Kan du noget specielt?

• Jeg kan en ting... dog er jeg ikke særlig glad for det...

Jeg kan være sammen med en pige en aften hvor vi har det skønt og hygger og kysser etc. for at næste dag blot at blive venner med hende...

• Ha ha, gal der er nogen der kan de klammeste ting :D .

Jeg kan noget af det der har været nævnt, så det vel ikke så specielt..

Bøje det yderste led på fingrene.. Ved dog ikke helt med tomlen :roller:

Anstrenge eller gøre mig så rød i hovedet, at jeg ser mærkelige "stjerner" flyveudefra og ind imod mine øjne

Dykke 50m

Løbelidt over 20 i timen på 4 ben :boxing:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Kan os :D

Kan os ''poppe'' med ørerne.

• Min højre arm kan vippe :crazyeyes: Efter jeg brækkede den er den stadig skæv og kan derfor kan den vippe.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by tRuz
    Jeg kan få min knytnæve ind i munden. Det er vist det eneste specielle jeg kan. :)

Ej hvor vildt egentlig. Det er da næsten umuligt? 8o Kan jeg overhovedet ikke :O

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Vi er meget få damer herinde og det at holde jer ud er en langt større opgave end i tror, så slap af. :) Og jeg har små hænder, så det er no biggie. 15 cm i udstrakt version - min hånd, ja!

Originally posted by tRuz
    Vi er meget få damer herinde og det at holde jer ud er en langt større opgave end i tror, så slap af. :) Og jeg har små hænder, så det er no biggie. 15 cm i udstrakt version - min hånd, ja!

Jah, oki, så er der faktisk et problem igen :roller:

Originally posted by Ramaskriget

Jeg får ikke ondt i øjnene! :D
    Og en ting til, jeg er ufattelig god til stirre konkurencer :))

EN GOD JOKE

Jeg troede ikke det var dig på billedet?! Jeg er lidt bagstiv, ikke tag jer af det :D

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

• Haha, du for tam mand :))