nej hvor jeg hade shg.dk, endnu engang udsat XFX 7900GT EE

VF900-Cu Hvornår?
-
-
Min bliver 38 grader ved fuld load.. har påført det der conductive paint, virker bare ikke, så fjerner det og prøver igen damn.
/Grau
-
Okay, ja det var ellers ret pænt! Så kan det godt være det var mit mislykkede forsøg med kølepasta der har gjort udslaget, eller hvad?
-
Jeg har blæser på fuld knald og spænt skruerne så meget som jeg kan + AS5
/Grau
-
mit 6800GT er kun 41°C som idle på fuld kraft har lige spillet 5mins UberSoldier og da jeg kom ud var den stadig kun 41°C :o
-
Originally posted by Grauballemanden
Jeg har blæser på fuld knald og spænt skruerne så meget som jeg kan + AS5/Grau
Okay ja. Jeg brugte den medfølgende pasta, og har den kun kørende på 7v
-
Det lyder da som noget der skal overvejes til mit kommende X1800XT 512
Må lige se hvordan gutterne på XS klarer det med deres kort i den klasse - de skulle jo blive ret varme. -
Originally posted by puma99dk|
mit 6800GT er kun 41°C som idle på fuld kraft har lige spillet 5mins UberSoldier og da jeg kom ud var den stadig kun 41°C :oden kan nemt nå at falde 30 grader inden du kommer ud af et spil.....den måling kan ikke bruges til noget.
-
Hvor meget vil sådan en zalman forbedre performance på, lad os sige et Asus 7900GT som jo er et eftertragtet kort...
Nogen grund til at investerer i sådan en hvis man ikke overclocker, og man overclocker er foreskellen så stor med zalman?
-
Originally posted by RasmusS
Hvor meget vil sådan en zalman forbedre performance på, lad os sige et Asus 7900GT som jo er et eftertragtet kort...Nogen grund til at investerer i sådan en hvis man ikke overclocker, og man overclocker er foreskellen så stor med zalman?
Temperaturen falder nok en del, især hvis det er refenrence køleren der er på.
Og igen, hvis det er reference køleren, er der ingen køler på ramne, hvilket der er med zalman.Så teoretisk set skulle du kunne overclocke mere
-
Originally posted by AtoM!C
Temperaturen falder nok en del, især hvis det er refenrence køleren der er på.
Og igen, hvis det er reference køleren, er der ingen køler på ramne, hvilket der er med zalman.Så teoretisk set skulle du kunne overclocke mere
Lyder da meget godt, hvordan er monteringen hvis du selv har prøvet?
-
Lyder da meget godt, hvordan er monteringen hvis du selv har prøvet?
Jeg synes den var super nem! Den største udfordring var egentlig at få den gamle køler af. Blev nød til at klippe ledningen til den gamle blæser af, da jeg ikke kunne få stikket op :S. Ellers kørte det som smurt
-
Originally posted by AtoM!C
Jeg synes den var super nem! Den største udfordring var egentlig at få den gamle køler af. Blev nød til at klippe ledningen til den gamle blæser af, da jeg ikke kunne få stikket op :S. Ellers kørte det som smurt
Lyder godt da jeg er en klovn til at rode med sådan noget, lidt for aggresiv er nok problemet!
-
Lyder godt da jeg er en klovn til at rode med sådan noget, lidt for aggresiv er nok problemet!
Hehe, kender det. Men bare tage det stille og roligt, det skalnok lykkedes