Tweak Lan på Sjælland i Køge?

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Gider ikke det her pis.. Folk brokker sig konstant, istedet for at komme med nogle bedre forslag.!


    Det er da totalt absurd, når man tænker på hvor mange der gerne vil være med til et Tweak Lan..


    Jeg gider ikke kæmpe for det her mere..SLUT! 3. gang er sidste gang, jeg føler mig som en kæmpe idiot!


    Forstår godt din reaktion - det er for tyndt og for slapt med så mange brokkerier fra små magelige egoister - der skal ha' "serveret det hele og helst på en bakke inde ved sengen". :roller:
    Virker som om, mange har nok i sig selv og ikke vil ofre en lille smule - for at vi kan mødes. Så alt den snak om et tweak-lan er vist en saga blot - de fleste vil bare nyde men ikke yde. :roller: Trist men sandt. :(

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Gider ikke det her pis.. Folk brokker sig konstant, istedet for at komme med nogle bedre forslag.!


    Det er da totalt absurd, når man tænker på hvor mange der gerne vil være med til et Tweak Lan..


    Jeg gider ikke kæmpe for det her mere..SLUT! 3. gang er sidste gang, jeg føler mig som en kæmpe idiot!


    Hvis du lige kigger på det fra en lidt anden vinkel, vil du kunne se, at 28 personer ønsker at deltage. Det er da ikke så ringe, eller er det ?
    Med den beliggenhed, forventer du vel ikke, at alle kan/vil deltage ?
    Hvorfor ikke bare stable noget på benene for dem som gerne vil og så må dem, som brokker sig, ærgre sig bagefter. ;)

  • Hvis der blev stablet noget på benene og det passede med mine planer kunne jeg da godt være frisk.


    Synes det er fedt at du tager initiativet til det - ville meget gerne selv hjælpe lidt ekstra, men har desværre både arbejde og skole, så jeg er lidt presset :O

  • Nu bor jeg selv i vestjylland og er kun 16 = intet kørekort ;)


    Men selve idéen og initiativet er så dejligt at se Jacob. Jeg kan også godt forstå at du næsten ikke gider mere, især hvis det er 3. gang at du prøver.


    Men hvis weekenden passer og hvis der er mulighed for kørsel med andre, så kunne det skam sagtens blive aktuelt ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • I et tilfælde af at jeg vælger og lave noget her i Køge, så vil jeg have at folk de tænker på andre end sig selv.¨¨


    Det er det samme hver evig eneste gang vi prøver at få noget på benene..
    Hvis vi skal lave det sådan at det ikke koster noget, så er det vigtigt at man holder hvad man lover.. Dvs at har man først meldt sig til, så er den bindende ( selvom der ingen penge er involveret :crazyeyes:)


    Lokalerne er nemlig skaffet, hvis bare jeg kan finde en weekend som vi vil holde det i. Bade faciliteter er der også taget hånd om. Toilet forhold sprit nye. Der er også en køkken til rådighed.

  • Jeg håber ikke jeg er blevet tolket negativt. Jeg synes da også det er et flot initiativ og jeg kunne godt finde på at dukke op. Sagen er bare den at jeg måske ikke rigtig føler jeg gider ofre så meget tid og penge som det nok ville ende med at koste for det, men det er så bare min holdning til lans :cheers:
    Men kan godt forstå du ikke gider forsøge det mere hvis der bare ikke er andet end brok hver gang. Så må det blive arrangeret af en anden eller ikke.. Selvom det kunne være sjovt at hilse på folk.


    Edit: så lige du har skrevet.
    Problemet med det er at vi skal vide hvornår før vi melder til - jeg melder ihvertfald ikke 100% sikkert til før jeg ved at der er andre i bilen og om jeg kan, selvfølgelig. Men så kunne jeg også sagtens vælge at gøre det for at støtte op om sådan et initiativ, og det lyder da til at der er nogle sjove planer også.
    Men jeg tror grunden er at folk er meget skeptiske fordi ingen ved om de kan osv.
    Men når OC kan burde vi også kunne ;)

  • *Det er jo okay at have en hold til Lans - Men når man som mig, er vild med det.. :hb: Er det fustrerende at se ens ideer blive haglet til jorden hele tiden.. Især når man egentlig er den eneste der har en kontrekt forslag..!

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Haha :D


    Grus, de andre billisters frygt, og Tom Holck med Maseratti :D - Tror Grus kommer til at få mindreværdskompleks :D


    Jeg hiver da bare min sportsvogn frem også :D - Kan sq nok ikk følge med Tom, men jeg ka da køre samme stil :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Har det lidt på samme måde som Slacker, for jeg kommer jo ikke for at spille... Men hvis der er mulighed for noget fedt køling og OC, og hvis ikke jeg har vigtigere ting for så er jeg også klar på det. Kan vel springe med på slackers slæde :))

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Gider ikk rigtig køre hele vejen til Køge for at spille lidt computer..
    Det er ihvertfald 2-2½ times transport hver vej + billetten til storebæltsbroen..


    Grus vi 2 kan da bare finde ud af og køre sammen, så tar det jo heller ikke så lang tid og kommer der over :))

  • Quote

    Originally posted by X-Man


    Grus vi 2 kan da bare finde ud af og køre sammen, så tar det jo heller ikke så lang tid og kommer der over :))

    whupti, så kunne i jo komme forbi vejen og samle mig op :D så er der mindre bro penge.. vamdrup er ikke langt fra vejen;) jeg er klar på at tage afsted hvis jeg kan finde kørsel:D kæmp for det Hansen .

