Kan du noget specielt?

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Jeg siger du grovsmadrer dine fingre.


    så siger jeg flexsibel.


    I stedet se på hans pegefinger, så kig lidt på hans tommelfinger som han presser fingeren ned med.
    Det kan man vel også kalde flexsibel :)

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Quote

    Originally posted by dragox


    så siger jeg flexsibel.


    I stedet se på hans pegefinger, så kig lidt på hans tommelfinger som han presser fingeren ned med.
    Det kan man vel også kalde flexsibel :)


    Hvis du endelig vil kalde ham noget, så kald ham hypermobil. Det er det han er. Og han smadrer hans finger, men ham om det. ;)


  • så må du sku også være go til at holde på vandet. kan sku ikke nøjes med at pisse 1 gang om dagen

  • Når jeg ska pisse, så kan jeg ikke få det til at løbe med det samme, jeg skal altid lige stå lidt først, ret nedern når man står i en pisrende.. "Jahh, jahh, det kommer lige om lidt" :))
    Og så ka jeg knække med nakken, og det er en RET høj lyd der kommer, man kan sagtens høre det hvis man står ved siden af mig.. Min mor HADER det.. og mange tror at jeg ødelægger nakken ved det, men den virker 100% stadig da.. såå


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by ChoSimba


    Haha fedt nok! Jeg kan dog ikke have særlig mange i munden på samme tid (selvom jeg tit får at vide jeg er stor i kæften :razz:) - Men jeg kan vende dem mange gange inden de er alt for bløde! :D Dem med chokolade på den ene side er og blir de bedste, de holder i længst tid..


    Ja vi ved godt du er stor i kæften :D

  • 1.
    Jeg kan bevæge øjenbryndene som Ace Ventura - bliver tit brugt i byen :D


    2.
    Kan tage 9 armbøjninger med én arm.


    3.
    Kan drikke en dåsebajer på 2 sek ;)

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Hvis du endelig vil kalde ham noget, så kald ham hypermobil. Det er det han er. Og han smadrer hans finger, men ham om det. ;)


    Nu er det med pegefingeren heller ikke noget jeg går rundt og gør hele tiden. kun når jeg skal drille andre, eller blære mig :D


    Det med min tommelfinger kommer helt af sig selv. Det kan jeg gøre uden at trykke på den.


    Ved godt at det ikke er super sundt, men lidt sjovt synes jeg da det er.


    EDIT:
    Det med pegefingeren ser nu også lidt mere klamt ud end det med tommelfingeren. Tror også det er mere usundt.

  • jeg kommer altid til skade mindst 1 gang hver uge når jeg arbejder :crazyeyes:
    Sidste uge, flågede jeg min finger op til blods og måtte syes.
    I dag fik jeg så låget fra en jernaffaldts kontainer ned over venster hånd, så nu kan jeg ik bevæge 3 af fingerne :roller:'


    Gav vide hvad der sker næste uge :9xo

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB


  • Du er da en nybegynner hva:)) Hmm jeg tror det mest specielle jeg kan er.... Øhh... Øhhh...øhhh...øhhh Se virkelig sej og maskulin ud:P

  • 1. Drikke 10 tequila shots i træk uden at gå under, var ret nice :D


    2. Jeg kan rykke min højre skulder af led.


    3. Har den sjove ting, at jeg ikke har vildt fed fingermotorik, men kan faktisk spille guitar uden at fucke toner op til trods for det, er dog svært :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • jeg kan stirre uden at blinke i uendelig lang tid... har vundet over alle jeg har kæmpet imod :D


    jeg kan skide som vinden blæser.. altså brutte. og det stinker.. jeg er også kendt som The Shitmaster... ved ikke hvordan jeg kan forklare hvor langt jeg gik mens jeg slog en skid og grinte samtidig.. og den blev kun højerer.. :P


  • Jeg kan alle tre ting på en gang :))

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    jeg kan stirre uden at blinke i uendelig lang tid... har vundet over alle jeg har kæmpet imod :D


    jeg kan skide som vinden blæser.. altså brutte. og det stinker.. jeg er også kendt som The Shitmaster... ved ikke hvordan jeg kan forklare hvor langt jeg gik mens jeg slog en skid og grinte samtidig.. og den blev kun højerer.. :P


    maaan der for man føler sig gasset hos dig :D haha



    Jeg kan smide begge ben om bag nakken.... men det er der jo så mange der kan. :)


    så kan jeg vride min Venstre skulder af led :)


    Knække med min Kæbe... virker nu bare ik så specielt.


    Vrikke med ørene, ryste med øjnene, vippe det ene eller andet øjn bryn op af gangen.


    det er vist det eneste jeg kan.

  • Quote

    Originally posted by Vigilant
    Når jeg ska pisse, så kan jeg ikke få det til at løbe med det samme, jeg skal altid lige stå lidt først, ret nedern når man står i en pisrende.. "Jahh, jahh, det kommer lige om lidt" :))
    Og så ka jeg knække med nakken, og det er en RET høj lyd der kommer, man kan sagtens høre det hvis man står ved siden af mig.. Min mor HADER det.. og mange tror at jeg ødelægger nakken ved det, men den virker 100% stadig da.. såå


    Mvh Mads :T


    Haha, samme her :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg har en helt sindsyg evne til at vinde en ''mund-til-mund'' diskution og forklare mig ud af uheldige sitautioner.


    Jeg tror at jeg undlader, at kommentere. :$

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein