Rigtig god fredags griner :)

Originally posted by OC-Dog
    Hvis det er en bruger fra Tweak der har skrevet det der, skylder du så ikke alle at fortælle hvem det er, nu du har lavet en tråd om det?

Han skal vel bannes for trusler??

Arr.. Det vidst liige i overkanten. Det har jo intet med Tweak at gøre.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen

Arr.. Det vidst liige i overkanten. Det har jo intet med Tweak at gøre.

Men det skyldes en tråd på tweak, så det har vel noget med tweak at gøre ;)

Originally posted by shahid_2dk

Men det skyldes en tråd på tweak, så det har vel noget med tweak at gøre ;)

Ja okay.. Meeeen... Det jo tomme trusler.

Vil bare mene at det er lidt meget at banne en person, for noget han har skrevet til en anden, som tydeligvis havde det ganske morsomt over det.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Synes bare det er utroligt at tænke på at en bruger fra Tweak.dk truer en anden bruger på den måde. Pga. en tråd. Det kan mods vel ikke lade gå forbi deres næse uden videre handling!?!

Originally posted by SlackeR
    Hvis det var en PM kunne man måske.
    Men over MSN hverken kan eller bør tweak gøre noget. Hvis det skal have en konsekvens skal det da være for Flex for at poste det ;)

hvorfor? ... hans navn er ikke nævnt?:P

• FlexQ, dont get me wrong, har ikke skrevet det er svanset, jeg ser det bare som værende dårlig stil / usmageligt... - Er i den opfattelse at det man siger under 4 øjne skal forblive under 4 øjne, medmindre den ene part hævder at der er nogle andre som bakker op om et påstulat, så er man i sin fulde ret til at undersøge det...

Men igen, det er blot en norm jeg har, og er opdraget med, men troede sq ikke lige den var super ualmindelig :pokey:

-- Har intet med at være macho a' gøre.

Originally posted by M.Beier
    FlexQ, dont get me wrong, har ikke skrevet det er svanset, jeg ser det bare som værende dårlig stil / usmageligt... - Er i den opfattelse at det man siger under 4 øjne skal forblive under 4 øjne, medmindre den ene part hævder at der er nogle andre som bakker op om et påstulat, så er man i sin fulde ret til at undersøge det...

Men igen, det er blot en norm jeg har, og er opdraget med, men troede sq ikke lige den var super ualmindelig :pokey:

-- Har intet med at være macho a' gøre.

I visse tilfælde kan/skal det omgåes...

For at ta et helt andet eksempel... Hvis du blev truet på livet - af en der godt ku finde på at tæve dig altså - ville du så bare holde det for dig selv...? Du ville ikke gå til politiet eller andre instanser med det?

Og personligt syns jeg da heller ikk sådan en mand ska ha lov til at rende rundt og opføre sig sådan der 8o Altså han er oppe i 30erne... :boxed: Man truer bare ikke andre mennesker - specielt ikk på det grundlag - i sådan en alder... Det er i mine øjne uanstændigt

Originally posted by KarGa
    Og personligt syns jeg da heller ikk sådan en mand ska ha lov til at rende rundt og opføre sig sådan der 8o Altså han er oppe i 30erne... :boxed: Man truer bare ikke andre mennesker - specielt ikk på det grundlag - i sådan en alder... Det er i mine øjne uanstændigt

Tror lige vi skal have det slået fast en gang for alle. Han er ikke en mand, og vil aldrig blive det. Personen har slet ikke format nok til at nærme sig den betegnelse.

Originally posted by Burger

Tror lige vi skal have det slået fast en gang for alle. Han er ikke en mand, og vil aldrig blive det. Personen har slet ikke format nok til at nærme sig den betegnelse.

