Tweaks "nye" side.

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Tror bare at der er en lille forskel på bredden af hvert bokstav i ikke fed/fed. Så alt afhængigt af hvilke bokstaver der er, vil den rykke mere eller mindre. Og ser ud somom at det er tal der har den største forskel i bredden. Men bare et gæt :D


    Det er forskellen på størrelsen på bogstaverne ved ikke fed/fed der gør det.


    Hver enkelt forum del er en kopi af den første, det er kun tekst udtrækket der er forskelligt.


    Fx bliver et stort C og T en del mindre i bredden når det bliver med fed skrift.


  • For det første så er det ikke noget piveri, at komme med begrundet kritik. Der er heller ikke nogen der bitcher, udover det du lige har gjort mod dem, som ikke lige har de samme meninger som dig.
    Så stop dit ævl med, at folk winer. Så ku jeg *** slettet da folk misfortolker det med vilje***. Men det gider jeg ikke, for hvad nytte har det ?


    Der er nok en grund til, at folk ytrer sig om, at det virker mere uoverskuligt med 3 kolonner end med 2 - faktisk rimelig logisk, da øjet/øjnene skal fokusere på flere ting i et bredere perspektiv. Men det er måske også piveri ?


    Vedr. farverne så vil det jo altid være en smags sag. Ka' godt være du synes de er pæne mens andre deri blandt jeg selv, der synes de er for poppede. Men det må vi måske ikke synes - for dig ?


    Alt i alt så så kan det siges ret kort: Folk har lov til at komme med begrundet kritik, uden de skal kaldes for pivedyr, winere eller andet nedladende. Husk det inden du næste gang bitcher folk for, at have en mening. Tak.


  • Forandring fryder? Tror bare det er det som WHAT prøver at sige ;)
    Giv det lige en chance.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Forandring fryder? Tror bare det er det som WHAT prøver at sige ;)
    Giv det lige en chance.


    Det er jeg godt klar over, men hvorfor så begynde på sådan en gang snakken ned til folk ? Det er det jeg ikke forstår !
    Og det er vel også tilladt, at komme med sin mening - uden at blive svinet til ?

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Og det er vel også tilladt, at komme med sin mening - uden at blive svinet til ?


    Hvor er det nu at du føler du er blevet svinet til...?


    Og - som du af en eller anden grund selv har spurgt på en anden måde - hva nytter det lige pludselig selv at svine What til...?

    Quote

    Originally posted by Bentzin
    Så kunne jeg sige stop med din altid bedrevidende spillen kloge åge. Men det gider jeg ikke, for hvad nytte har det ?


    :roller:


  • Så er vi på den igen :D

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Det ser da godt ud, helt bestemt:)
    Men har et problem:s
    hvor er links'ene til reviews på andre sider osv?


    hvad mener du med links til reviews på andre sider?


    det eneste sted vi har det er da via nyhederne øverst på forsiden???

  • Udover de sædvanlige tåbelige indslag omkring mine kritikpunkter - Så er der en ting der undre mig lidt: Hvad skal den ekstrakolonne til venstre gøre godt for ?
    Den indeholder så vidt jeg kan se, kun 2 ting, som lige så godt kunne være ovre i den højre !
    Dette er et konkret spørgsmål og ikke noget med wineri, piveri eller bitching at gøre. Så drop evt. bemærkninger om det. Pft.


    Til Martin: Kan du ik' lige forklare over en PM, hvad jeg har gjort forkert.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Udover de sædvanlige tåbelige indslag omkring mine kritikpunkter - Så er der en ting der undre mig lidt: Hvad skal den ekstrakolonne til venstre gøre godt for ?
    Den indeholder så vidt jeg kan se, kun 2 ting, som lige så godt kunne være ovre i den højre !
    Dette er et konkret spørgsmål og ikke noget med wineri, piveri eller bitching at gøre. Så drop evt. bemærkninger om det. Pft.


    Til Martin: Kan du ik' lige forklare over en PM, hvad jeg har gjort forkert.


    Well, vi lever i en tid hvor en opløsning som 800x600 er ved at fase ud, og man derfor næsten ligeså godt kan udnytte den frie plads. Hvad andet er, så undgår man da at skulle scrolle ekstra meget nedad.

  • Quote

    Originally posted by Martin


    hvad mener du med links til reviews på andre sider?


    det eneste sted vi har det er da via nyhederne øverst på forsiden???


    Jeg mener hvis man klikker på en nyhed, stod der ved det gamle design altid "Link:", dette kan jeg ikke finde mere :/
    Det er sikkert mig der er dum:))

  • Pisse flot, det er dejligt med lidt fornyelse. Dem der ikke kan li det skal bare vende sig til det.
    Synes der er lidt stil 8) over det nye logo :hb: :9xo


    :rules:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit