-
-
ahaha
.. Nørj hvor må de føle sig dumme når de ser den video, jeg tror på hypnose, har selv været til et show hvor de tog tilfældige person op og gjorde alle mulige ting ved dem.
-
Originally posted by DXC
ahaha.. Nørj hvor må de føle sig dumme når de ser den video, jeg tror på hypnose, har selv været til et show hvor de tog tilfældige person op og gjorde alle mulige ting ved dem.
Lå smadret af grin da jeg så den!
-
damn
tror ik rigtigt på hypnose
-
hahah lol.... fald sku lige ned af stolen der
Tror i hvert fald på hypnose nu
-
Virker lamt....ikk specielt overbevisende..
Egentlig utroligt hva folk vil gøre for "10 minuttes of fame" på tv...
-
sindsygt griner klip...
tror ikke at det er skuespillere... men kan også godt være at jeg bare er naiv...
-
Tror squ ikk på hypnose, men lidt på "The power of deception" altså kraften til at fuppe folk til at tro noget så stærkt at de får sig selv til at opføre sig, som var det sandt det de troede på...
Præcis det samme med religion IMO.. (Dog er en religion som kristendommen godt til folk der har brug for at tro på noget, istedet for at føle sig magtløse..)
Det klip er dog en smule kedeligt... Tror sleeet ikk på at man ka få folk til det, på den ene eller den anden måde, hvis vi ikk inddrager penge self...
Det er 100% skuespillere eller folk der bare vil i rampelyset og så ydmyger sig selv for at folk ska kigge på dem...
-
Jeg skal snart hen til en hypnotisør der skal få mig til at stoppe med at ryge...
Jeg håber ikke han udnytter situationen til noget andetMen kæft et griner klip
-
Tvivler stærkt på at det er ægte, nok lidt ligesom TV trylle show, hey vi tager lige lidt pis på seerne
En af de mest kendte ting omkring hypnose er at man IKKE kan kan få en person til at gøre noget der ligger ham/hende meget imod, såsom at myrde andre, eller som her have sex i fuld offentlighed og tilmed på TV
En anden ting er at hypnose måske nok kan virke, men der er altid nogen som det ikke virker på, her virker det på samtlige, pudsigt ik?
-
hvis ikke det var skuespil ville man højst sansyneligt tage damen ved siden af
-
Jeg tror på visse former men slet ikke noget som det klip der! Det kan sq ikke passe...
-
ha.. selvom det er et gammelt klip er det nu fedt nok
Jeg har selv været inde og se et hypnose show dengang da jeg gik på sindal skole. Der var deltagerne nogle af eleverne og de kunne slet ingen ting huske af hva der havde forgået i den halve time det havde været... og der havde de både spist kartofler og troet at aviser var penge..
-
Originally posted by ostermark
ha.. selvom det er et gammelt klip er det nu fedt nokJeg har selv været inde og se et hypnose show dengang da jeg gik på sindal skole. Der var deltagerne nogle af eleverne og de kunne slet ingen ting huske af hva der havde forgået i den halve time det havde været... og der havde de både spist kartofler og troet at aviser var penge..
Så er der sikkert noget om snakken.
Forresten jeg har en bro billigt til salg, kun 500 af de store, var det ik noget?
-
Det virker sgu lidt for skuespilagtig. Synes det virker betænkligt at de ikke tager på sig selv. stolen giver jo ikke noget igen, så kunne man ikke forestille sig at en kvinde fx. ville køle lidt for sine bryster e.l??
-
Tror stadig ikke helt på det, men alligevel. Jeg tror ikke på at de gør det der med vilje, eller. Det kan da godt ske at nogen vil gøre det for berømmelse. Hvem ved.
-
åh lol...
tror sq ik det er hypnose han udsætter dem for... det tager længere tid at få folk til at falde i trance end det der.
kan kun sige at klippet og opvisningen er noget fake
-
hehe meget nice.. men tror dog bare at det er skuespillere..
-
Nu kan jeg så få alle dem der ikke aner hvad de snakker om til at holde mund.
Jeg var selv inde i Rundfunk og blive hypnotiseret. Og ja. DET VIRKER!
-
100% at hypnose kan virke...!