Tweaks "nye" side.

  • Quote

    Originally posted by DeH


    Jeg mener hvis man klikker på en nyhed, stod der ved det gamle design altid "Link:", dette kan jeg ikke finde mere :/
    Det er sikkert mig der er dum:))


    Doh ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


    Kommer lige på min to do liste sammen med "indsend nyhed" og links til de forskellige foraer via overskrifterne på forsiden

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Well, vi lever i en tid hvor en opløsning som 800x600 er ved at fase ud, og man derfor næsten ligeså godt kan udnytte den frie plads. Hvad andet er, så undgår man da at skulle scrolle ekstra meget nedad.


    I know - men så ku' man jo bare gøre hovedkolonnen bredere, for at udnytte den mere plads. Det med at scrolle det ekstra er vist ikke meget mere pga. af de 2 ting ekstra.
    Desuden så behøver man jo heller ikke scrolle, da du kan nå alt på siderne, ved at bruge dropdowm-menuerne foroven. Betydeligt hurtigere end at scrolle down.

  • :9xo

    Quote

    Originally posted by hQnS
    Hey tweakere hva synes i om det nye look, jeg synes personligt det er udoverskueligt, og halvt så pænt som det gamle, det minder meget om tweak-up.. :rolleyes:...... ;(


    Jeg kan jo personligt bedre lig den gamle, det nye "look" IMO er alt for uoverskuligt ...sys MEGET bedre om det gamle...Men altså det kan godt være vi bare lige skal vænne os til det jo..

  • En lille ændring, der i mine øjne ville være logisk, er at flytte kasserne "Nyhedsbrev" og "Casemod sektionen" over i højre side (vil nok måske se bedst ud at placere nyhedsbrev nedenunder casemod, altså modsat af hvad jeg har tegnet :crazyeyes: ), sådan her:


    Så kunne man koncentrere sig om hovedsageligt at have forum delen i højre side og derved gøre det lidt mere overskueligt :cheers:

  • syntes egentlig at designet er ok. men et par små ændringer ville gøre det så meget bedre. fx. de 2 reklamer øverst i hver side. når du nu ikke vil fjerne dem, hvilket jeg godt kan forstå. hvorfor så ikke flytte dem helt ud i hver side og så smide et script på dem sådan at de følger siden når man scroller op og ned. på den måde kan du faktisk få en hel del rykket opad sådan at foraerne kommer til at passe ud for nyhederne.
    jeg syntes også at selve modulet med preview af et casemod skal rykkes over i modsatte side da det så vil skabe lidt mere balance.


    ansvars tubrikken syntes jeg skal helt ned i bunden da det ikke er specielt vigtigt at man ser den. den skal bare være der så man kan holdes fri for ansvar

  • Jeg synes det nye layout er rigtigt fedt! En del bedre end det gamle... :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Generelt ser det rigtig godt ud. Men ingen roser uden torne.


    1. Lidt for småt tekstmæssigt til min smag.. ;) - Det kan godt være det bare ser så'n ud pga. der ikke er valgt SORT skrift.. :O


    2. Som andre (mener det var Try-This) også siger, skulle Casemod - i mine øjne - flyttes over til venstre (det vil også give et lidt mere "harmonisk" billede). Med det udseende ser den heller ikke rigtigt ud til at "høre hjemme" der hvor den er pt. Programmør har jo også valgt en anden "farve" til den.


    3. Omkring nyheder - så synes jeg der er lidt for mange "listet". Måske man kunne skære 3-4-5 stykker væk - og derved få rykket resten af "kolonnen" lidt op. En feature som "udløb" på en nyhed ville også være fedt - sådan at der ikke står en 3 uger gammel "ting" (det er måske indbygget - kan man jo ikke se endnu - eftersom nyt look lige er kommet frem).


    4. Det ser forkert ud - i mine øjne - at Tweak.dk ikke står helt i toppen. I min bog skriver man altså "overskrift/titel" HELT øverst. Man kunne jo snildt bytte rundt på "reklamen" og "Tweak.dk"


    Noget jeg er helt vild med - er det nye "menu" udseende i toppen - med de der "fold-ud-ting" der kommer "rullende" ud - og så den detalje med 3 små "farve-boxe" ved hvert "emne" - ser pisse godt ud


    Nice work iøvrigt.... :cheers:


  • Mener du banneret øverst på siden (logoet om man vil for tweak)?


    Men ellers synes jeg nemlig også godt om detaljerne i designet. Går selv rimelig meget op i de små ting :)

  • Quote

    Mener du banneret øverst på siden (logoet om man vil for tweak)?


    Men ellers synes jeg nemlig også godt om detaljerne i designet. Går selv rimelig meget op i de små ting :)



    Jep mente banneret. Op med det og ned med reklamen - i mine øjne i hvert fald.. ;)


  • Godt at høre med menuen, da det har været lidt et problem at lave noget der ikke er grafisk tungt, men stadig ser nogenlunde ud. Og de tre farver har hele tiden været meningen at skulle adskille de forskellige moduler, så også godt at se at de har fuldgjort deres formål :D
    Mhs. til toppen, så ville det smadre helere opbygningen at smide logoet over bannere. Så skulle man integere banneret i designet, men det ville stadig (tror jeg) give et ringere resultat, og mindre overskuleigt, end det nuværende.

  • Quote

    Originally posted by Tismund
    Godt at høre med menuen, da det har været lidt et problem at lave noget der ikke er grafisk tungt, men stadig ser nogenlunde ud. Og de tre farver har hele tiden været meningen at skulle adskille de forskellige moduler, så også godt at se at de har fuldgjort deres formål :D
    Mhs. til toppen, så ville det smadre helere opbygningen at smide logoet over bannere. Så skulle man integere banneret i designet, men det ville stadig (tror jeg) give et ringere resultat, og mindre overskuleigt, end det nuværende.


    Ye, vil også mene det ellers ville bryde et godt design.


    Og når alt kommer til alt, så kan vi nok leve med det. Trods alt det der holder sitet kørende :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ye, vil også mene det ellers ville bryde et godt design.


    Og når alt kommer til alt, så kan vi nok leve med det. Trods alt det der holder sitet kørende :)


    Det bliver vi desværre nok nød til :D Men hvis det er det der skal til, så vil jeg med glæde klikke lidt rundt i ny og næ. Der er dog ikke noget værre end at skulle integrere sårn en forbandet stor banner i et design hehe