• jeg ville lige hvor i forskellige spiller henne jeg er ny i wow verden og spiller på deathwing hvor jeg har en human-mage der er level 19

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Argent Dawn atm...


    Men jeg vil anbefale dig at tage en low pop server... den skal nok blive fyldt op... det er nedern at være lowlvl på en server hvor folk er highlvl, hvilket er tilfældet på de fleste highpop realms.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Spiller på Agamaggan. Lvl 42 Tauren Shaman.


    HAHA! Spanioler helvede, held og lykke - det bliver du hurtigt træt af.


    Spiller selv på Executus

  • Quote

    Originally posted by Houdinibabz


    HAHA! Spanioler helvede, held og lykke - det bliver du hurtigt træt af.


    Spiller selv på Executus


    Tell me about it.. Desværre mente jeg ikke det kunne betale sig at flytte, men har så småt fortrudt. MEn igen, så har jeg bare smidt general chat af h*lvede til, og lagt en psykologisk blokade ind der lissom ignorer alle spanske yells og says. Så det går egentlig også.
    Det værste er bare når folk whisper en på spansk.
    De skal sku da respektere at serveren er EN. Ved ikke hvem der har bildt dem ind at serveren er officielt spansk.


    Men jeg plejer bare at svine dem til på dansk når de whisper mig, så holder de somregel kæft.

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Argent Dawn atm...


    Men jeg vil anbefale dig at tage en low pop server... den skal nok blive fyldt op... det er nedern at være lowlvl på en server hvor folk er highlvl, hvilket er tilfældet på de fleste highpop realms.



    ok ja men det er fordi jeg kender en 5 stykker der også spiller der og så er der en guild der hedder hunters of the ligth som jeg er med i men der er mange low level spillere der også

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Spiller på Agamaggan med Carlsen.



    Quote

    Originally posted by Houdinibabz


    HAHA! Spanioler helvede, held og lykke - det bliver du hurtigt træt af.


    Spiller selv på Executus


    Ja det er heldigvis ikke så slemt med de spanioler længere, selvom jeg åbenbart har valgt et navn som er spansk.
    Det hjælper også lidt at lave et par /reply macroer med spanske skældsord.
    Det er som regel kun general chat der er fyldt med spansk men det sker da at man får et whisper eller nogen står i Orgrimmar og skråler på spansk.


    Men man vænner sig vel til det. Jeg syntes faktisk ikke det er så slemt længere.

  • Har bare hørt at al akir skulle være en total DK server...


    Men IMO spiller jeg nok på den fedeste server der er oppe lige PT...


    Der er ikke rigtig en stor gruppe fra 1 land... Det er en ny server som der er transfers fra burning blade og bloodscalp... Vi flyttede selv for et stykke tid siden fra bloodscalp og ligeledes gjorde mange andre...


    Den er ret aktiv og pvp går fint... Det er bare nøjagtig som det skal være IMO... Folk er rare at tale med... Alle taler engelsk... Det er sq meget nice...

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    Har bare hørt at al akir skulle være en total DK server.


    Nej lige frem TOTAL dk server kan man ikke kalde det. De 2 største DK guilds på horden siden er Køter for livet (ca. 130 accounts) og Train Robbers (ca. 100 accounts)


    hvad angår Alli siden kender jeg kun til "the great danes elite" og dem ved jeg ikke hvor mange accounts er..

  • Quote

    Originally posted by -=TDB=-@ligator
    jeg ville lige hvor i forskellige spiller henne jeg er ny i wow verden og spiller på deathwing hvor jeg har en human-mage der er level 19


    Hvorfor valgte du Deathwing? Hvis jeg var dig ville jeg lave en ny char et andet sted hurtigt :/ har selv spillet på Deathwing men fik min char flyttet til Talnivarr pga der var alt for mange som lavede chars på deathwing selvom der står den er FULL! hvilket resulterede i queues på 500 når 39 andre venter på en i blackwing lair.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Et godt råd, vælg ikke en server der er markeret "FULL". Der er jo en grund til den er fuld, vælg derimod en der er markeret med "Recommended".