Nu tænker jeg mere på hvilke kromosomer han har i sig :)) Men ka da godt gi dig ret i at det er lidt lavmålt at opføre sig sådan

• Tjoh, politiet hvis det var, men... Så igen, er nettet ikke kendt for at være fuld af bullsh**, jeg ville nok bare ignorere det, eller aldrig lade det komme så vidt, jeg har haft en periode hvor jeg var frisk på alle der spurgte til min MSN fik den udleveret, har slettet + blocked intet mindre end 70 brugere fra MSN netop fordi de ikke kunne holde en behalig omgangstone.. - Jeg giver ikke min mail ud til andre end tøser og folk jeg har tillid til ;)

Jeg har ikke engang læst sammentalen igennem, og har ikke i sinde at gøre det, det er mere princippet i det... - Men panserne vil jeg sq meget gerne undgå at kontakte, havde nok valgt vejen direkte til en jurist hvis det skulle være, men fuck it, meste af det der sker over nettet er jo underordnet, jeg har dog valgt at melde ud til crew på en anden dansk side, at hvis crew er med til at bakke op om chikane mod mig, så vil jeg ikke tøve om at slæbe dem i retten, og den blev vidst taget til sig.

Originally posted by OC-Dog
    Hvis det er en bruger fra Tweak der har skrevet det der, skylder du så ikke alle at fortælle hvem det er, nu du har lavet en tråd om det?

Han skal vel bannes for trusler??

I princippet kan han jo faktisk anmeldes for det.

Kender en der fik 2 måneders ubetinget for trusler alene. Han erklærede sig hele vejen igennem uskyldig. Man har så senere fundet ud af at det var falsk anklage, og han har fået 70.000kr i erstatning.

Originally posted by Carlsen

I princippet kan han jo faktisk anmeldes for det.

Kender en der fik 2 måneders ubetinget for trusler alene. Han erklærede sig hele vejen igennem uskyldig. Man har så senere fundet ud af at det var falsk anklage, og han har fået 70.000kr i erstatning.

Jeg vil ikke melde ham til politiet, syns det er meget bedre at gøre ham til grin. :)... og desuden siger han ikke direkte at han vil tæske mig, men man må sige at der er nogle MEGET hårde undertoner i det;)

Originally posted by SlackeR

Nej men det er mere fair at straffe dig, hvis det er ;)

Både og. Uanset om det er provokeret eller ej, er det ulovligt at true folk. Man kan jo ikke ligefrem true folk i selvforsvar.
    Jeg kan garantere dig for at hvis det blev anmeldt, ville personen blive dømt for voldstrusler. Omstændighederne tages der ikke hensyn til.
    Man formilder heller ikke din straf for at tage ud og banke en, selvom du gjorde det fordi han havde voldtaget din kæreste. Der dømmes én sag af gangen, fuldt ud.

Havde FlexQ opgivet hans navn, kunne det nok også få konvekvenser.

Originally posted by FlexQ

desuden siger han ikke direkte at han vil tæske mig, men man må sige at der er nogle MEGET hårde undertoner i det;)

Han behøver heller ikke sige det direkte. Enhver idiot kan se at han truer med vold, og det samme kan dommeren og domsmændende.

Originally posted by Carlsen

Han behøver heller ikke sige det direkte. Enhver idiot kan se at han truer med vold, og det samme kan dommeren og domsmændende.

tja ;) ...

han er gjort til grin og det er fint nok til mig. NU må vi jo bare håbe at han holder sig til sin egen side... som er... ja... :P ... haha...

nåh... men pyt... :P ..

• Sorry, men på nuværende tidspunkt ville jeg slet ikk kunne tage sådan en mand seriøst! Ville bare grine af ham, hvis han endelig kom :T ..

Originally posted by Aqu

Sorry, men på nuværende tidspunkt ville jeg slet ikk kunne tage sådan en mand seriøst! Ville bare grine af ham, hvis han endelig kom :T ..

Han føler sig ikke velkommen her på fora mere, specielt efter at buger, grille og bent har været efter ham i pm *G* og på msn ;) ... hehe..

så han har bedt admins slette hans bruger x)

:cheers: :dance: :drink: :hb: