Ny lejlighed

• Jamen jeg vil da lige dele min glæde med jer.

Jeg har lige budt ind på en nyrenoveret lejlighed på Frederikssundsvej ( 2700 ) og den fik jeg sg* :D

Og i dag har jeg lige fundet ud af at jeg har tjenet 700 på min nuværende lejlighed på 9 måneder, så nu må den snart stå på noget seriøst hardware :))

I skal næsten lige se lidt billeder.

Den er på 89 kvadratmeter og jeg måtte smide knapt 2.1

Hvad synes i ?

[Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/5.jpg]
    [Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/4.jpg]
    [Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/3.jpg]

• ser satme flot ud..pænere end mine 80 m2....men nok også dyrere end mine 3300 pr md :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Hmm ligner det ikk lidt et handicap toilet:)) Ej ellers en rigtig rigtig rigtig fed lejlighed.... Du skal bare lige have nogle andre bordplader i køkkenet så er du jo godt kørende!

Originally posted by FlowingLil
    Hmm ligner det ikk lidt et handicap toilet:)) Ej ellers en rigtig rigtig rigtig fed lejlighed.... Du skal bare lige have nogle andre bordplader i køkkenet så er du jo godt kørende!

he he selve toilettet er fint nok, men jeg har sat lidt penge til side til at lave de sidste småting - skla have revet det meste ned derude og så have nogle skabe og ny vask op osv - men synes bare den var ganske pæn i forhold til man slet ikke har gjort noget ved den endnu ;)

Originally posted by Aerial

he he selve toilettet er fint nok, men jeg har sat lidt penge til side til at lave de sidste småting - skla have revet det meste ned derude og så have nogle skabe og ny vask op osv - men synes bare den var ganske pæn i forhold til man slet ikke har gjort noget ved den endnu ;)

Helt sikkert den er rigtig pæn.... Hvor er mit værelse så:))

Originally posted by FlowingLil
    Helt sikkert den er rigtig pæn.... Hvor er mit værelse så:))

ha ha - konen får soveværelset hvis hun er heldig og så må computeren ind i det store rum til mig - det må være muligt at få lavet det lidt lækkert ;)

• damn det ser lækkert ud :9xo

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• Ser sgu nice ud eneste nederen er da udsigten men man kan jo ikke få i pose og sæk :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Rigtig fed lejlighed Kent. Tillykke med den :D

2,1 er godt nok en sjat penge for en 89kvm lejlighed, lidt svært at sætte sig ind i, når man ikke lige er på KBH-markedet til daglig :))

• Er da faktisk en helt ok pris... 23.595kr pr. kvm... den gennemsnitlige pris i kbh ligger på 30.000kr. Var lige fremme den anden dag at kbh i øjeblikket er den dyreste by i norden. Hvor både oslo og Stockholm tidligere har været noget højre oppe.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Shak
    Ser rigtig fed ud, enkelt, stilrent. Med nogle fede møbler osv. ville det komme til og se rigtig godt ud, tror jeg :)

Ja det håber jeg også. Jeg havde planlagt at bruge en del af overskuddet fra den nuværende lejlighed på at møblere hele lejligheden med nye møbler ;)

• Tilløkke med den, ser sgu godt ud, dejligt lys og åben.

Men 2,1 mill for 89 m2, hehe vi fik vores 120 m2 for 1,3 , incl have , garage og 2 p-pladser, men det ligger jo så heeelt ude på landet :D

• Den er rigtig fed Kent. Tillykke med den. :9xo

Jeg gav 460.000 for mit gamle skur på 90 m2, som er langt fra så flot.
    Til gengæld sidder jeg for 2300 pr måned + ejendomsskatter og forbrug.
    Det tvivler jeg på, at du gør der. ;)

Jeg har byggetilladelse og papirerne i orden til at udvide med en tilbygning på 26 m2. Det bliver en lille spisestue med fin udsigt over havedammen og haven.
    Det største problem er tiden til at lave det. Jeg har den ikke. Sidder og kæmper med projekt 3 af 12 og de er meget tunge sådan nogle projekter. :rolleyes:

Originally posted by John H
    Tilløkke med den, ser sgu godt ud, dejligt lys og åben.

Men 2,1 mill for 89 m2, hehe vi fik vores 120 m2 for 1,3 , incl have , garage og 2 p-pladser, men det ligger jo så heeelt ude på landet :D

he he ja priserne er helt åndsvage i byen.

Den lejlighed jeg sælger nu har jeg ikke engang råd til at købe af mig selv (hvis man skulle sådan noget) - der er lige fastsat husleje for den fremtidige køber på 17500,- :ohmy:

• Takker :cheers:

Så kunne det måske være er sommerferie-projekt at få bygget ud ? - din kreativitet og håndværk plejer jo ikke at fejle noget ;)

• Shit det ser godt ud. Dejligt lyst og hvidt. Jeg står selv og skal til at købe lejlighed. Dog først til sommer - regner med at det bliver i Viborg...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|