Rigtig god fredags griner :)

• Ved ikke om man skal grine eller græde...

Hvad er det for nogle folk du kommunikere med på MSN?? - Det havde resulteret i block herfra på ingen tid, men forfanden, det er mega plat, og yderligere at udgive PM i forum... - Well, du har ihvertilfælde fået en pil nedaf' herfra i troværdighed herfra... :pokey:
    - Damn hvis det jeg skrev blev submitted ville jeg være på røven, og ligeså med dem jeg modtager info om... - Går sq ikke det der.. X(

Originally posted by FlexQ
    ja til grin kan man sq altid blive :) ...

Vil da godt ha' lov til at applaudere, fordi du udstillede ham så flot. :9xo
    Har selv været igennem en lignende tur med ham dog kortere - bare over PM.
    Han har også før truet med at aldrig skrive her mere. Men det holdt kort tid.
    Virker også som om han har været samme tur igennem på hol.dk.
    Man må så håbe det er forever denne gang. Mest for hans egen skyld.
    Men også for tweak.dk's skyld ! Brugere som den slags er vi vist helst foruden.

:9xo FlexQ - for dit mod. For der er selvfølgelig "slag", når man gør sådan noget !
    Meget pudsigt, at nogle af dem som betegner dig, som latterlig e.lign. ikke er en skid bedre selv. De sviner bare andre til (bl.a mig) - forskellige andre steder. De har ikke kapacitet til selv, ta' en disput over PM i en fornuftigt tone.
    JA - rent faktisk, så er nogle af disse meget lig, den omtalte person. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/33.gif]

• Jeg er tabt i svinget, men nu er jeg jo heller ikke inforstået med hvem personen du har haft samtale med er, og har jeg forstået på en række andre at de heller ikke er...

Udminbart ud fra det med han har truet med ikke at skrive mere lyder det som Devil_DK, men jeg er 100% på at han aldrig ville kunne finde på at skrive sådan noget over MSN, eller true folk..

- Finder det dog lidt stødende at du åbenlyst overfor forum føler dig hævet og værrende en person der bedømmer hvem forumet er bedst tjent ved at have med... - Dette finder jeg yderligere krænkende da du tidligere idag har givet udtryk for at det er skråplan at tweak.dk er mere orinteret om ekstreme forsøg end at prøve på at kanøfle en minoritet. (din tredsendstyvende tråd om Muhammed sagen)..

Har en fornemmelse af du hentyder lidt til mig om folk ikke er bedre selv... - Den sætning fra dig jeg nuppede fra en PM, det var fordi du skrev at crew synes jeg var en "pain in the ass", har den ordret, kan godt FW'e PM'en til dig(bent) såfremt det har interesse..
    hvorefter jeg fandt det yderst naturligt at spørge Martin om det var tilfælde.

----

Beklager den smule OT her til slut FlexQ, smid en PM hvis jeg lige skal fjerne det, eller report det :)

EDIT:
    Sorry bent, er ikke ment som hetz, vil bare lige have det på det rene, for synes du prøver at kategorisere og tilmed marinisere (stavehat) dem som synes det er plat at tage noget fra en privat samtale og anvende det public...
    Det er simpelthen dårlig stil, usmageligt...

• Hhehe faktisk fun :)

Men han måtte da gerne hilse på mig :T , selvom jeg kun vejer 50 og er en lille lort :) ...Må sige, jeg havde sq inviteret ham ned til mig for at bowle, og måske mere? :P

Originally posted by Aqu
    Hhehe faktisk fun :)

Men han måtte da gerne hilse på mig :T , selvom jeg kun vejer 50 og er en lille lort :) ...Må sige, jeg havde sq inviteret ham ned til mig for at bowle, og måske mere? :P

Uh. En frækkert :))

Originally posted by Aqu

ALTID! :finger: ..Men ingen ved jo hvad "måske mere" står for :ph34r: , selvom folk måske godt kan ligge 2 og 2 sammen :)

