QuoteOriginally posted by Kolyzer
Ja men tror du folk husker det hehe
Nej, selvfølgelig ikke.
Heller ikke sikkert alle gider.
Nej, selvfølgelig ikke.
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Nej, selvfølgelig ikke.
Vi burde da klart skrive i den her farve
Vi burde da klart skrive i den her farve![]()
Nej så er grå skam bedre
Det var nu også mest ment som en joke
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Nej så er grå skam bedre
Nå det synes du aligevel hehe
Fonten er gjort en tone mørkere.
Damn er ved at være nice marting virkelig godt stykke arbejde forummet er jo ved at følge med tiden nu.
Du mangler lige at få klaret bg i diverse form felter så de passer med resten.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Damn er ved at være nice marting virkelig godt stykke arbejde forummet er jo ved at følge med tiden nu.
Du mangler lige at få klaret bg i diverse form felter så de passer med resten.
Når man kommer med sådan en bemærkning må man gerne sige hvor.
QuoteOriginally posted by Martin
Når man kommer med sådan en bemærkning må man gerne sige hvor.
Jamen vil jeg da lige gøre
Tænker blandt andet på lige her når jeg trykker besvar. Så er baggrunden i text feltet stadig hvid. Skal da bare rette over og være samme som baggrunden
Det ser sku rigtig flot ud Martin
ser godt ud.. fortrækker dog den sorte skrift.. synes det er ret belastenende at læse med den grå skrift her....
Jeg har det som The Hans, baggrundsfarven er for krads/skarp til øjnene ihf. til den gamle E2E2E2.
Bare efter 20 min. rundt på div. fora-sider, kan jeg mærke, at mine øjne er blevet irriteret.
Lidt ærgeligt, for resten er dælme flot.
Det vil i længden så måske gi' sig udslag i, at folk bli'r trætte i øjnene og ikke holder så længe af gangen.
Tror heller ikke det flotte udseende vil tage skade af, at køre med E2E2E2 igen. Det vil også gi' et lidt varmere look.
Til gengæld vil det tilgodese de folk, som har problemer med det skarpe look, som den nye farve medfører.
Bare en lille bøn fra en repræsentant for dem med ældre slidte øjne ![Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/old.gif]
Edit: Ville også foretrække den sort farve til fontene.
Og en anden bøn: Ku' linjeafstanden ikke gøres en smule større, så besvarelserne ikke bli'r så sammenklaskede. Ved godt at jeg selv kan skifte linje en ekstra gang. Men det ville være noget nemmere, vist det ikke var nødvendigt.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Bentzin
Jeg har det som The Hans, baggrundsfarven er for krads/skarp til øjnene ihf. til den gamle E2E2E2.
Bare efter 20 min. rundt på div. fora-sider, kan jeg mærke, at mine øjne er blevet irriteret.
Lidt ærgeligt, for resten er dælme flot.
Det vil i længden så måske gi' sig udslag i, at folk bli'r trætte i øjnene og ikke holder så længe af gangen.
Tror heller ikke det flotte udseende vil tage skade af, at køre med E2E2E2 igen. Det vil også gi' et lidt varmere look.
Til gengæld vil det tilgodese de folk, som har problemer med det skarpe look, som den nye farve medfører.
Bare en lille bøn fra en repræsentant for dem med ældre slidte øjne ![Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/old.gif]
Edit: Ville også foretrække den sort farve til fontene.
Og en anden bøn: Ku' linjeafstanden ikke gøres en smule større, så besvarelserne ikke bli'r så sammenklaskede. Ved godt at jeg selv kan skifte linje en ekstra gang. Men det ville være noget nemmere, vist det ikke var nødvendigt.
Tekst fonten er lige blevet gjort en anelse mørkere igen.
Kigger på baggrunde, men mange steder er den jo faktisk hvid, som er endnu lysere end den nuværende ?!?
Teks afstanden er ikke ændret, og bliver det heller ikke.
Baggrunden er nu ændret til #E8E9EB som er nogle toner mere går/mørk end #F1F2F5.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Martin
Tekst fonten er lige blevet gjort en anelse mørkere igen.
Kigger på baggrunde, men mange steder er den jo faktisk hvid, som er endnu lysere end den nuværende ?!?
Teks afstanden er ikke ændret, og bliver det heller ikke.
Okay - men jeg har det sådan i mine øjne nu (efter ½ time), at jeg bli'r nød til, at hoppe herfra. Ka' mærke at det giver spændinger i og omkring øjnene.
Så enten skal jeg skrue ned for brightness og kontrast - hver gang jeg skal på tweak.dk.
Eller jeg skal så være her meget kort tid hver gang, hvilket jo er trist, når man som mig næsten "bor" her.
Edit: Meget bedre nu ! Tak gode herre. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/bowdown.gif]