Yucko the Clown

• Det har intet med piveri, at gøre. Det handler om respekt for andre mennesker og om at viderebringe så syge filmklip, som dette og andre i samme dur. Jeg synes den slags er frastødende og sender destruktive signaler: "hold kæft vor er det sjovt, at være grov overfor og chikanere andre mennesker" !
    At det bliver vist på en MTV eller andre steder er sådan set bedøvende. Det her er tweak.dk som i sine regler opfordrer til, at vi alle sammen holder et højt niveau. Det gælder altså også unge brugere, med en mærkværdig form for humor.
    Andet er det faktisk ikke jeg prøver, at forklare.
    Hvad du og andre har som foretruken humor, kan jeg og andre ikke bestemme - men vi har vel lov til, at foreslå, at i viser den slags ting andre steder.
    Respekt for tweak.dk's regler og for andre brugere samme sted, er vel ikke for meget forlangt.
    For min skyld kan i se det alle mulige andre steder. Men her inde har flere taget stor afstand fra den slags. Så det er vel bare at drage den konklusion, at det vist ikke lige passer her ind, da det virker frastødende på en del brugere. Det er det der kaldes - at visse hensyn.

• Hmm. Nu synes jeg selv det her klip er ret sjovt, og det er ikke fordi jeg synes det er fedt og være grov over for andre mennesker. Det jeg synes er sjov er nogle af de sætninger han fyrer af. Jeg tænker ikke på den onde hensigt, for så gå det sjove af det. Det mere i stil med den her:

Hi, im Yucko the clown, whats your name?
    My name is small.
    Is that you name or your dick

Jeg synes det er godt fundet på, når man lige står der i situationen :)
    Jeg kunne da aldrig finde på at være grov overfor en anden person hvis han/hun ikke havde gjort mig noget. Og ja, jeg ville højst sandsynlig sparke ham i løgene hvis han kom hen til mig, men stadigvæk synes jeg det er skæg. Samtidig er hans snøvlede accent ret sjov og høre på :D

Håber du kunne forstå hvad jeg mente?

Originally posted by c-k
    er du ikke lidt lam at hører på bentzin, noget af det lort du poster engang imellem er da mindst lige så latterligt og OT.. du er da en kæmpe idiot..

Det skulle du aldrig have sagt, lige om lidt kommer de alle sammen farende 8o

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Er det bare mig, eller hvorfor ik bare luk den her tråd? :crazyeyes:
    Hvad er dens formål nu?

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Originally posted by c-k
    er du ikke lidt lam at hører på bentzin, noget af det lort du poster engang imellem er da mindst lige så latterligt og OT.. du er da en kæmpe idiot..

En uges ferie til dig, ville passe fint nu. Jeg tror den er på vej. :))

Originally posted by The Hans

En uges ferie til dig, ville passe fint nu. Jeg tror den er på vej. :))

hvorfor dog det? han utrykker sin mening og siger folk der synes den form for humor er sjov er nogen hjernedøde idioter.. jeg utrykker bare min mening omkring hans indlæg

Originally posted by c-k
    hvorfor dog det? han utrykker sin mening og siger folk der synes den form for humor er sjov er nogen hjernedøde idioter.. jeg utrykker bare min mening omkring hans indlæg

Den påstand bliver du nok nødt til at bevise. Jeg kan ikke se, at han har brugt det ordvalg nogen steder. Jeg kan til gengæld se, at du har brugt ordvalget " kæmpe idiot" direkte til en bruger og det er flaming. Det må du ikke. Fy fy skamme dig. ;)

Jeg har ikke gidet at kommentere det, men for at det klip IMO skulle være sjovt, skulle klovnen happyslappes af alle til slut. Det ville være en passende straf for at opføre sig på en så provokerende og ubehøvlet måde.
    At andre synes det klip er sjovt, kan nu ikke bringe mit vand i kog. Må de selv afgøre. ;)

Den påstand bliver du nok nødt til at bevise. Jeg kan ikke se, at han har brugt det ordvalg nogen steder. Jeg kan til gengæld se, at du har brugt ordvalget " kæmpe idiot" direkte til en bruger og det er flaming. Det må du ikke. Fy fy skamme dig. ;)

Jeg har ikke gidet at kommentere det, men for at det klip IMO skulle være sjovt, skulle klovnen happyslappes af alle til slut. Det ville være en passende straf for at opføre sig på en så provokerende og ubehøvlet måde.
    At andre synes det klip er sjovt, kan nu ikke bringe mit vand i kog. Må de selv afgøre. ;)

Ska vi ikk lægge advokat kappen på hylden, mand...? Det er jo ikk noget krydsforhør :boxed:

Originally posted by KarGa
    Ska vi ikk lægge advokat kappen på hylden, mand...? Det er jo ikk noget krydsforhør :boxed:

Få en anden tone på og bland dig uden om. Han spurgte og jeg svarede. :roller:

Hva er der galt med min tone...?
    Syns bare ikk Tweak ska ende med at blive en domstol...

