Service are very open in what falls under that definition.
    Glider provides a number of features to help lower the risk of detection - for more information, see the next topic.


    Bottom line: use at your own risk.


    use at own risk :D

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • IRL venner er vejen frem her!


    Jeg har en mate til at levle mig når jeg er på aftenarbejde, og når jeg er på dag levler jeg selv. nemt..

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    IRL venner er vejen frem her!


    Jeg har en mate til at levle mig når jeg er på aftenarbejde, og når jeg er på dag levler jeg selv. nemt..


    Fed mate! :clap:


    Livet i WoW ville være meget lettere, tror du ikke han ville kunne give mig en hjælpende hånd hvis du spurgte ham pænt for mig? :D

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten