Nyt hjemmesideforum?

• Tjaa, det er da ikke utænkeligt at man kunne kalde det "Webdesign Og Programmering".

Men som Macimuz siger, så synes jeg lige så godt vi kan tage hele "pakken", når det gælder hjemmesider, og lade det handle om både webdesign, hosting, kodning, og alt det andet der omhandler hjemmesider generelt.

Originally posted by denully
    syntes nu det kunne være meget rart, men måske man skulle kalde det "programmering" eller noget så. så det omfatter lidt mere :)
    end lige præsis hjemme sider.

Hvordan kan "Programmering" omfatte mere end Webdesign "Og Programmering" ? Det kunne jeg godt tænke mig at vide. :)

Er faktisk også i tvivl om hvor du vil hen - vi snakker altså primært om hjemmeside-forum her, og så blev der foreslået at der blev lagt programmering oveni ...

Hvis du gerne vil have et seperat forum om programmering, så bedes du altså diskutere det et andet sted, for det er ikke det som topic handler om, ej heller noget jeg er interesseret i.

• Hvad er det store problem i at man kunne lave et forum som både omhandlede hjemmeside og almen-programmering.

I det store hele er der jo ikke den store forskel, om du sidder og har et problem i C++ eller PHP jo. Eller må vi heller ikke diskutere PHP, ASP, ASP .NET, Java osv i hjemmeside forummet?

Originally posted by Zlinky

Hvad er det store problem i at man kunne lave et forum som både omhandlede hjemmeside og almen-programmering.

I det store hele er der jo ikke den store forskel, om du sidder og har et problem i C++ eller PHP jo. Eller må vi heller ikke diskutere PHP, ASP, ASP .NET, Java osv i hjemmeside forummet?

Prøv lige at læse hvad der bliver skrevet ;) Jeg har netop lige skrevet at "JO, naturligvis kan vi tilføje programmering i et forum om "webdesign" " - Så er det jo fjollet at du spørger hvor problemet ligger, når der slet ikke er noget problem.

Lad os nu ikke gøre sagen mere indviklet end den er... ;)

• Døde dette helt, altså blev der intet fora om webdesign/kodning/scripting?

Eller evaluere admns lige PT?

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by nano
    Døde dette helt, altså blev der intet fora om webdesign/kodning/scripting?

Eller evaluere admns lige PT?

Ja det må du sør'me nok spørge om...

Lidt almen "kundeservice" i form af feedback på crewets overvejelser og beslutninger om dette emne ville i hvert fald være at foretrække, men det er åbenbart en by i Rusland ... :boxed:

Originally posted by KarGa
    Snak med Aerial... Han har vist ansvaret for forummet

Nej det har Martin sjovt nok ;)

Aerial har blot det overordnede ansvar for ro og orden, men det er en helt anden sag. ;)

• Så vidt jeg ku forstå på Aerial, så har han en del af ansvaret for forummet... Og siden Martin nok er en travl mand, tror jeg at i ska ha fat i Aerial

Forestil dig at Martin får 1 forslag fra en eller anden bruger... og 1 fra Aerial... Hvem lytter han til? :)
    Og jeg tror ikk Aerial blir så svær at overtale, ihvertfald til at tale med Martin om det

Originally posted by Burger

Nej nej - den lever endnu, men ryger nok snart på køl der er nogen der påstår der snart er noget at fejre :))

Jaah, det er jo lige om hjørnet.

• hva faen er der nogle der fraterniserer irl herinde!!!! svineri ...i skal kun være online! :D

kunne nu være skægt med et tweak lan......evt med en ring med kæmpeboksehandsker så nogle kan få tingene ud......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    hva faen er der nogle der fraterniserer irl herinde!!!! svineri ...i skal kun være online! :D

kunne nu være skægt med et tweak lan......evt med en ring med kæmpeboksehandsker så nogle kan få tingene ud......

hehe ja en sådan ring kunne der være brug for en gang imellem :D

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9