WMP 10 men tror da lige jeg vil tjekke Foobar 2000 ud..

Hvilken musik-afspiller bruger du?
- 

- 
			Nyeste Winamp, classic skins. 
- 
			Winamp, det helt nye. Og Modern skin! 
 Nemt og simpelt! bare suveren!
- 
			QuoteOriginally posted by MvK 
 Jeg bruger WinAmp, med MMD3 skin. :hb:
 Et rigtig fedt skin der lægger hele lortet op i en lille "bar" for oven.
  Det samme her, jeg er fuldstændig ligeglad om det tager ekstra resourcer  
- 
			har altid brugt winamp. Og er efterhånden noget op på en ver. 5.12 og jeg ser aldrig dvd på puteren med alle andre formater bruger jeg også winamp til 
- 
			Winamp den nyeste fra november af.. 
 Stribbet for alt undtagen det jeg skal bruge.. Dvs. videounderstøttelse, media library, visualization og alt muligt andet snavs..
 Har den på Always on top og så minimeret til at vise selve winamp vinduet og playlist vinduetDertil har jeg global hotkeys til at vise Jump to box, så jeg nemt og hurtigt ka skifte til en bestemt sang, selvom jeg spiller eller hva jeg nu laver Bruger Windows Media Player - Også stribbet for lydunderstøttelse - til at afspille AVI og MPEG filer, den gerne gider afspille Media Player Classic fra DivX-Digest, til DVDer og de par filer WMP ikke gider have med at gøre... Samme løsning både på den stationære og bærbare 
- 
			WMP 10.. Virker fint, så har ikk rigtigt haft nogen grund til at anskaffe mig andet 
- 
			Der er da ikke udkommet en PowerDVD 7 er der? 
- 
			QuoteOriginally posted by Berleburg 
 Der er da ikke udkommet en PowerDVD 7 er der?Google it ? ...  http://www.cyberlink.com er producentens website ...  
- 
 Der er da ikke udkommet en PowerDVD 7 er der?
 Af en eller anden grund, så ka jeg kun finde ulovlige versioner af PowerDVD 7 på google...
 Det er da bare noget underligt noget at leake efter min mening Det er jo bare en dvd afspiller Det er jo bare en dvd afspiller
- 
			QuoteOriginally posted by GrillRotten Google it ? ...  http://www.cyberlink.com er producentens website ...  Har jeg da allerede gjort. Men på deres hjemmeside er der kun 6'eren og der er én i denne tråd der snakker om, at han bruger 7'eren. Typ-o? BTW - Jeg er sgu positivt overrasket over VLC som jeg lige har installeret. Det er nemlig sådan, at jeg har en film liggende på computeren, der har hakket helt vildt i WMP10 og PowerDVD. Som om, at filmen suger vildt mange ressourcer eller noget. Ret mærkeligt. Men VLC æder den råt  Lækkert. I think we have a winner Lækkert. I think we have a winner 
- 
 Har jeg da allerede gjort. Men på deres hjemmeside er der kun 6'eren og der er én i denne tråd der snakker om, at han bruger 7'eren. Typ-o?Kan være han også bruger MSN 9 så ...  
- 
			QuoteOriginally posted by GrillRotten Kan være han også bruger MSN 9 så ...  Ja, det er jo standard når man også kører Windows Vista :hb: 
- 
 Ja, det er jo standard når man også kører Windows Vista :hb:Sorry. Det nægter jeg at køre på min AMD128 17000+ X8 Ultra  
- 
 BTW - Jeg er sgu positivt overrasket over VLC som jeg lige har installeret. Det er nemlig sådan, at jeg har en film liggende på computeren, der har hakket helt vildt i WMP10 og PowerDVD. Som om, at filmen suger vildt mange ressourcer eller noget. Ret mærkeligt. Men VLC æder den råt Lækkert. I think we have a winner Lækkert. I think we have a winner 
 Har man prøvet med Media Player Classic? 
 Så slipper du også for de andre mærkelige problemer man hører om med VLC 
- 
 BTW - Jeg er sgu positivt overrasket over VLC som jeg lige har installeret. Det er nemlig sådan, at jeg har en film liggende på computeren, der har hakket helt vildt i WMP10 og PowerDVD. Som om, at filmen suger vildt mange ressourcer eller noget. Ret mærkeligt. Men VLC æder den råt Lækkert. I think we have a winner Lækkert. I think we have a winner en KVCD ? .. For de kører nemlig ikke fint i andre afspillere, så vidt jeg ved .. QuoteOriginally posted by KarGa 
 Har man prøvet med Media Player Classic? 
 Så slipper du også for de andre mærkelige problemer man hører om med VLC Hvilket problemer ?  
- 
			Var en normal .mpeg jeg havde prob med. 
- 
 Var en normal .mpeg jeg havde prob med.Mener KVCD ligger som *.mpeg filer .. har i hvertfald oplevet det samme som dig .. 
- 
			Nyeste winamp og classic skin....det er MEGET hurtigere end mordern... 
- 
			Downloader altid det nyeste Winamp.. 
 Ellers saa bruger jeg Windows Media Player til film