Hey
Jeg sendte PDA til reparation hos pixmania den 28 / 11 05 de modtog den ifølge deres system den 6 / 12 05 og sendte mig en mail omkring den 12 / 12 05 (efter at jeg havde sendt dem 2 mail om de havde modtaget min pakke) hvor der stod at det ville tage optil 3 uger at få den repareret fra den dato de modtog den så jeg tænkte vel okay.
Jeg kontaktede dem via mail igen den 21 / 12 05 men der manglede jo også en uge til de 3 uger var gået så de blev bare sure over at jeg sendte en mail ”igen” og sagde bare ligeud at jeg skulle læse på den mail jeg havde fået tidligere der stod alt.. okay tænkte jeg bare..
Jeg venter og venter
Så den 4 / 1 06 sender jeg så en mail ind til dem for at høre ad hvor PDA var blevet af da jeg skulle have modtaget en besked senest den 29 / 12 05 men de sagde bare at dem de ville sende en rykker ind til dem de havde sendt den til reparation hos. OKAY nu måtte de tage sig sammen de bliver sure over at jeg skriver ind til dem en uge før men kan de ikke en gang passe deres job det er da ikke mig der skal sende mail til hver anden dag for at høre hvad de har gang i.
Har sendt dem et par mail efter det, de siger bare at jeg snart vil få besked..
Hvis de ikke har, kunne give mig besked uden at jeg ikke skulle sende dem flere mails hvordan fanden ville de så give mig det besked.?
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og de gider ikke en gang svare ordentligt på mine mails.
Nogle ideer?