OMG for en NØRD !!!!!

• ha ha du har fundet den gamle tråd :))

Han er fantastisk - jeg kører også med hemmelige ipadresser udenfor ipprotokollen herinde på jobbet - fordi jeg er så hemmelig :))

• hehe ja fik mig også et godt grin over tråden - har også kommenteret den i sin tid :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by Aerial
    ha ha du har fundet den gamle tråd :))

Han er fantastisk - jeg kører også med hemmelige ipadresser udenfor ipprotokollen herinde på jobbet - fordi jeg er så hemmelig :))

Hmm, du sidder og afsløre dig selv? Hvor blev det hemmelige lige af?? :finger:

Originally posted by Han$en

Hmm, du sidder og afsløre dig selv? Hvor blev det hemmelige lige af?? :finger:

Det er fordi jeg har været i personlig kontakt med PC Munken der gav mig en super-IP - kan afsløre så meget at den starter sådan her 1337.xxx.xxx.xxx ha ha :))

Den kan aldrig spores ;)

Originally posted by dkwolf
    hehe ja fik mig også et godt grin over tråden - har også kommenteret den i sin tid :)

ahh syntes nok jeg genkendte navnet DKwolf da jeg så det der inde :) hehe

Hva jeg tror jeg vil have min Hemmelige IP lagt ned på min USB stick så jeg altid har den med mig :$ :crazyeyes:

Originally posted by Aerial

Det er fordi jeg har været i personlig kontakt med PC Munken der gav mig en super-IP - kan afsløre så meget at den starter sådan her 1337.xxx.xxx.xxx ha ha :))

Den kan aldrig spores ;)

HAHAHA! Sq ikke meget 1337 over dig :D:))

Originally posted by denully

ahh syntes nok jeg genkendte navnet DKwolf da jeg så det der inde :) hehe

Hva jeg tror jeg vil have min Hemmelige IP lagt ned på min USB stick så jeg altid har den med mig :$ :crazyeyes:

hehe havde også meget morskab under den tråd der, har ikke glemt den endnu :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by FlexQ
    en eller anden please quote alt det han har skrevet og svaret på i den tråd... hehe.. :P ...

Og jeg vil lige slutte af med pc_munken's greatest quotes :

"har hørt om nogle ulovlige ip´er men de er vis ikke for smarte"

"sæt dem på automatisk ip, så skulle i kunne spille over internet men ikke over Lan"

"nej det er ip´er som man kan bruge udenom ip registrings databasen da ip er opfundet så man kan holde orden i hvad folk laver som f.eks. mener ikke at de er nødvendige vis man ser bort fra det."

"nej det er noget af det bybeste indenfor hackning"

" "dybeste" serry og nej der findes en ip som er standrad anrettet ligesom der findes en kode til xp som kan logon dem alle"

"jeg har engang intrasert mig for hackning. men havde ikke mere tid til at lære hvordan det funkede professionelt"

"jeg ved bare det med sikkerheden og hvad man IKKE gør"

"og ja jeg er også medlem af NASA det er jo lidt ironisk ik"

"for det er påkrævet i følge loven at man har en ip som identifire en"

"jeg er Atrolog intraseret"

"men det skulle være rigtigt det med ip´erne det er bare sådan at der er en standrad, jeg har faktisk set den en gang men har desvære ikke prøvet den"

"men det er skam rigtigt at jeg ikke ved ret meget"

"mest nok af det så har du ikke hjernen til at færdes iblandt folk"