Domæne hackede
- zweb.dk
- Lukket
-
-
Hold kæft, hvor er det latterligt... Håber virkelig du får dine ting tilbage!
-
Har de slettet alt andet på dit hotel.
-
Christian B: Vi kan ikke give dig nogen backup, så du må selv lægge dine filer op igen desværre.
ja alt er væk.. og b-one siger at jeg selv må ligge det ind igen har intet at ligge ind..
-
Damn nedern...
-
Så muslimer har lige hacket en muslim?
Sorry, syntes lige det var sjovt. Men træls nok for dig da.
-
Ej hvor surt
Nu har jeg ik SÅ meget forstand på det. Men du har vel en backup af den selv?
-
nope ingen backup
troede jeg skulle bruge det til noget..
QuoteOriginally posted by Butcher
Så muslimer har lige hacket en muslim?Sorry, syntes lige det var sjovt. Men træls nok for dig da.
ja de er da også for dumme..
-
Originally posted by Butcher
Så muslimer har lige hacket en muslim?Sorry, syntes lige det var sjovt. Men træls nok for dig da.
Uden at ville træde i det.. men.. LOL
-
Originally posted by Butcher
Hvad er der specielt ved det?
Kristne hacker da også kristne, osv.
Det ville da være en mærkelig regel at man kun må hacke på tværs af religioner, synes jeg ...
-
Originally posted by Mikkel
Hvad er der specielt ved det?
Kristne hacker da også kristne, osv.
Det ville da være en mærkelig regel at man kun må hacke på tværs af religioner, synes jeg ...
Tror mere det er de her "muslimske hackeres" mål de tænker på. Altså de vil hacke hjemmesider som vantro kristne ejer.
zweb - fandme nedern sån noget der! Vil B-One slet ikke gøre noget i sagen ? Kigge i logs eller et eller andet, i det mindste vise at de ikke er ligeglade.. De der kiddies kom vel ind igennem en eller anden velkendt exploit i det system du kørte på serveren, fx wordpress osv, eller ?
-
Originally posted by Marquis
Tror mere det er de her "muslimske hackeres" mål de tænker på. Altså de vil hacke hjemmesider som vantro kristne ejer.
zweb - fandme nedern sån noget der! Vil B-One slet ikke gøre noget i sagen ? Kigge i logs eller et eller andet, i det mindste vise at de ikke er ligeglade.. De der kiddies kom vel ind igennem en eller anden velkendt exploit i det system du kørte på serveren, fx wordpress osv, eller ?
jeg havde kun html design..
og ja de gider ik gøre noget som helst.. -
Originally posted by zweb.dk
jeg havde kun html design..
og ja de gider ik gøre noget som helst..Hmm, så må B-One jo åbenbart ha' en eller anden form for outdated software et sted i deres system, eller hvad ? Har ikke så meget forstand på det
-
Hvorfor har du egentlig ikke selv filerne til at ligge lokalt? Eftersom de skriver på deres hjemmeside, at de ta'r daglig backup, burde de da kunne give dig et eller andet. Prøv at kontakte dem igen.
-
B-one skriver bl.a. i deres betingelser ->
1.5. Ansvar:
B-one har intet ansvar for tab af data af nogen art, herunder tab eller beskadigelse af installeret software m.v.. B-one er endvidere ikke
ansvarlig for uvedkommendes adgang til kundens data eller systemer eller skader opstået i forbindelse hermed.Så surt show
- men forstår ikke, at du ikke har det du har uploadet liggende hos dig selv. Laver du en ny side, hver gang du retter på den ?
-
nej da.. laver ik en ny side hver gang.. har ik så meget tid..
laver en hver 2 månede..
/ eller når jeg har lyst..
men det er billeder for det meste.. og det er godt at have dem på hjemmesiden + et teknologi opg som snart skal afleveres..
jeg er på den..
-
nedtur
men ham Dark_mare er vist ikke den klogeste, de / han har også hacket et par tyske og franske sider og skrevet at han er hacker af .dk domains -
Originally posted by denully
nedtur
men ham Dark_mare er vist ikke den klogeste, de / han har også hacket et par tyske og franske sider og skrevet at han er hacker af .dk domainslol nej.. Mon det er ham her ?
http://rootexploit.be/member.php?u=6
-
Sur måde at lære at man skal have backup af sine ting, men sådan er det jo.
-
Som en valgmulighed i en newz-poll engang sagde..
"Rigtige mænd græder om natten"...