Ogame

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Kan vi ikke have en 2. Diplomat eller diplomat suppleant?
    Så melder jeg mig på :cheers:


    Det syntes jeg er en god idé, man kan jo ikk være på altid og der er jo en stor chance for at hvis det blev os (måske) at en af os var på!

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Det syntes jeg er en god idé, man kan jo ikk være på altid og der er jo en stor chance for at hvis det blev os (måske) at en af os var på!


    Præcis, og må lige selv se hvor meget tid jeg har til det, det jo ikke fordi jeg kan sidde og bruge hele dagen på diplomati ;) og det samme gælder vel for dig :cheers:

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Præcis, og må lige selv se hvor meget tid jeg har til det, det jo ikke fordi jeg kan sidde og bruge hele dagen på diplomati ;) og det samme gælder vel for dig :cheers:


    Hehe, Men ihvertfald jeg vil gerne poste en del timer i det her. For synes da vi har det rimelig sjovt på mirc:D

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Hehe, Men ihvertfald jeg vil gerne poste en del timer i det her. For synes da vi har det rimelig sjovt på mirc:D


    JA vi har :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • FlowingLil er skam ikk officielt valgt endnu :) Han er stadig på prøve indtil jeg ser hvordan ham tossen der angreb reagerer ;)


    Men det med en suppleant lyder som en god ide, i tilfælde af at flowing ikk er her...


    Mht. overdeling af løjtnant rang, så er det igen noget jeg bestemmer :) Jo ikk alle der ka være løjtnanter, da det er den specielle rang, der giver adgang til mere end at ha lov at gå med sabel, når man ska ud med skraldet...

  • Jeg har lige givet ham der angreb fru sjov, en tidsfrist til kl 3. og hvis han ikk har svaret der. Syntes jeg at vi ALLE skal lave et full scale attack på ham, bare for at vise at vi er seriøse....!

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Jeg har lige givet ham der angreb fru sjov, en tidsfrist til kl 3. og hvis han ikk har svaret der. Syntes jeg at vi ALLE skal lave et full scale attack på ham, bare for at vise at vi er seriøse....!


    Yup det modtaget :)


    Beholder os min flåde hjemme idag, ska bare ha sparet op til forbrændingssystem lvl 6 så jeg ka få recycler og stor transporter :)


    Måske et raid eller 2..men ikk noget specielt

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Øv da også....


    Blev lige angrebet af 2 store trans, 4 store.jæger og 6 Krydser og mistede 17204 metal, 498 krystal og 1112 deuterium, 4 små jæger, 8 små trans :S


    KarGa - beklager brugen af alliance-mail'en til unødvendig oplysninger og var ikke lige klar over den med diplomaten...
    :oops:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Derfor i ska være på IRC ;)


    David, jeg ka ikk komme på IRC på skolen uden brug af diverse underlige progs... Som jeg ikk lige har styr på endnu.. men du har jo mit msn?



    Tudefjæs, jeg kom da igennem :D



    Jaja, men IRC er os godt

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg har forsøgt ;) Får timeout


    Neder....får jeg os nogle gange, men kom på 1. gang idag :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2