multimediaworld.dk

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Fraråde at lade være? Så vi råder os altså faktisk til at gøre det? :))


    Du ved hvad jeg mener.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    ligger studiedata ikke på falkoner allé? de er da fine at handle med


    Nix.. De lå før i "Little Mekka", nu bor de i Hvidovre.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • ja det der kan de ikke engang klandre postdanmark for......og gad vide hvad de diske har smadret på bundkort osv ved bare at have raslet rundt?


    byt lortet/forlang pengene tilbage ASAP. du har dine 14 dages returret under alle omstændigheder.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • maskinen kører, så jeg sender den ikke tilbage, selvom jeg har lysten til det..
    har desuden sendt gregers et link til denne tråd, det kunne jo være at han havde et par ord at sige, hvem ved...

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen
    maskinen kører, så jeg sender den ikke tilbage, selvom jeg har lysten til det..
    har desuden sendt gregers et link til denne tråd, det kunne jo være at han havde et par ord at sige, hvem ved...


    Du er simpelhend nød til at sende den retur 8o


    Alt andet ville være en sejer for dem.

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen
    maskinen kører, så jeg sender den ikke tilbage, selvom jeg har lysten til det..
    har desuden sendt gregers et link til denne tråd, det kunne jo være at han havde et par ord at sige, hvem ved...


    Send den retur alligevel! Det der er simpelthen for latterligt.


    Vil du virkelig gerne have at de tjener penge på det? Synes du at det er rimeligt?

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Send den retur alligevel! Det der er simpelthen for latterligt.


    Vil du virkelig gerne have at de tjener penge på det? Synes du at det er rimeligt?


    nej bestemt ikke, men personen som skal have den, vil gerne have den,
    og har ikke lyst til at vente yderligere.

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen


    nej bestemt ikke, men personen som skal have den, vil gerne have den,
    og har ikke lyst til at vente yderligere.


    Også træls at vente, men tænk hvis den engang i fremtiden skal til RMA alligevel ;(

  • hvor er multimediaworld dog amatøragtigt..
    tror alle stillinger i firmaet er besat af alkoholikere og narkomaner i jobtræning, der arbejder i "firmaet's ånd" :finger:


    nej nej og atter nej,, har sq sendt mig en forkert manual til grafikkortet. :boxed: men hva, havde ikke regnet med at få en med...

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen
    hvor er multimediaworld dog amatøragtigt..
    tror alle stillinger i firmaet er besat af alkoholikere og narkomaner i jobtræning, der arbejder i "firmaet's ånd" :finger:


    nej nej og atter nej,, har sq sendt mig en forkert manual til grafikkortet. :boxed: men hva, havde ikke regnet med at få en med...


    Endnu en grund til at sende retur

  • måtte lige tjekke multimediaworld på http://www.e-maerket.dk


    der står følgende
    Multimedia World A/S har eksisteret i 9 år. Vores konkurrencemæssige styrke går på pris, kvalitet, rådgivning, præcision og fleksibilitet.



    præcision, ja også i den grad, de kunne da få stoppet harddisken ind i kabinettet.. :)

  • har lige modtaget denne mail...



    Vi har registeret at De har modtaget Deres pakke (ordrenummer: ******).


    Vi vil gerne løbende følge op på om vi og Postdanmark gør vores job ordentligt med hensyn til indpakning og behandling af netop Deres vare. Vi håber derfor at De vil have den ulejlighed at deltage i vores frivillige undersøgelse.


    De kan deltage i undersøgelsen ved at gå ind på følgende link:
    Bedøm Multimedia World A/S på EDBpriser.dk


    Vi håber, at De har været tilfreds med forløbet af Deres handel hos os, og vi vil meget gerne bede Dem om at give Deres mening til kende.
    Det er vigtigt at vi hører fra Dem, så vi ved hvad vi gør godt, og hvad vi kan gøre bedre. På forhånd tak.



    tror ikke jeg har noget positivt at tilføje :evil:

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Det er godt nok latterligt. Både den måde at de sender den på, men også at du ikke sender den tilbage. X(


    hende der skulle have den, ville godt have den på trods af de manglende skruer, og den latterlige behandling af hardwaren... :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen
    hvor er multimediaworld dog amatøragtigt..
    tror alle stillinger i firmaet er besat af alkoholikere og narkomaner i jobtræning, der arbejder i "firmaet's ånd" :finger:


    nej nej og atter nej,, har sq sendt mig en forkert manual til grafikkortet. :boxed: men hva, havde ikke regnet med at få en med...


    Også flot og amatøragtigt, at mindretalsgrupper skal nedgøres, fordi en forhandler har kvajet sig. :roller: Utroligt, at sådan noget tillades her på tweak.dk ! Troede ikke det var i tweak.dk's ånd !

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Også flot og amatøragtigt, at mindretalsgrupper skal nedgøres, fordi en forhandler har kvajet sig. :roller: Utroligt, at sådan noget tillades her på tweak.dk ! Troede ikke det var i tweak.dk's ånd !


    Tweaks ånd? Christ.. Lad nu vær med at lægge mere i det end godt er :boxed:


    On topic :


    Lad dog hende der skal have den bestemme om hun vil have den eller ej. Det er sku hendes egen skyld når den engang skal til RMA :roller:

  • Kan kun gentage hvad jeg har sagt utallige gange. IMW er næst efter Bob.dk landets største amatører. Et er, at du har bestilt maskinen derinde, to er, at du nu har beholdt den efter den oplevelse. Kan på det kraftigste understrege, at du bør tilbagelevere maskinen og bruge din returret. Det eneste du mister er portoen, og samtidig synes jeg du skal kontakte chefen.