Sidst nye winamp med classic skin

Hvilken musik-afspiller bruger du?
- 

- 
			[Blocked Image: http://img307.imageshack.us/img307/4572/unavngivet8mg.th.jpg] Tror jeg kører med Winamp 5, tænker ikke så meget over det, høre bare musikken. 
- 
			[Blocked Image: http://www.radiocitta.it/news/itunes.jpg] 
- 
			Bruger winamp til musik og VLC Player til film.. 
- 
			QuoteOriginally posted by Tarantula 
 Bruger winamp til musik og VLC Player til film..Gør jeg faktisk også for det meste, men også BSplayer pga den kan lave ordentlig fullscreen og ligge undertekster på film. 
- 
			Windows MP her, da Winamp ikke kan fatte det. Til underlige film mm. VCL Player. Den er sq superb 
- 
			QuoteOriginally posted by hot_fifty 
 Windows MP her, da Winamp ikke kan fatte det. Til underlige film mm. VCL Player. Den er sq superbWinamp kan da næsten ikke blive mere simpelt?  .. også er WinMP ikke en rigtig god søge funktion ligesom winamp efter min mening. .. også er WinMP ikke en rigtig god søge funktion ligesom winamp efter min mening.
- 

- 
			WinAmp 5 her... :hb: 
- 
			en af de nyeste winamp med modern skin .. Og nu siger folk cpukræft, ja uha den sluger fænominalt meget  Sætter pris på nogle af de playlistfunktioner winamp har. "bla. enqueue" ... ellers Global Hotkeys .. VLC player til småklip, film osv. 
- 
			Windows Media player for det meste, samt iTunes..... 
- 
			WMP10 
- 
			Musik: WinAMP5 - classic 
 Film(AVI/DivX): Windows Media Player
 DVD: (Oftest) Windows Media PlayerEr lidt i tvivl om jeg benytter classic eller modern pga. jeg bruger et longhorn-skin. Men har ikke bemærket at WinAMP bruger meget processerkraft, synes selv at WMP bruger langt flere ressurser. 
- 
			Bruger WMP på min stationære. 
 Bruger iTunes på min iBook, 1. det er mere eller mindre bygget dertil, 2. det fikser min iPod op med lidt fe' musik :p
- 
			Winamp - mere simpelt bliver det ikke 
- 
			WMP 10 
- 
			Winamp til musik.. og VLC til film!!! Mvh Mads  
- 
			Bruger itunes til musik 
 Power DVD til film
- 
			windows media player 10  havde winamp før .. men det meste musik så jeg ikke havde så meget så gad jeg ikke installer winamp igen:P 
- 
			winamp 5 med modern skin. Bruger både media library og enqueue (Q) funktionen - så kan ikke nøjes med det gamle. mediaplayer til film