Playoffs / Superbowl.

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    ingen der ved om det bliver sendt på nogle viasat kannaler?


    nah - tror kun det er zulu her i DK.


    Ellers skal man nok have fat i Fox - det plejer at være dem der "videreformidler" det til Zulu ;)

  • Det bliver ikke vidst på andet end Zulu!


    Du kan streame på nettet..! Der er dog sjældent åbent for åbning af brugere! Men denne hjemmeside er kanon! Har selv smidt 6$ efter det, er ikke ked af det! Synes det er god kvalitet! Der kan du se alle kampe. Nu er sæsonen slut men til næste år måske?
    StreamTvnow


    Viasat sport 2 eller 1 Sverige ved jeg godt sender det (Monday night, må være nice!! :hb:)! Men efter dansk lovgivning er det ulovligt at have det kort så du kan se den programpakke som den hører med i (altså i Danmark) men Southern Cross i København har pakken!


    Quote

    Originally posted by boborg fra draftday.dk
    Man skal have britisk/irsk adresse for at tegne Sky abonnementer


    Southern Cross
    Løngangstræde 37
    København

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    nah - tror kun det er zulu her i DK.


    Ellers skal man nok have fat i Fox - det plejer at være dem der "videreformidler" det til Zulu ;)


    Det er NFL der gør det - og dermed kommer der kampe fra både CBS og fox, ca lige mange ;)
    En af mine venner sagde den anden dag han kunne se det med amerikanske kommentatorer på parabolen, men ved ikke om det var en engangsforestilling og hvilken pakke de har, eller hvilken kanal. Men Zulu har de ikke ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Det er NFL der gør det - og dermed kommer der kampe fra både CBS og fox, ca lige mange ;)
    En af mine venner sagde den anden dag han kunne se det med amerikanske kommentatorer på parabolen, men ved ikke om det var en engangsforestilling og hvilken pakke de har, eller hvilken kanal. Men Zulu har de ikke ;)


    Kan faktisk bedst lide når Fox viser det - ihvertfald i de almindelige runder. De plejer konstant at holde en opdateret om de andre kampe.
    Ganske belejligt når kæresten og en selv har samme favorithold ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Kan faktisk bedst lide når Fox viser det - ihvertfald i de almindelige runder. De plejer konstant at holde en opdateret om de andre kampe.
    Ganske belejligt når kæresten og en selv har samme favorithold ;)


    Jeg kan bedre lide CBS.. Knap så popsmart og lækrere at se på ;)
    Men alt i alt er det ikke fordi jeg kigger så helvedes meget på interfacet, er jo kampen som er vigtig :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Kan faktisk bedst lide når Fox viser det - ihvertfald i de almindelige runder. De plejer konstant at holde en opdateret om de andre kampe.
    Ganske belejligt når kæresten og en selv har samme favorithold ;)


    Jeg er med dig her. Jeg kan godt lide man hele tiden kan se info, i den smarte linje som hele tiden er der :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Kan faktisk bedst lide når Fox viser det - ihvertfald i de almindelige runder. De plejer konstant at holde en opdateret om de andre kampe.
    Ganske belejligt når kæresten og en selv har samme favorithold ;)


    Helt klart FOX :9xo

  • kan kun sige: GO Panthers!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    kan kun sige: GO Panthers!


    Må indrømme at jeg er meget imponeret over deres defense - var det ikke også det højest-ratede i denne sæson ?

  • jo....og næst flest turn-overs.....kun overgået af bengals (har ondt af dem, de havde fortjent bedre)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Shak
    New England er ude 8o


    Virkelig skuffende spil af brady, plus et hav af turnovers.


    he he jeg er derimod ganske tilfreds. Er lidt træt af patriots, så synes det er fedt, hvis der kommer lidt "nye" til SB ;)


    Synes også det var dejligt at Redskins blev basket ud af Seahawks, så jeg havde alt i alt en dejlig aften i går :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he jeg er derimod ganske tilfreds. Er lidt træt af patriots, så synes det er fedt, hvis der kommer lidt "nye" til SB ;)


    Synes også det var dejligt at Redskins blev basket ud af Seahawks, så jeg havde alt i alt en dejlig aften i går :))


    Hehe :P blev bare lidt overrasket, efter NE ikke havde tabt i 10 playoff kampe i træk, og så bliver de slået ud af broncos 8o der stort set kun spiller på andres fejl.


    Btw. er ikke selv NE fan, er 49ers fan med hele mit hjerte :D

  • Quote

    Originally posted by Shak


    Hehe :P blev bare lidt overrasket, efter NE ikke havde tabt i 10 playoff kampe i træk, og så bliver de slået ud af broncos 8o der stort set kun spiller på andres fejl.


    Btw. er ikke selv NE fan, er 49ers fan med hele mit hjerte :D


    Så har du som mig (Eagles) heller ikke haft det store at råbe hurra for i denne sæson ;)

  • Håber Steelers vinder SB - synes de har spillet ganske fedt og lavede det fedeste play ever mod Bengals ;)


    Synes også det var en ganske fed kamp med Bear og Panthers i går - og det rigtige hold vandt :D