Er der nogen grund til at kalde mig for advokat og beskylde mig for at krydsforhøre folk, fordi jeg giver dem et svar og en forklaring på noget de spørger om ?

• Nu må du ikk ta den besked med advokat kappen personligt... Det var mere sådan generelt

Men må nok hellere holde min kæft med hva jeg mente med den besked... Jeg har fået reprimander for at ytre den mening før...

Men igen... det er ikke personligt ;) Må du ikk tro

Nu må du ikk ta den besked med advokat kappen personligt... Det var mere sådan generelt

Men må nok hellere holde min kæft med hva jeg mente med den besked... Jeg har fået reprimander for at ytre den mening før...

Men igen... det er ikke personligt ;) Må du ikk tro

Roger that. Helt i orden. ;)

Originally posted by c-k

Snak lige ordentligt mester - du kender reglerne herinde- og det der gider vi ikke høre på !!

Vel skrevet! :)) :cheers:

Originally posted by c-k
    jeg utrykker bare min mening omkring hans indlæg

og den udtrykker du fremover i en ordentlig tone - ellers kan du gøre det andre steder end på Tweak.dk !

• Sorry jeg ikke fik svaret med det samme. Men blev lige nød til, at droppe væk fra denne tråd og sunde mig. Inden jeg flippede helt ud over de grove bemærkninger der kom fra en bruger, som vist ikke læser hvad der bliver skrevet. :rolleyes:

Men mit svar er, at jeg desværre ikke kan forstå det du mener - altså at det er morsomt. Men som nævnt tidligere, så er vi heldigvis forskellige.

Men en ting har jeg fundet ud af og det er, at der intet sker ift. at brugere tilsviner andre personligt på det groveste. Og det er jeg faktisk rimeligt skuffet over. Hvorfor skal folk ha' lov til på den måde, at være direkte personlige i deres grovheder over for andre brugere ? Jeg undrer mig !

Jeg har overvejet meget længe, om jeg skulle skrive dette her. Men jeg synes ikke en løftet pegefinger er nok.
    Jeg har selv fået advarsel for noget meget mindre groft, hvor jeg tillod mig, at svare en anden der også var direkte personlig grov i sine udtalelser om mig. Har også fået påtale vedr. mine egne holdninger omkring nogle islam-tråde. Hvor jeg begrundede mine holdninger !

Hvor er linjen ? Er reglerne kun gældende en gang i mellem ?

Er det ikke meningen, at vi skal holde et rimelig højt niveau, så alle kan føle sig velkomne i tweak.dk' fora ?

Hvor er den opstramning, som der har været snakket en del om ?

Det med at personlig flaming vil der blive slået hårdt ned på. Er det bare noget der står eller bliver det ført ud i livet ?

Sikkert nok nogen der mener, at det er ligegyldigt og hvorfor jeg nu ta'r dette op. Men det er ikke fordi jeg har fået dårlige nerver af, at nogle ikke kan klare sig på anden måde, end ved at være personligt grove og svinske i deres indlæg. Syn's bare ikke det bør finde sted her på tweak.dk's fora.
    Man kan sagtens være uenige - uden at blive direkte personlige !

Det var så lige hvad jeg havde liggende, som skulle ud !

• Den næste der kommer med et post i denne tråd som ikke 100% drejer sig om trådens emne får en uges tænkepause.

Og jeg er fuldstændig ligeglad med hvad vedkommende ellers skriver om - det giver 1 uges tænkepause.

Og det kommer til at ske hver eneste gang jeg ser noget person fnidder fra nu af.

NB. Det vil nok være en god ide ikke at citere dette post og komme med en smart kommentar.

• Fantastisk humor findes ikke meget bedre :clap:

(jeg ville sku nok selv ha klappet ham en på hovdet :D )

mess with the best, die like the rest. Linux

Rettet en gang, sidst af Z0D ().