Ja jeg har ihvertfald imaginært "lagt jer sammen" :))

• For det første - så undrer det mig ikke, der kommer den slags kommentarer fra dig. Det var ventet - hvorfor mon. :$

Desuden: Flot du udtaler dig om noget du ikke ved en disse om, og samtidig fordømmer ud fra noget du tror. Jøsses.
    Det har intet med Devil_DK at gøre. Ham og jeg har fået ordnet vores efterhånden gamle kontravers for længe siden. Det har kunnet ses så sent som i hans tråd "Farvel og tak". Så hold venligst ham ude af diskusionen.

Dit ævl med at jeg tidligere i dag (i går)har skrevet noget om ekstrem forsøg ctr noget med at kanøfle nogen - Hold da op du er dælme dygtig til at blande tingene sammen i en stor pærevælling
    Citat: Dette finder jeg yderligere krænkende da du tidligere idag har givet udtryk for at det er skråplan at tweak.dk er mere orinteret om ekstreme forsøg end at prøve på at kanøfle en minoritet. (din tredsendstyvende tråd om Muhammed sagen)..

Spørgsmål: Hvor i går - har jeg skrevet noget negativt om ektreme forsøg ? og er det at kanøfle, når man bringer lidt satire på banen ?
    Din overdrivelse vedr. antal tråde kan jeg kun grine af - sorry men det er bare så typisk ! :roller:

At du så desuden faktisk fornedrer FlexQ, fordi han laver denne tråd og fordi han udstiller, hvad andre har skrevet og gjort. (Prøv at læse dit 1. indlæg i denne tråd) - Samtidig gør du nøjagtig selv det samme, med en ældgammel PM fra mig til dig - den gang du hed 12_Know. At du så forvandsker helheden, ved at vise en meget lille del ud af vores konversation !
    Det siger vist en hel del om dig !

For at andre også kan få lov til at vurdere sammenhængen og for lige at svare på dine beskyldninger - har jeg lavet dette indlæg.
    Hvis du har mere du vil af med til mig, så brug venligst PM. Tak.

• 1) Jeg pointerede at det næppe var Devil, ud fra han aldrig ville kunne skrive noget i den stil, prøv at læs det igen... - Jeg var blank på hvem det kunne være, har jeg så senere fået oplyst.

2) Ja, det er satire, og ja, det er meget sjovt, men du går altid over i "og så må vi ikke" eller nedgøre andres holdninger. - Og du sluttede af med at skrive det med de ekstreme forsøg, hvis jeg har misforstået din stikning, så beklager jeg, men er nu engang sådan jeg har læst det, og fået bekræftiget at jeg ikke er den eneste der har læst det således, men nu er det jo heller ikke helt klart da du er verdensmester i edit, som crew sikkert har hjulpet dig med da du har frembragt materiale som IKKE var passende.

3) Well, Martin, som ansvarlig for Tweak.dk måtte jo være personen at spørge om hvorledes det stemte, og spurgte i første omgang blot om crew var utilfredse med min færden på siden, blev han temlig forvirret over, og måtte så uddybe. - Det var da bestemt noget yderst relevant, da du hævdede det var mellem crew og jeg, derved indblandede jeg sådanset ikke nogle som det ikke vedkom?

4) Congratz, du fik kørt tråden helt offtopic :clap:

EDIT:
    Kan du slet ikke se hvor flabet det er at skrive ting som:
    "dit ævl"
    "Din overdrivelse vedr. antal tråde kan jeg kun grine af - sorry men det er bare så typisk ! "
    "Flot du udtaler dig om noget du ikke ved en disse om, og samtidig fordømmer ud fra noget du tror. Jøsses."
    "Hold da op du er dælme dygtig"

- Min pointe er, nu har du jo været væk fra arbejdsmarkedet i et langt stykke tid, grundet din rygskade X(
    - Men en sådanne attitude, ville få dig afskediget fra enhver seriøs arbejdsplads.

