• Så slog jeg den lige igen.. Altså, den personlige rekord.. Desværre.. 300Rpm til, og så Tweak-rekorden i hus :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Så slog jeg den lige igen.. Altså, den personlige rekord.. Desværre.. 300Rpm til, og så Tweak-rekorden i hus :D


    Nice :cheers:


    Jeg er lidt på pause med min, har fået temli ondt i tommelfingeren :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Nice :cheers:


    Jeg er lidt på pause med min, har fået temli ondt i tommelfingeren :boxed:


    He he, okay..
    Jeg har kun pause med min pga. kæresten.. Hun blir vidst temmelig irriteret over den i længden.. :roller: ..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by peterpc
    har også selv en. min rekord er 11868 :clap:
    armen syre vildt til de først gang man prøve dem :P
    powerballs er for fede :D



    peter du har misforstået noget...det er min rekord der er 11868 og din er lidt lavere(vi kender hinanden IRL)

  • Så Tweak-rekorden slået :boxing:


    Lissom man sad og blev aggressiv på tønnen, så slog man den sgu 8o


    EDIT:
    Det er oven i købet et nedskalleret billede som er taget med mobilos.. Synes selv det er okay kval. en gang imellem

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Hva den af.. Er jeg den eneste der er mand nok til at slå rekorder for tiden ?? :razz:


    jep... har været på powerball pause i et stykke tid, fik utrolig ondt i min tommelfinger, det gjorde ondt bare jeg holdt om min stiftblyant, men det er heldigvis ved at være ovre nu, så mon ikke snart jeg får den op at ringe i igen ;)


    men nice rekord du fik dig :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    jep... har været på powerball pause i et stykke tid, fik utrolig ondt i min tommelfinger, det gjorde ondt bare jeg holdt om min stiftblyant, men det er heldigvis ved at være ovre nu, så mon ikke snart jeg får den op at ringe i igen ;)


    men nice rekord du fik dig :cheers:


    Den fik lige en røvfuld til, nu da kæresten ikke var hjemme..
    12.728 blev det til..
    -Og lyder festligt det med tomlen

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Den fik lige en røvfuld til, nu da kæresten ikke var hjemme..
    12.728 blev det til..
    -Og lyder festligt det med tomlen


    Nice :)


    Jeg havde lige gang i min igen, og kunne da lige hive den op på 12,4k efter lidt øvelse... det gør sq stadig nas når den presser ind på tomlen, men det må man vel leve med ligesom man gjorde det med vablerne i starten :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    så fik jeg gang i min powerball igen, kom 26 rpm over min tidligere rekord, så det blev altså til 12746rpm :D


    Det må du kunne gøre bedre.. Hæhæ.. Men nyder nu at ha rekorden i hus :D . Så har det fint med at du holder dig lidt under.


    Har lige haft den oppe på små 12689.. Så chancen for at jeg måske også kommer lidt videre, den er der.
    -Meeen.. Mon ikk du kommer der op af lige pludselig.. Synes man har sine dage, hvor det kører vildt godt, og andre dage hvor 11.500 er en udfordring.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Det må du kunne gøre bedre.. Hæhæ.. Men nyder nu at ha rekorden i hus :D . Så har det fint med at du holder dig lidt under.


    Har lige haft den oppe på små 12689.. Så chancen for at jeg måske også kommer lidt videre, den er der.
    -Meeen.. Mon ikk du kommer der op af lige pludselig.. Synes man har sine dage, hvor det kører vildt godt, og andre dage hvor 11.500 er en udfordring.


    Jeg skulle da gerne op over min fars rekord på 12810, og hvis tweak rekorden også er med i sådan en tur er det da bare fint med mig :))


    Det er første gang i lang tid jeg har powerballen i hånden for rigtig at give den gas, så måske i morgen eller i overmorgen at det blir til endnu mere forbedring herfra :D


    Og ja, man har helt klart sine on/off dage mht powerball'en, men tror det hænger meget sammen med hvad man lavede dagen før for hvis jeg giver mig til at lege ligeså meget med min powerball som jeg gjorde i starten ville jeg nok heller ikke kunne præstere det store i morgen :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Så lavede jeg sq lige ny rekord, 12795rpm, mangler stadig lige det sidste for at slå faderens 12810rpm, men tweak rekorden er da i hus :D:


    Ha ha, hvor dårligt :D .


    Så er det at jeg ærger mig over ikke liiige at ha ydet lidt mere da jeg satte min nye rekord på 12781 her for et par dage siden..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Ha ha, hvor dårligt :D .


    Så er det at jeg ærger mig over ikke liiige at ha ydet lidt mere da jeg satte min nye rekord på 12781 her for et par dage siden..


    Jeg har også den ærgelige følelse, jeg kørte lige et par ture på 12,4 og 12,6 før jeg kom op på de 12795, og man ved bare man har ramt noget godt så man skynder sig at kige istedet for lige at klemme det sidste ud af den. Og bagefter blev det kun til 2 x 12,6'er :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Så lykkedes det sq at slå faderens rekord :D


    12829rpm blev det lige til :dance:


    Arr.. Hvor skod!.. Det kommer sgu til at ta sin tid at komme op på den score. :boxed:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb