Tid til min hovedpine

  • Hey


    Jeg sendte PDA til reparation hos pixmania den 28 / 11 05 de modtog den ifølge deres system den 6 / 12 05 og sendte mig en mail omkring den 12 / 12 05 (efter at jeg havde sendt dem 2 mail om de havde modtaget min pakke) hvor der stod at det ville tage optil 3 uger at få den repareret fra den dato de modtog den så jeg tænkte vel okay.


    Jeg kontaktede dem via mail igen den 21 / 12 05 men der manglede jo også en uge til de 3 uger var gået så de blev bare sure over at jeg sendte en mail ”igen” og sagde bare ligeud at jeg skulle læse på den mail jeg havde fået tidligere der stod alt.. okay tænkte jeg bare..


    Jeg venter og venter :roller:


    Så den 4 / 1 06 sender jeg så en mail ind til dem for at høre ad hvor PDA var blevet af da jeg skulle have modtaget en besked senest den 29 / 12 05 men de sagde bare at dem de ville sende en rykker ind til dem de havde sendt den til reparation hos. OKAY nu måtte de tage sig sammen de bliver sure over at jeg skriver ind til dem en uge før men kan de ikke en gang passe deres job det er da ikke mig der skal sende mail til hver anden dag for at høre hvad de har gang i.


    Har sendt dem et par mail efter det, de siger bare at jeg snart vil få besked..
    Hvis de ikke har, kunne give mig besked uden at jeg ikke skulle sende dem flere mails hvordan fanden ville de så give mig det besked.?


    Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og de gider ikke en gang svare ordentligt på mine mails. 8o


    Nogle ideer? :boxed:

  • bruge noget andet frem over :)


    vi har så ufattelig mange problemer med dem, hos nogle af vores kudner der er købt printere igennem der.


    deres service og support stinker mere end jeg ved ikke hva..
    men der er vel ik andet at gøre end at vente de 40 uger de nu tager :P

  • Quote

    Originally posted by denully
    bruge noget andet frem over :)


    vi har så ufattelig mange problemer med dem, hos nogle af vores kudner der er købt printere igennem der.


    deres service og support stinker mere end jeg ved ikke hva..
    men der er vel ik andet at gøre end at vente de 40 uger de nu tager :P


    40 uger damn


    jeg har heller ikke lige købt det pda der fra, var for 5 måneder siden :D
    men ja de stinker.. 8o


    Er der ikke nogle regler omkring det de gør med at jeg skal vente over tid?


    Skulle jo have haft den tilbage for 2/3 uger siden.


    Og skal snart på rejse, kan ikke holde styr på alt det ***.

  • De skriver at de ikke har modtaget den endnu, tror bare du bliver nød til at vente.


    Der er vist en grænse for hvor lang tid du max. kan vente. Men jeg ville da lige tage en snak med dem pr. telefon, for at høre hvad der sker.


    40 uger, det er da vist sagt i spøg?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC
    De skriver at de ikke har modtaget den endnu, tror bare du bliver nød til at vente.


    Der er vist en grænse for hvor lang tid du max. kan vente. Men jeg ville da lige tage en snak med dem pr. telefon, for at høre hvad der sker.


    At de ikke har modtaget den er da ikke mit problem de kunne da bare lade være med at sende den et eller andet sted.



    Zen Aftalen som jeg har.


    Med denne aftale får du:


    * 100% af produktets værdi refunderet, (ja sikkert)
    * tilbagebetaling i form af tilgodebevis som er gyldige i 3 måneder, (som om)
    * muligheden for at bruge tilgodebeviset på hele varesortiment på PIXmania.com. (hvem gider mon det)


    For at drage nytte af disse fordele betaler du kun fra og med 5.9% af prisen inkl. moms. (ja penge ud ad vinduet)


    Hvis dit produkt er defekt, skal du hurtig kontakte vores Kundeservice ! (som er lam dumme)


    * udfyld returskema på vores hjemmeside, (og udskriv den der efter)
    * returnere dit apparat til Pixmanias Etterservice,( som kan tage op til ½måned)
    * Lige så snart vi har modtaget dit apparat og vi har konstateret skaden, modtager du dit tilgodebevis. (hvis du altså sender hos 10 mail så vi er vågne)


    Med Zen aftalen har du forudset det uforudsete !( eller ikke X()


  • Shit, vink farvel til alt det du har gemt på den PDA.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Shit, vink farvel til alt det du har gemt på den PDA.


    ja må da kunne gøre noget..
    de kan da ikke tage ***** på mig så nemt :ohmy:
    og den pda kostede 3k og omkring 3,6K med deres lorte forskring ;(


    Tænk hvor mange pizza jeg kunne spise for de penge 8o
    eller slik :D

  • jeg har fundet et rigtig godt middel.


    også brugt hos shg.dk tror de er ved at være godt trætte af mig, men de har sq selv taget 8 uger om at ordne et gfx og 1 uge nu om at svare på en mail ... efter 3 dage begyndte jeg bare at skrive een om morgenen, og en om eftermiddagen. og jeg fik svar i dag. endelig.


    SPAM DEM NED!


    (hvis de ik svarer, opret en ny mail, skriv til dem mht. et eller andet latterligt, og så hvis de svarer, så skriv det til dem fra din normale mail.)


  • hehe okay det må jeg vel lige prøve, tænk hvis de bliver sure og spiser min pda istedet? 8o ej :D

  • Jeg har desværre ikke nogle ideer til at løse dit problem, men jeg siger da tak for, at du gav mig en ide. :D
    Jeg overvejede at bestille en DVD afspiller med 5,1 og HDMI udgang hos dem, men efter det her, dropper jeg det og skriver dem i stedet på min sorte liste. Hvis det er sådan de svarer på mails og behandler deres kunder, skal jeg ikke være kunde der. :boxed:

  • Kan også være de har tralvt og skrev det kortfattet.


    Har en RMA sag kørene hos Computerne aps. de svarer også i kortfattethed. Som f.eks. kan de fylde en mail med: "Det er i orden" og "Tak".
    Skal bare have det tilbage hurtigst muligt, skulle bare have sendt det til producenten havde gået meget hurtigere.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Kan også være de har tralvt og skrev det kortfattet.


    Har en RMA sag kørene hos Computerne aps. de svarer også i kortfattethed. Som f.eks. kan de fylde en mail med: "Det er i orden" og "Tak".
    Skal bare have det tilbage hurtigst muligt, skulle bare have sendt det til producenten havde gået meget hurtigere.


    arrh det tror jeg nu ikke for det kunne du jo også bare sige, de mails jeg fik fra dem ved jeg ikke om jeg har endnu men det var ikke noget der var svarede i kortfattethed.. Man skulle tro jeg havde skrevet et eller andet dumt til dem.


    men nu har de fået en mail 2 andre er på vej i morgen.. :finger:

  • Kaaere kunde,


    Vi kan desvaerre ikke goere meget i dette tilfaelde end at vente paa et svar fra vores eftersalgsservice afdeling.


    damn hvad skal jeg så nu sende flere mail til dem eller lave telefon fis? :boxed:

  • Pixmania undskyldte med flytteproblemer osv til mig, mit kamera som der var lovet en uges leveringstid på og som de havde trukket penge for i min konto, tog omkring 2,5 måned før jeg fik det!


    Jeg er dog ligeglad har gjort et af de sjældne gode køb som sker nogle gange! Pentax Optio S5Z er en klasse for sig :) KØB DET!

  • Quote

    Originally posted by Simonthk
    Pixmania undskyldte med flytteproblemer osv til mig, mit kamera som der var lovet en uges leveringstid på og som de havde trukket penge for i min konto, tog omkring 2,5 måned før jeg fik det!


    Jeg er dog ligeglad har gjort et af de sjældne gode køb som sker nogle gange! Pentax Optio S5Z er en klasse for sig :) KØB DET!


    hehe


    tja gad vide hvor lang tid det går med mit halløj.. :crazyeyes:


    men sådan noget har de ikke sagt til mig..

  • Næ, du - der er ingen grund til at få hovedpine af "piratfirmaerne-2 de skal bare slagtes i al offentlighed- eller sagt på en anden måde blacklistes de behørige steder.
    Det skal du naturligvis ikke finde dig i! Jeg ville gøre følgende:


    A) Gem dine mails og henvend dig til forbrugerstyrelsen med dit problem.
    dine mails til/fra firmaet er gyldig og retslig dokumentation. De kan oplyse hilke rettigheder du har i denne situation helt konkret.
    B) Der findes en hjemmeside hvor du kan blackliste dette firma- jeg husker blot ikke hvor.
    C) Tag du det blot roligt- du skal nok finde en løsning......

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Det er ellers bare at klage til forbrugerklagenævnet hvis de ikke snart rubber neglende.. eller tru dem med lovens vej, de opfylder jo ikke aftalen som du har betalt for, hvilket de iflg. Dansk lovgivning SKAL gøre da det er en bindende og betalt aftale..


    Tru dem :)