QuoteDisplay MoreOriginally posted by Madsass
Hør her. Folk har forskelligt humor. Min mor kan heller ikke lige stand-up, men det jeg kan derimod.
Bentzin, da du var ung syntes dine forældre sikkert også at din humor var plat, ligesom du som en del ældre end os synes om vores humor.
Og du kan jo se at dem i filmklippet griner, og Yucko the Clown er også vist på MTV. Da den er vist i fjernsynet osv. så betyder det at de har fået lov til at publicere det af dem der medvirker i filmklippet - da det ellers ville være personlighedskrænkning.
Så please stop alt jeres piveri og indse at unge har en anden humor end de ældres.
Selvfølgelig er filmklippet på en måde latterligt - selvfølgelig. Men det er samtidig skide skægt. Se på det fra den humoristiske side, og ikke kun på de folk der medvirker, da de har givet lov til at den blev publiceret.
Det har intet med piveri, at gøre. Det handler om respekt for andre mennesker og om at viderebringe så syge filmklip, som dette og andre i samme dur. Jeg synes den slags er frastødende og sender destruktive signaler: "hold kæft vor er det sjovt, at være grov overfor og chikanere andre mennesker" !
At det bliver vist på en MTV eller andre steder er sådan set bedøvende. Det her er tweak.dk som i sine regler opfordrer til, at vi alle sammen holder et højt niveau. Det gælder altså også unge brugere, med en mærkværdig form for humor.
Andet er det faktisk ikke jeg prøver, at forklare.
Hvad du og andre har som foretruken humor, kan jeg og andre ikke bestemme - men vi har vel lov til, at foreslå, at i viser den slags ting andre steder.
Respekt for tweak.dk's regler og for andre brugere samme sted, er vel ikke for meget forlangt.
For min skyld kan i se det alle mulige andre steder. Men her inde har flere taget stor afstand fra den slags. Så det er vel bare at drage den konklusion, at det vist ikke lige passer her ind, da det virker frastødende på en del brugere. Det er det der kaldes - at visse hensyn.