Nyt hjemmesideforum?

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    hva faen er der nogle der fraterniserer irl herinde!!!! svineri ...i skal kun være online! :D


    kunne nu være skægt med et tweak lan......evt med en ring med kæmpeboksehandsker så nogle kan få tingene ud......


    Sidder du og påstår jeg skal droppe mit studie 2½ måned før jeg er færdig, bare fordi jeg ikke må se på Macimuz IRL? :crazyeyes: :))

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Sidder du og påstår jeg skal droppe mit studie 2½ måned før jeg er færdig, bare fordi jeg ikke må se på Macimuz IRL? :crazyeyes: :))


    Det kan jo godt give traumer :))

  • Utrolig drejning i en for en gang skyld ellers seriøs tråd i Off Topic. :rolleyes:


    Til topic !! Så ku' det være godt med en tilbagemelding fra Crewet, om chancer og muligheder for et sådant et - i en eller anden form. Men det kommer der vel nok på et tidspunkt ? :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Utrolig drejning i en for en gang skyld ellers seriøs tråd i Off Topic. :rolleyes:


    Jep, men nu er jeg trådens "forfatter", og jeg indviljede i lidt off topic, så hvis nogen skal bebrejdes, så er det mig ;)


    Quote


    Til topic !! Så ku' det være godt med en tilbagemelding fra Crewet, om chancer og muligheder for et sådant et - i en eller anden form. Men det kommer der vel nok på et tidspunkt ? :9xo


    Det virker ikke sådan. Jeg har nu spurgt Martin 2 gange og Aerial 1 gang, men har ikke fået andet svar end "Det tænker jeg lige over", men det var altså d. 26. marts ... :rolleyes:


    Men jeg gider ikke at fremstå som et brokkehoved, så derfor har jeg opgivet at rykke mere, for lidt respons ... Det kan også være de har meget travlt med et eller andet i deres hverdag, det ved jeg jo ikke...

  • Tja.. Er egentlig fuldstændig ligeglad - om der har sin egen kategori eller er i Off Topic.. Men helt ærligt, når WoW kan få SÅ meget plads, så skader et lille hjemmeside-forum da ikke :S

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]