Mega salg, IKKE skod udstyr

  • Jeg har en del tråde op, og har desværre glemt nogle, men sagen er den jeg fandeme glemmer noget hver gang, nu har jeg skrevet det ned i notepad hvad jeg reelt har som jeg skal af med..
    1x 3200+ winny (775pp skipper)
    2x 3700+ (1450pp hardware-test.dk)
    1x x850XT (1200pp budt)
    2x 512MB PC4k ballistix (skal lige en tur forbi Crucial UK)
    1x DFI nF4 Ultra-D (550pp budt)
    1x Enermax 600W
    1x Samsung syncmaster 959NF (solgt, skal købe embal imorgen)
    1x G.Skill 1GBGH (1400pp budt)

  • En 1400 er vel ikke helt tosset, er omkring 3/4 af nypris :D


    However har jeg lige fyrret den af til en fra min klasse, og fik reply pronte på hans bror netop skulle til at købe computer, så han vil lige kigge på om noget af det har interesse :)

  • Quote

    Originally posted by Icemann
    Følger alt med til DFI kortet ?
    Og har du haft nogle problemer med det ?


    Har du en cirka pris det skal koste, eller en HBO ?


    Om alt følger med, hmm, bundkortet de små jumper, har sq nok smidt et par ud undervejs, men ikke nogle der skal bruges, alle kabler tror jeg at jeg har beholdt endnu :) - Har det dog med at smide PATA kabler ud... Men mener det er komplet :)


    Problemer, ja, ved 5v rail til ram er det svært at holde den mosfet i øverstehøjre hjørne afkølet, men sådan er det på dem alle =) - Men den skal virkelig have en blæser ved sig... - Ikke bare en ultra-lownoise pabst... en alm. 80mm eller 92mm er optimal..

  • Har lige et par spørgsmål:
    1) Hvor lang tid tager det før at Ballistix er hjemme fra RMA i UK?
    2) Er Enermax 600W'en en Noisetaker eller en Liberty?
    3) Er X850X PCI-E eller AGP?
    4) Hvor i landet befinder tingene sig?
    5) Følger alt tilbehør med og medfølger kvitteringer på alt?


    Mvh. Stefan Pedersen


  • 1) Uha, skal først lige sende dem :) - Bliver stor-afsendingsdag imorgen
    2) Noisetaker
    3) PCI-E
    4) KBH
    5) Nej :( - Har brugt A64 logoet fra en af CPU'erne til mit tower :razz:

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Er det dit "wonder", fuldmodede X850XT?


    Dog ikke, det bliver i maskinen lidt endnu, tror jeg springer x1900XT over, var for sent ude.. - Så beholder det til R600 launch, eller sommerferien.. - Med de ekstra 20 grader jeg får iform af yonah uden bug... - Ryger GFX fra 690/585 til gaming op til 750/633. (højere vdd, men vgpu skal ikke bruge mere, den scalere vildt med kulde)

  • Mærke på de X850XT? Og hvorfor meget har de været "mishandlet" ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Dog ikke, det bliver i maskinen lidt endnu, tror jeg springer x1900XT over, var for sent ude.. - Så beholder det til R600 launch, eller sommerferien.. - Med de ekstra 20 grader jeg får iform af yonah uden bug... - Ryger GFX fra 690/585 til gaming op til 750/633. (højere vdd, men vgpu skal ikke bruge mere, den scalere vildt med kulde)


    Nå så er min m8 ikke interesseret alligevel.


  • Med mine 2 klodser Ballistix tog det ca. 2 mdr. - før der kom et sæt nye ! :roller: Tror de selv har svømmet frem og tilbage. :))
    Men det er vist ikke normalt det ta'r så lang tid.

  • Quote

    Originally posted by Piter
    Hvad skal de ting koste? evt med psu?


    1x 3200+ winny
    1x DFI nF4 Ultra-D
    1x G.Skill 1GBGH


    Winny har jeg et bud på, som jeg tror den går for, 775kr mener jeg det lød på, skal lige finde kvitto frem, og ta' en PM med byderen (kan ikke lige huske hvem det var, så skal lige søge lidt..)


    1x G.Skill 1GBGH, en god sjat, omkring nypris på 1400 kr...
    1x DFI nF4 Ultra-D, hmm 500-700, ved egentlig ikke hvad de er værd...


    Har lige pt. et bud på: 1700 kr for:
    1x 3700+
    1x Ultra-D


    Synes det er en anelse lavt, men det er en start :)


    EDIT:
    PSU skal jeg lige tjekke nyprisen på...
    Men den går helt sikkert ikke for under 1000, hvis det så viser sig nyprisen er nået under i det tidsinterval, sælger jeg den ikke, den kostede da jeg købte den 1400 eller 1600, kan ikke huske helt præcis...

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Gentager lige mig selv.......


    Undskyld, den smuttede i farten :)


    Lyder en 1500 kr. ikke rimligt som startbud? :) Nyt koster 1800 kr. for x850XT, men den pågældende model har rentfaktisk en nypris på 2100, og der hvor kvitto er fra, er prisen steget siden jeg købte det i januar 2005, det koster hele 4100 :)


    Midt Data A/S
    [Klik for info!] [Klik for info!] 1-2 d. () 65 kr. 4.095 kr. 4.160 kr