QuoteOriginally posted by ArCoN
er jeg den eneste der har problemer med grafik fejl??? der er ikk oc eller noget
det er et asus x1900xtx
ja
er jeg den eneste der har problemer med grafik fejl??? der er ikk oc eller noget
det er et asus x1900xtx
ja
det er et asus x1900xtx
Jeg har også oplevet lidt efter længere tids gaming... Tror det er pga. den høje temp.. hos mig i hvert fald...
jeg fik løst mit problem ved at flytte det ene strøm stik over på en anden ledning. så det var nok fordi den ikke kunne trække nok strøm.
Okay, jeg er ikke den skarpeste i OC af GFX.
Jeg har prøvet at finde max på mit 1900xtx via Ati Tool 14. Dvs. der er 2 knapper der tester core og RAm.
Først prøvede jeg mens den kørte 2D og fik hhv. 613 core og 634 mem, hvad man så ellers kan bruge dette til.
Hernæst satte jeg et spil i gang, så ati tool viste 3d istedet. Dernæst var det bare at taste Alt-TAb for at komme fra spillet til atitool.
HErnæst testede jeg igen max og fik volsomme 790 core og 945 mem.
Ja, men det er meget godt, men hvordan kommer jeg så videre herfra?
Hvordan indstiller jeg så clocken (især uden at pille for meget ved 2d standardclock) så det bliver en permanent overclock - og dernæst hvor meget skal jeg sætte core og mem til?
Er der nogen der kan hjælpe???
2D oc kan du ikke bruge til noget...det er kun i 3d det betyder noget.
Flotte clocks
Du skal sætte det til at loade den profil du har gemt det som ved 3D apps - Og så efter 3Dapps loade default
Er det vandkølet, luftkølet, og du har pillet ved volten, right?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Warlord Zorg
Okay, jeg er ikke den skarpeste i OC af GFX.
Jeg har prøvet at finde max på mit 1900xtx via Ati Tool 14. Dvs. der er 2 knapper der tester core og RAm.
Først prøvede jeg mens den kørte 2D og fik hhv. 613 core og 634 mem, hvad man så ellers kan bruge dette til.
Hernæst satte jeg et spil i gang, så ati tool viste 3d istedet. Dernæst var det bare at taste Alt-TAb for at komme fra spillet til atitool.
HErnæst testede jeg igen max og fik volsomme 790 core og 945 mem.
Ja, men det er meget godt, men hvordan kommer jeg så videre herfra?
Hvordan indstiller jeg så clocken (især uden at pille for meget ved 2d standardclock) så det bliver en permanent overclock - og dernæst hvor meget skal jeg sætte core og mem til?
Er der nogen der kan hjælpe???
Du skal gemme det i en ny profil. Så kan du få atitool til at skifte til det ved 3d. Ellers kører det det du sætter hele tiden. Den skifter nemlig ikke når atitool kører.
Så kom super tåben her, har samlet alt, og nu skal jeg bare ha vand på sat til, og hvad mangler så? Studserne til EK blokken selvfølgelig Total tåbe
Øv, og nu have jeg endelig fundet ud af hvordan jeg skulle presse det
Flytte til selvstændig tråd!!