EDIT2:
    Det skete nemlig for en tidligere lærer.. - Han var så pisse flabet, gjorde jo også han måtte blive lærer istedet for ingeniør selvom han var dygtig nok til sit fag..

• Oh god - du er tæt på at ..... nej dropper det. :rolleyes: Det er jo umuligt.
    1) Rart du har lidt selverkendelse.
    2) Jeg har på intet tidpunkt skrevet noget om ekstreme forsøg !!! Jeg skrev om link til platte, syge og perverse film og artikler. Det er det som jeg kalder ekstremt.
    LÆS dog hvad der står - i stedet for, at bøje det - og forvandske hvad jeg har skrevet. TAK.
    Her er hvad jeg skrev: "Trist at satire af den slags censureres, når der samtidig bliver vist og linket til en masse syge, ulækre og perverse ting." og jeg slutter af med flg.: "la' os endelig få nogle flere platte filmklip og syge artikler om ekstreme ting"
    3) Som du dog altid snor dig uden om det, det handler om. :roller:
    4) Tja - så er vi 2. Fotsæt du bare - jeg slutter her. Omsonst at bruge mere krudt på beviste forvandskninger og fordrejninger.

Edit: Ka' ik' se, hvad min ryg og alt mulig andet vrøvl om arbejdsmarkedet har med sagen at gøre. Hold da kæft det er morsomt eller nærmere tragisk det her.

Sorry - men du er simpelthen for viderekommende.

Til jer andre: Resten af det her vrøvl, skal nok forgå over PM - ihf. fra min side af !

Originally posted by Bentzin
    :9xo FlexQ - for dit mod. For der er selvfølgelig "slag", når man gør sådan noget !
    Meget pudsigt, at nogle af dem som betegner dig, som latterlig e.lign. ikke er en skid bedre selv. De sviner bare andre til (bl.a mig) - forskellige andre steder. De har ikke kapacitet til selv, ta' en disput over PM i en fornuftigt tone.
    JA - rent faktisk, så er nogle af disse meget lig, den omtalte person. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/33.gif]

Det er da lige godt utroligt som du er glad for at poste "skjult" kritik af mig - og JA, jeg føler mig truffet! - Det er jo åbenlyst mig der er blandt dem du brokker dig over i denne sammenhæng.

Og det eneste jeg siger er sådan set bare at jeg synes det er uden grund at tage sådan en latterlig diskussion op med en person, der tydeligvis ikke har meget at gøre godt med på øverste etage. Og jeg synes især ikke det er specielt godt håndteret når man fortsætter med at provokere på sådan et barnligt plan - folk som dem bør man da bare ignorere.

Men jeg vil godt lige vide, hvad det er du synes jeg burde tage over PM?

Du har sjovt nok aldrig selv skrevet en PM til mig, hvor du i en nogenlunde fornuftig tone, fortæller hvad du er utilfreds/uenig i. Der plejer gerne at stå en masse banden og svovleri, og det er jo som bekendt ikke just den bedste måde at komme til enighed på.

Originally posted by Aqu

Han bliver jo hurtig opstemt, næsten hurtigere end tøserne :T

Det var præcis noget som det her jeg ønskede af tråden :) ... hehe...

Og til jer kamphaner... gør det i pm, det har alligevel ikke en fløjtende hundefis med tråden at gøre, så slet jeres samtale her i tråden og gør det i pm i stedet.

Og ja, jeg HAR lavet den her tråd for at hænge ham ud.
    Det er ganske rigtigt, nogle syns det er svanset, andre syns det er ok. Jeg syns det var sjovt... faktisk hylende grinagtigt.. :D

• Haha, voldstrusler over internettet er bare suverænt. Bare jeg var sej nok til at sige "mød mig og find ud af det".

Personligt havde nok lukket samtalen inden for de første 5 linier.