Ogame

  • Quote

    Originally posted by Ganda
    RAF ønsker krig mod os.. de er en lille smule større end os enkeltvis, men kun 14 medlemmer..
    de virker meget storre i munden, jeg er ihvertfald klar på en evt. aliance krig


    så skal det lige siges, at de fleste af os stadig ikke har en skid at angribe med :S ihvert fald mig =)

  • Jeg vil lige minde jeg om jeg er dog diplomat. Og vi har en del krige at tage os af. Så kom med deres kordinator så skriver jeg til dem. Ganda, trigcy har skrevet til dem der angreb jer. Vi vil helst have en fredelig løsning. Da jeg mener vi skal kendes som en god og næsten retfærdig alliance.

  • Og dem som gerne vil lidt hurtig kontakt med mig bare add mig på msn!


    EDIT: Så har bhelms sendt en undskyldning afsted. Og han har sendt nogle resourcer tilbage han er på kord. 1:279:7 så ham angriber vi ikk

  • Quote

    Originally posted by Uffansk
    Hej, jeg har sendt en besked til Karga angående optagelse i jeres alliance, håber i kan bruge en meget entusiastisk spiller i jeres guild :D


    Uffansk


    Jamen du er da meget velkommen.... Hvis du får problemer med nogen så smider du bare en besked til mig. Jeg tager mig af det diplomatiske i det her:D

  • Har li afvist en person ved navn SJV eller noget.....var det dig?



    Bare ansøg igen hvis det var

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by sje
    Nej det var mig :D



    ah ok, sry du ansøger bare igen

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Jeg vil lige minde jeg om jeg er dog diplomat. Og vi har en del krige at tage os af. Så kom med deres kordinator så skriver jeg til dem. Ganda, trigcy har skrevet til dem der angreb jer. Vi vil helst have en fredelig løsning. Da jeg mener vi skal kendes som en god og næsten retfærdig alliance.


    Kan se der transportere på vej med resourcer :)


    takker for den diplomatiske løsning...

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    shahid.



    #TheStronghold med stort S ikk lille :)


    Om det er stort eller lille gør ingen forskel på irc.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Ganda
    RAF ønsker krig mod os.. de er en lille smule større end os enkeltvis, men kun 14 medlemmer..
    de virker meget storre i munden, jeg er ihvertfald klar på en evt. aliance krig


    Hva er årsagen til at du fik det at vide...? Gjort et eller andet mod et medlem eller?


    Flowing, du er ikk diplomat endnu :P Ska som sagt se hvordan den her sag med fru sjov ender før jeg vælger ;)


    Shahid, sikker på at du er på Quakenet?


  • Hehe okay.... Jeg har lige fået besked fra ham der angreb ganda, han mener ikk det var ham, og de ønsker ikk krig. Men skriver lige lidt mere med dem....