• Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Fik min powerball igår, og jeg er allerede ved at få store vabler :T :))
    Satme vanedannende det er! selvom jeg i øjeblikket ikk kan få den op på mere end 9217, så er det skideskæg! JA! Jeg er en slapsans :D


    Hehe sådan går det med det skidt :crazyeyes:


    Min lillefingervabel har det noget bedre i dag og det gør næsten ikke ondt at powerball'e, men har kun lige haft den oppe på 11768 her i dag...

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Hehe sådan går det med det skidt :crazyeyes:


    Min lillefingervabel har det noget bedre i dag og det gør næsten ikke ondt at powerball'e, men har kun lige haft den oppe på 11768 her i dag...


    Det er mest på tommelfingeren og lillefingeren, det helt vildt :T
    Nå, tror bare der skal trænes! Havde den med i skolen i dag, en der aldrig havde prøvet det før tog 10000 på andet forsøg :boxed: Han spiller så også håndbold på ret højt plan :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg har lige brugt de sidste par timer på at prøve på at starte den ligesom ham grækeren på videoen, og nu er det endelig lykkedes, har lige startet den sådan, en 5 gange ca. :D


    fuck dig!!! :)) gad jeg fandme godt kunne!

  • Jeg har engang set en film med sådan en mand som prøvede en og han nærmest bare stod og rystede fuldstændig..
    Jeg kan desværre ikke finde linket..
    Er der en herinde der har det må han meget gerne skrive det..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Jeg brød de 12k i går aftes hos nogle venner, men eftersom far havde lavet en ny rekord tidligere på dagen på 12363 (efter jeg havde haft den nulstillet), kunne jeg ikke tage et billede af det, da jeg jo ikke havde mit kamera med..


    Men altså, ny rekord: 12020rpm 8)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg brød de 12k i går aftes hos nogle venner, men eftersom far havde lavet en ny rekord tidligere på dagen på 12363 (efter jeg havde haft den nulstillet), kunne jeg ikke tage et billede af det, da jeg jo ikke havde mit kamera med..


    Men altså, ny rekord: 12020rpm 8)


    nice :dance:


    kan stadig ikke komme over de 11600... nu kan jeg højest på den op på 10500.. jeg fatter slet ikke hvordan jeg har kunne få den over 11000 :/

  • Så fik far sq endelig høvl!


    Han slog sin egen rekord i dag og kom op på 12430, men så kom jeg hjem fra arbejde, tog et bad, og gik i sving med powerball'en. Første forsøg: 12056, andet forsøg: 12415 (tænkte "SATANS!, kun 15 rpm fra!"), men så kom tredje forsøg, her fik jeg 12720rpm! 8)

  • -Arrr.. Hvor ondt!
    Fik lige slået min egen med få point.. Nu den på 12382 .. Men det betyder jo bare... At jeg må klø lidt mere på :boxing:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    -Arrr.. Hvor ondt!
    Fik lige slået min egen med få point.. Nu den på 12382 .. Men det betyder jo bare... At jeg må klø lidt mere på :boxing:


    Ja du må bare klø på, kan da lige komme med et tip, hvis du har svedt i hånden mens du har brugt den (hvilket man jo nemt kommer til), så gør den ren så figrene bedre kan få fat. Mine hænder var stadig fugtige på en eller anden måde, efter at jeg havde været i bad, og det gjorde at jeg kunne få rigtig godt fat i den. Normalt begynder min tommelfinger at glide om mod min pegefinger når jeg kommer op over de 11k og det er derfor svært at komme meget højere. Men får man først et ordentligt greb så kommer man altså noget højere ;)

  • Er jeg den eneste der forgæves sidder og prøver at slå rekorden??


    -For det går vel nok dårligt :pokey:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Er jeg den eneste der forgæves sidder og prøver at slå rekorden??


    -For det går vel nok dårligt :pokey:


    Nej selvfølgelig er du da ikke alene.. hehe,, Far her er lige i hælene på dig..
    æh... næsten. 10780 og det går stadig opad.. :cheers:

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Er jeg den eneste der forgæves sidder og prøver at slå rekorden??


    -For det går vel nok dårligt :pokey:


    Nej jeg tager gerne en tur med min hverdag hvor den blir smidt op i høje rpm, men ender altid omkring 12200-12400 rpm...