  • Min int' er ikke så tror, at jeg gider og køre helt til sjælland, fra mørke Struer City, for "noget jeg kan gøre der hjemme" hvis i forstå..


    Så er der sikkert mange der vil sige, "Det er noget HEEEELT andet at være til LAN" og ja, det er det.. hvis man kender folk.. men har aldrig mødt en sjæl her inde fra. og jeg er ikke verdens mester til at gå hen og snakke med folk jeg ikke kender...


    Tror måske der er mange der har det på den måde, eller bare mig?

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Min int' er ikke så tror, at jeg gider og køre helt til sjælland, fra mørke Struer City, for "noget jeg kan gøre der hjemme" hvis i forstå..


    Så er der sikkert mange der vil sige, "Det er noget HEEEELT andet at være til LAN" og ja, det er det.. hvis man kender folk.. men har aldrig mødt en sjæl her inde fra. og jeg er ikke verdens mester til at gå hen og snakke med folk jeg ikke kender...


    Tror måske der er mange der har det på den måde, eller bare mig?


    Det er derfor jeg ville gøre det, altså for at møde folk IRL, det er ikke så meget for at spille osv. ..Og man kommer sq hurtig i snak, er også selv meget genert, men efter et par timers gaming eller hva man nu finder på, bløder man somreglt op. God måde at møde nye mennesker ;)

  • Quote

    Originally posted by Shak


    Det er derfor jeg ville gøre det, altså for at møde folk IRL, det er ikke så meget for at spille osv. ..Og man kommer sq hurtig i snak, er også selv meget genert, men efter et par timers gaming eller hva man nu finder på, bløder man somreglt op. God måde at møde nye mennesker ;)


    Helt enig - her er nemlig chancen for, at få en sludder IRL istedet for her på portalen. IMO ku' det være alletiders, at få "sat hoved på" alle de bavianer, som man har kommunikeret skriftligt med her på tweak.dk. :9xo


    Som sagt tidligere, så stiller jeg gerne op, som hjælper af en eller anden slags. Både i forberedelsen og til selv arrangementet.


    Noget andet er, at det her er jo en engangforestilling/event - som kan sammenlignes lidt med at gå til koncert el. til stort party.
    Her er det bare et andet formål/anden dagsorden. Det her er ikke bare et Lanparty - det er et tweak.dk-lan/samling. 8)


    Og rent pengemæssigt så er det vel bare at prioritere dette enkeltstående hygge-arrangement - frem for en tur i byen.
    Måske lige før man sparer penge ved at deltage. ;)

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Min int' er ikke så tror, at jeg gider og køre helt til sjælland, fra mørke Struer City, for "noget jeg kan gøre der hjemme" hvis i forstå..


    Så er der sikkert mange der vil sige, "Det er noget HEEEELT andet at være til LAN" og ja, det er det.. hvis man kender folk.. men har aldrig mødt en sjæl her inde fra. og jeg er ikke verdens mester til at gå hen og snakke med folk jeg ikke kender...


    Tror måske der er mange der har det på den måde, eller bare mig?


    Jeg har det på helt samme måde som dig. Jeg er heller ikke den helt store LAN-mand og har det heller ikke altid lige let med at snakke med nye mennesker. Men hvis folk er lige så flinke som de lyder til herinde, så kan det jo ikke gå helt galt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Det ville være helt kanon at der mødte så mange så muligt op.


    Men under alle omstændigheder afholder jeg noget - Jeg fornemmer at der er en smule interesse for det. Det kommer ikke til at koste noget - dog forventer jeg at der bliver hjulpet til den anden vej igennem.. Håber inderligt at folk kan forstå en lille hentydning :))


    Bentzin - Jeg skal nok huske dig, samt Aerial .. Det bliver nok kun til lidt "organisering, bordopstilling, indkøb af sodavand mv... " :) Intet din ryg IKKE kan klare ;)

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Det ville være helt kanon at der mødte så mange så muligt op.


    Men under alle omstændigheder afholder jeg noget - Jeg fornemmer at der er en smule interesse for det. Det kommer ikke til at koste noget - dog forventer jeg at der bliver hjulpet til den anden vej igennem.. Håber inderligt at folk kan forstå en lille hentydning :))


    Bentzin - Jeg skal nok huske dig, samt Aerial .. Det bliver nok kun til lidt "organisering, bordopstilling, indkøb af sodavand mv... " :) Intet din ryg IKKE kan klare ;)


    Lyder fino-fino :9xo - du siger bare til. [Blocked Image: http://www.mazeguy.net/eds/rolf.gif]


  • Det er nok lige dér den halter..


    jeg er ikke "geek" nok til at prioritere det højere (ikke for at træde nogen over tæerne, figure of speak) Skal ikke tages som en fornærmelse...


    Er bare ikke engageret nok i dette community til at ville bruge en weekend i et helt andet land (læs sjælland :D)


    Havde det været tættere på, ville jeg måske overveje det..


    Jappe: Det er også fordi vi bor så tæt på hinanden, samme mentalitet :)


  • Hehe ja, det har du helt ret i :D


    Men altså jeg er måske en geek, meeeen Sjælland virker bare meget langt væk når man ikke selv har bil.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().