QuoteOriginally posted by Lecter
Fraråde at lade være? Så vi råder os altså faktisk til at gøre det?
Du ved hvad jeg mener..
QuoteOriginally posted by Lecter
Fraråde at lade være? Så vi råder os altså faktisk til at gøre det?
Du ved hvad jeg mener..
QuoteOriginally posted by Shooqer
ligger studiedata ikke på falkoner allé? de er da fine at handle med
Nix.. De lå før i "Little Mekka", nu bor de i Hvidovre.
Utroligt det overhovedet kan lade sig gøre FORRYGT!
Det er svineri det der..
Har kun oplevet noget tilsvarenede med "Morgen Gruppen", som jeg også vil råde andre fra at handle med!
ja det der kan de ikke engang klandre postdanmark for......og gad vide hvad de diske har smadret på bundkort osv ved bare at have raslet rundt?
byt lortet/forlang pengene tilbage ASAP. du har dine 14 dages returret under alle omstændigheder.
maskinen kører, så jeg sender den ikke tilbage, selvom jeg har lysten til det..
har desuden sendt gregers et link til denne tråd, det kunne jo være at han havde et par ord at sige, hvem ved...
QuoteOriginally posted by ROMkuglen
maskinen kører, så jeg sender den ikke tilbage, selvom jeg har lysten til det..
har desuden sendt gregers et link til denne tråd, det kunne jo være at han havde et par ord at sige, hvem ved...
Du er simpelhend nød til at sende den retur
Alt andet ville være en sejer for dem.
QuoteOriginally posted by ROMkuglen
maskinen kører, så jeg sender den ikke tilbage, selvom jeg har lysten til det..
har desuden sendt gregers et link til denne tråd, det kunne jo være at han havde et par ord at sige, hvem ved...
Send den retur alligevel! Det der er simpelthen for latterligt.
Vil du virkelig gerne have at de tjener penge på det? Synes du at det er rimeligt?
QuoteOriginally posted by Happy^
Send den retur alligevel! Det der er simpelthen for latterligt.
Vil du virkelig gerne have at de tjener penge på det? Synes du at det er rimeligt?
nej bestemt ikke, men personen som skal have den, vil gerne have den,
og har ikke lyst til at vente yderligere.
QuoteOriginally posted by ROMkuglen
nej bestemt ikke, men personen som skal have den, vil gerne have den,
og har ikke lyst til at vente yderligere.
Også træls at vente, men tænk hvis den engang i fremtiden skal til RMA alligevel
hvor er multimediaworld dog amatøragtigt..
tror alle stillinger i firmaet er besat af alkoholikere og narkomaner i jobtræning, der arbejder i "firmaet's ånd"
nej nej og atter nej,, har sq sendt mig en forkert manual til grafikkortet. men hva, havde ikke regnet med at få en med...
QuoteOriginally posted by ROMkuglen
hvor er multimediaworld dog amatøragtigt..
tror alle stillinger i firmaet er besat af alkoholikere og narkomaner i jobtræning, der arbejder i "firmaet's ånd"
nej nej og atter nej,, har sq sendt mig en forkert manual til grafikkortet. men hva, havde ikke regnet med at få en med...
Endnu en grund til at sende retur
måtte lige tjekke multimediaworld på http://www.e-maerket.dk
der står følgende
Multimedia World A/S har eksisteret i 9 år. Vores konkurrencemæssige styrke går på pris, kvalitet, rådgivning, præcision og fleksibilitet.
præcision, ja også i den grad, de kunne da få stoppet harddisken ind i kabinettet..
har lige modtaget denne mail...
Vi har registeret at De har modtaget Deres pakke (ordrenummer: ******).
Vi vil gerne løbende følge op på om vi og Postdanmark gør vores job ordentligt med hensyn til indpakning og behandling af netop Deres vare. Vi håber derfor at De vil have den ulejlighed at deltage i vores frivillige undersøgelse.
De kan deltage i undersøgelsen ved at gå ind på følgende link:
Bedøm Multimedia World A/S på EDBpriser.dk
Vi håber, at De har været tilfreds med forløbet af Deres handel hos os, og vi vil meget gerne bede Dem om at give Deres mening til kende.
Det er vigtigt at vi hører fra Dem, så vi ved hvad vi gør godt, og hvad vi kan gøre bedre. På forhånd tak.
tror ikke jeg har noget positivt at tilføje
Det er godt nok latterligt. Både den måde at de sender den på, men også at du ikke sender den tilbage.
QuoteOriginally posted by Zjapper
Det er godt nok latterligt. Både den måde at de sender den på, men også at du ikke sender den tilbage.
hende der skulle have den, ville godt have den på trods af de manglende skruer, og den latterlige behandling af hardwaren...
Ikke et sted jeg handler, og kommer IHVERTFALD heller IKKE til at handle der efter det her, BLACKLIST!!...
Simpelthen noget forbandede svineri.. syntes man ser gang på gang hvordan nogle firmaer kun tænker på penge og ikke kundeservice.. .
QuoteOriginally posted by ROMkuglen
hvor er multimediaworld dog amatøragtigt..
tror alle stillinger i firmaet er besat af alkoholikere og narkomaner i jobtræning, der arbejder i "firmaet's ånd"
nej nej og atter nej,, har sq sendt mig en forkert manual til grafikkortet. men hva, havde ikke regnet med at få en med...
Også flot og amatøragtigt, at mindretalsgrupper skal nedgøres, fordi en forhandler har kvajet sig. Utroligt, at sådan noget tillades her på tweak.dk ! Troede ikke det var i tweak.dk's ånd !
QuoteOriginally posted by Bentzin
Også flot og amatøragtigt, at mindretalsgrupper skal nedgøres, fordi en forhandler har kvajet sig. Utroligt, at sådan noget tillades her på tweak.dk ! Troede ikke det var i tweak.dk's ånd !
Tweaks ånd? Christ.. Lad nu vær med at lægge mere i det end godt er
On topic :
Lad dog hende der skal have den bestemme om hun vil have den eller ej. Det er sku hendes egen skyld når den engang skal til RMA
Kan kun gentage hvad jeg har sagt utallige gange. IMW er næst efter Bob.dk landets største amatører. Et er, at du har bestilt maskinen derinde, to er, at du nu har beholdt den efter den oplevelse. Kan på det kraftigste understrege, at du bør tilbagelevere maskinen og bruge din returret. Det eneste du mister er portoen, og samtidig synes jeg du skal kontakte chefen.