Træt af wows lange vej til level!

Originally posted by ArchieM

Kunne være meget fedt at prøve, men ligesom Anden_DK siger tror jeg ikke det er så sikkert :D

Har du prøvet det?

Tjah der er jo også masser der aldrig bliver banned. Jeg kender ihvertfald ingen der er blevet banned, selvom der tit er blevet bottet 48 timer i streg.

• Ville i hvert fald aldrig overlade min konto til nogen af dem!

Det ville jo heller ikke være særlig fedt at betale kassen for at få level'et en char og så få bannet konto fordi de har brugt bots til at levele den op.

Mht. wowglider er det jo på eget ansvar, og hvis man kigger på deres forum, ser det da ud til at der er en hel del der er blevet bannet!

Fed mate! :clap:

Livet i WoW ville være meget lettere, tror du ikke han ville kunne give mig en hjælpende hånd hvis du spurgte ham pænt for mig? :D

Han får jo betaling for det ;)

• Man har sq for mange penge, og for lidt tid hvis man vil betale for det imo...

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

• apropo at udforske sin character og spillet :) syntes jeg oså det er plat at alle nye lvl 60 bliver fyret ind i en guild og ender i MC efter ingen tid på lvl 60! Vi er et hold der selv har startet en guild og vil kæmpe os hele vejen med nødvendigt udstyr osv til MC (hæng mig ikke op hvis jeg siger noget noobish) fordi jeg er noob! Men ved da at nogle fra guilden forlod for et par dage siden og satme om de ikke viser mig deres nye epic ting fra MC allerede nu!

• Alle mine mates er sgu High Warlord eller også i vild guild med fuld epic, ikke så fedt at være mig ;)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Overvejer faktisk nu at købe wowglider! 165,- og så kan du få sindssyge hurtige lvls ved at stille den på active mens man ligger og sover eller ikke er hjemme :D

Men tror jeg venter til expansion.

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

Originally posted by Sethos
    Udforske og opbygge sin character, mister ligsom sin glans efter den 4. level 60 :))

Jaja.. Blærerøv :D

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

[quote]Originally posted by Sethos
    Udforske og opbygge sin character, mister ligsom sin glans efter den 4. level 60 :))

Netop! Derfor gider jeg ikk levle mere.. mangler en til at powerlevle min char ligenu, betaler gerne for det, så er nogen interesserede. PM mig! ;D

Originally posted by Hardstyler

Netop! Derfor gider jeg ikk levle mere.. mangler en til at powerlevle min char ligenu, betaler gerne for det, så er nogen interesserede. PM mig! ;D

Hørt! Jeg skal bare have en til at træne min hunter op fra lvl 1-30 :)
    Prisen kan vi snakke om til den tid..

Hvad vil i synes om 745.05DKK for lvl 1-40?

Det er den lette del.. hellere betale sig fra 40-60 imo

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone

Det er den lette del.. hellere betale sig fra 40-60 imo

Den lette del, ja.. Men også den kedeligste del efter min mening. Kender flere der dropper ud af spillet i perioden 1-40

Originally posted by Asus3
    et godt råd køb en ting til 10 lvler over din, også bare i gang med det, men den skal se fed ud

Du mener sådan at man har noget at lvl'e for? Så man næsten sætter sig et mål og er mere opsat på at lvl'e eller hvad? :)
    Men det kunne da godt være man skulle gøre det..

Du mener sådan at man har noget at lvl'e for? Så man næsten sætter sig et mål og er mere opsat på at lvl'e eller hvad? :)
    Men det kunne da godt være man skulle gøre det..

Det plejer at være god motivation, men 10 lvls er måske lidt meget. Jeg vil sige 3-5 lvls, men det er jo en smagssag!

• Jeg er ikke vildt stolt af det men jeg har brugt http://www.mygamestock.com
    De er måske ikke de billigste, men det var nu engang dem der så mest troværdige ud dengang jeg ledte. De er er også rimelig hurtige imo... og bruger så vidt jeg ved ikke bots.

Jeg har selv lvled 3 lvl 60 og gad ærlig talt ikke rende alle de samme quests igennem igen. Så jeg har bl.a. fået både en warlock og en pally powerlvled til 50, og så selv taget over.

Det eneste "problem" jeg har haft er at når jeg overtager mine chars igen, så har dem som har spillet dem jo ligesom questet og spillet sammen med andre spillere. Ofte kinesere ^^ som så kontakter mig på kinesisk og spørger mig om god knows what. Det kan jeg dog leve med.

De efterlader også al det guld de tjener/finder på den char de lvler, fx på min lock var der 210g oven i hatten da jeg fik den tilbage på lvl 50.