Ogame

  • Vi skal bruge ALLE krigsklare skibe ASAP! General X bliver angrebet af yooooo fra 1:246:4!!! Angrib for fanden nak ham:D Vi erklærer hans alliance krig hvis han ikk stopper!


    EDIT ASSEMBE THE TWEAK ARMY!!!!!


    EDIT: Vi lader ham angribe...! Vi skal være stærkere!

  • Quote

    Originally posted by nano
    am men der er fucking langt til yoooooo's planet det tager fanneme 7 daga at rejse dertil :rolleyes:


    Vi bliver nød til at gøre noget...


    EDIT: Vi skal være stærkere før vi gør noget!

  • Ogame er faktisk ret underholdende, har fået mange med på krogen.


    Jeg er selv med i alliancen LNX, og er lige kommet på top 100 igen efter at være blevet nakket af TobiOne, som har den stærkeste flåde i spillet. Jeg røg 39 pladser ned og mistede 220 skibe, hvor 20 af dem var slagskibe. Man kan ikke sige der ikke er noget action i spillet.


    Men et råd til jer alle: Fleetsave!!!

    Fujitsu Siemens AMILO Pro V3205 - Core Duo T2050 - 512 Mb PC2-4200 - 12,1" Widescreen - 1,8 Kg

  • Quote

    Originally posted by dpro
    Ogame er faktisk ret underholdende, har fået mange med på krogen.


    Jeg er selv med i alliancen LNX, og er lige kommet på top 100 igen efter at være blevet nakket af TobiOne, som har den stærkeste flåde i spillet. Jeg røg 39 pladser ned og mistede 220 skibe, hvor 20 af dem var slagskibe. Man kan ikke sige der ikke er noget action i spillet.


    Men et råd til jer alle: Fleetsave!!!


    Hvad med et alliance samarbejde??

  • Det kan du ikke diskutere med mig, men kig på vores allianceside, og find ud af hvem du skal tage kontakt til hvis du vil have IaP med os.


    Desuden hvad kan i tilbyde os hvis vi skulle indgå IaP med jer?

    Fujitsu Siemens AMILO Pro V3205 - Core Duo T2050 - 512 Mb PC2-4200 - 12,1" Widescreen - 1,8 Kg

    Rettet en gang, sidst af dpro ().

  • Jeg ka heller ikk se hvem playboy skulle være så jeg afviser og skriver at han skal fortælle hvem han er på tweak (tror bare ikk han er tweaker...)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by dpro
    Det kan du ikke diskutere med mig, men kig på vores allianceside, og find ud af hvem du skal tage kontakt til hvis du vil have IaP med os.


    Desuden hvad kan i tilbyde os hvis vi skulle indgå IaP med jer?


    En godt fællesskab:D alliancer med andre klaner det er kargas afdeling... Han kan snakke lidt mere med jer om det....

  • Quote

    Originally posted by dpro
    Det kan du ikke diskutere med mig, men kig på vores allianceside, og find ud af hvem du skal tage kontakt til hvis du vil have IaP med os.


    Desuden hvad kan i tilbyde os hvis vi skulle indgå IaP med jer?


    For at vende den om, hvad kan i tilbyde os? Vi giver ikke gratis slik væk. En alliance ligger vel i ordet, at stå til hjælp hvis ens alliance bliver angrebet, alt andet ville være spild.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by pad
    hedder pad inde på ogame min planet hedder yavin


    ansøger hermed ts om medlemskab



    Jeg vælger ikk at godkende dig da du er NY her på forummet. Så må Karga tage stilling til om du kan komme med.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Har pøvet at sparke lidt til dem jeg kender, og nogen af dem kigger også her inde... men mere er der ikke i det... men på #TheStronghold @ QuakeNet snakkes der en del om aftenen. :)


    Nu er det ved at være lang tid siden jeg har brugt mirc, så kan du ikke lige fortælle hvordan det er man joiner en ny server osv.