Tweaks "nye" side.

  • Nu når folk fremhæver siden er udoverskuelig. Tjaa, tingene står da nogenlunde hvor de stod før. 2-3 ting er lige havnet i en spalte i venstre side.


    Ellers skader det vel heller ikke at få noget nyt engang imellem, så det ikke bare bliver det samme og derved trivielt.


    Det er et godt farvevalg i mine øjne. Behagelige farver, hvilket også gælder den orange. Hvilket måske tilmed er lidt af en moderne farve, da den forekommer i så mange sammenhæng, bla. reklamer ! Og hvis netop denne farve ikk var i designet, tror jeg det ville blive mere koldt og kedeligt!

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Nu når folk fremhæver siden er udoverskuelig. Tjaa, tingene står da nogenlunde hvor de stod før. 2-3 ting er lige havnet i en spalte i venstre side.


    Ellers skader det vel heller ikke at få noget nyt engang imellem, så det ikke bare bliver det samme og derved trivielt.


    Det er et godt farvevalg i mine øjne. Behagelige farver, hvilket også gælder den orange. Hvilket måske tilmed er lidt af en moderne farve, da den forekommer i så mange sammenhæng, bla. reklamer ! Og hvis netop denne farve ikk var i designet, tror jeg det ville blive mere koldt og kedeligt!


    Man skal også lige vænne sig til den nye stil. Nu havde Tweak haft det samme look i de sidste 10 år(Eller noget i den stil), så er det klart at man lige skal vænne sig til noget nyt.


    Kan godt li den nye stil.

  • Den nye forside er kanon, tror bare det er et spørgsmål for nogle personer at vænne sig til den.


    Det er selvfølgelig smag eller behag, men jeg tror nu majoriteten synes godt om det nye layout.

  • Quote

    Originally posted by HAM


    Man skal også lige vænne sig til den nye stil. Nu havde Tweak haft det samme look i de sidste 10 år(Eller noget i den stil), så er det klart at man lige skal vænne sig til noget nyt.


    Kan godt li den nye stil.


    Jo jo, selvfølgelig ...


    Men navigationen er trods alt den samme.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Ser sq flot nok ud, men er en anelse mere uoverskueligt...


    Og så er teksten alt for lille... :) - sådan en nisse som mig der er gået fra CRT 19" til TFT 19" - og derved har hele 150cm mellem øjne og skærm kan da slet ikke læse noget :D
    1280*1024


    Hvis du er Firefox mand så ctrl + scroll og zoom lidt ind.. på et tidspunkt må det vel blive stort nok til at kunne læses ;)


    Syns i er sluppet rigtigt godt afsted med det nye design.. Kan godt li' det !

  • gør ved forsiden hvad i har lyst til :)
    bare i lader forum være ;)
    det er godt som det er nu
    for jeg logger kun ind på forum

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Johnni
    gør ved forsiden hvad i har lyst til :)
    bare i lader forum være ;)
    det er godt som det er nu
    for jeg logger kun ind på forum


    Ej da, synes da et nyt forum ville være fedt..


    Forandring fryder :D

  • Synes sq det ser kanon ud :rules:


    :hb: :cheers: :9xo :9xo two thumbs up :D


    Men: Jeres liste med drivere osv burde måske blive opdateret. Følger ikke helt med ;)

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

    Rettet en gang, sidst af Renegade ().

  • SÅÅÅÅÅÅÅ NICE!!!


    Synes sq at det er noget bedre, og gør siden mere interresant at kigge på - håber også at forummet bliver lavet i samme stil på et tidspunkt :D

  • flot forside, der er bare nogle farver der skal laves om så de passer bedre.


    problemet er bare at den kan tage lang tid om a loade på en langsom forbindelse...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Har fundet noget der undre mig lidt..


    Er lidt svært at forklarer, men jeg prøver..


    Når man holder musen over de forskellige forum-tråde.


    Så bliver teksten "fed" og blå..


    Men.. Hvorfor er det at nogle steder bliver teksten større, og andre steder mindre..


    Er muligvis ikke størrelsen, men mellemrummet mellem bogstaverne..


    Har prøvet at lave et lille screenshot af det..


    [Blocked Image: http://img51.imageshack.us/img51/3369/tweaktweak7ha.jpg]


    Hvis man kigger på den øverste.. Der er uden "mouse over"..


    Og den midterste er med "mouse over" på "windows live messeng .. (8)"


    Og den nederste på "Program til at fjern .. (1)"


    Og hvis man ser på "windows live messeng .. (8)" bliver den MEGET mindre..
    Hvor i mod "Program til at fjern .. (1)" faktisk bliver større..


    Håber det jeg skriver kan forstås..
    Ellers må jeg prøve på en anden måde.. ;)

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Kunne godt tænke mig, at det fyldte lidt mere i bredden......Ellers fedt.


    Det skal man passe på med, så horizontal scroll er langt mere belastende end vertical :)


  • Tror bare at der er en lille forskel på bredden af hvert bokstav i ikke fed/fed. Så alt afhængigt af hvilke bokstaver der er, vil den rykke mere eller mindre. Og ser ud somom at det er tal der har den største forskel i bredden. Men bare et gæt :D