Mega salg, IKKE skod udstyr

  • Quote

    Originally posted by c-k
    hvad bud har du på de 3700+ og er det San Diego eller hvad?


    1500, og er sandiego, ja :)


    HBO på PSU, er jeg ikke ajour med, hvis mit nye rig bliver trukket lige fint af den som min silverstone kan det være jeg beholder den, den larmer MARKANT mindre.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    1500, og er sandiego, ja :)


    HBO på PSU, er jeg ikke ajour med, hvis mit nye rig bliver trukket lige fint af den som min silverstone kan det være jeg beholder den, den larmer MARKANT mindre.


    er der budt 1500,- på hver af dem?

  • Quote

    Originally posted by Aqu


    Alder? kvit? Har den været oc?


    Alder.... Uhm, er jeg ikke helt sikker på, men den er ikke helt ny, 2004 slutningen af året tror jeg...


    Den har været clocked fra 2600 mhz til 2800mhz, stock er 2000mhz...
    http://service.futuremark.com/compare?2k1=8561202


    EDIT:
    c-K, nej det er for den ene :)
    Den anden er "hjemkomst" uvidst på...


    - Jeg smutter lige afsted til Kastrup, familie fra UK på vej, regner med at være retur engang iaften.


  • OKay socket 939 right? :) .. Får nogle penge på mandag, så hvis den ikke er solgt, smider jeg da et but ;-) ..Er intra i den ^

  • Quote

    Originally posted by Aqu


    OKay socket 939 right? :) .. Får nogle penge på mandag, så hvis den ikke er solgt, smider jeg da et but ;-) ..Er intra i den ^


    Er den ikke :)


    ALLE: Kritisk nyt...
    Jeg får gæster det meste af søndag, og afmontering vil derfor først være muligt mandag, derved bliver det først hen a' eftermiddagen / aftenen afhentning er muligt.

  • Quote

    Originally posted by AndersD
    Kan man få status over hvordan det står til med buddene..er lidt forvirret 8o :P


    20.000 til det lede svin som kørte ind i mig her til aften, regner jeg med... Nå nok om det... (nylakering + sidespejl + lidt andet)


    1500 kr budt af shutdown på 3700+ @ 3.15ghz P95 stabil på mit setup.
    1350pp budt af Zalam på x850XT (ubestemt tid)
    600pp budt på bundkortet, af maximus

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    20.000 til det lede svin som kørte ind i mig her til aften, regner jeg med... Nå nok om det... (nylakering + sidespejl + lidt andet)


    1500 kr budt af shutdown på 3700+ @ 3.15ghz P95 stabil på mit setup.
    1350pp budt af Zalam på x850XT (ubestemt tid)
    600pp budt på bundkortet, af maximus


    vil gerne smide 1550,- efter 3700+ hvis du sender mandag.. hvor kan det forresten afhentes?

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Er den ikke :)


    ALLE: Kritisk nyt...
    Jeg får gæster det meste af søndag, og afmontering vil derfor først være muligt mandag, derved bliver det først hen a' eftermiddagen / aftenen afhentning er muligt.


    Så går jeg udfra det er socket 754? :P Well..Kommer med et bud mandag :)