Godt Nytår!

  • yessir.


    GODT NYTÅR


    og fik sq den obligatoriske cigar
    og nu en bali og rizla

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    yessir.


    GODT NYTÅR


    og fik sq den obligatoriske cigar
    og nu en bali og rizla


    Nøj jeg er glad for vi ikke bor under samme tag :P - Jeg flipper max hvis min far så meget som har en cigar liggende hjemme, hehe :)


    Men godt nytår Tiger, og alle andre tweakbrugere - eskimoer osv. :P

  • SCHKÅÅL drenge...


    Papa her er kommet hjem fra fest for 20min siden....


    Var så nice :D


    Godt nytår.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

    Rettet en gang, sidst af Cobber ().

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    yessir.


    GODT NYTÅR


    og fik sq den obligatoriske cigar
    og nu en bali og rizla


    Er også lige kommet hjem for anden gang og har ligesat Santana Supernatural på DVD'rn og igennem surround-systemet. :dance:
    Dælme kræs for kendere og nok til at overdøve underbo'en.
    Som sædvanlig kun har et lille all-in-one der-anlæg og spiller noget syret "house" eller i den dur, som de kan kokse til. :rolleyes:

  • Godt nytår allesammen!!


    Fik cigaren røget...


    Der er dog 1 ting som var den sort plet på min aften... En af mine venner blev overfaldet.. Han kan godt virke provokerende hvis folk sige noget til ham... MEN det giver absolut ingen grund til at man jagter ham 4-500 meter til den nærmeste club hvor han søgte ly... Så jeg fandt ham på den club, og brugte derefter 1 time på at give vidneudsagn til politiet... Jeg håber min makker melder det, for de skal eddermanme ikke slippe godt fra det! Og jeg vil gladelig stille op i retten og give vidneudsagn, om det så koster mig bank i byen! Ligesom at jeg satte mig i en flyver til london 2 uger efter terror angrebet.. Jeg håber sq de får dem!! :sur:


    Men ud over det, hyggede jeg mig sq i byen, så på fyrværkeriet, røg cigaren, drak champagnen! Og havde en god nok aften, selvom det overskygger en del..


    Jeg vil godt frabede mig kommentarer på min kammerats uheldige oplevelse i aften, da det nok ender i en politisk diskussion om politiet osv. hvilket jeg ikke ønsker denne tråd skal være!



    Summa Summarum: GODT NYTÅR :cheers:

  • godt nytår :)


    holdte nytår sammen med min bedste veninde og hendes veninde også min far :)


    de kom fra fyn og holdte nytår ved mig :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Godt nytår til alle!!! :))

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Godt Nytår ..


    Nogen der ved hvorfor Dronningen ikke kan lide søens folk mere, siden de ikke må blive nævnt i nytårstalen? *G*


    Hehe trode ellers jeg var den eneste der lagde mærke til det :razz:

  • Godt nytår :cheers:


    Fik drukket litervis af champagne og vodka, samt røget en stor fed cubaner. Sprunget et fuglebad, en snemand samt diverse huller i jorden.


    Kom hjem fra byen kl halv 8 til morges, da jeg var blevet så fuld jeg næsten ikk ku stå oprejst mere, snuppede to panodiler og hoppede på hovedet i seng. Har stadig hovedpine, argh..


    Trods fuldskab og nytårsløjer, fik jeg da scoret mig en dame, så '06 begyndte godt, trods det skræmmende navn..


    Og puha, hva laver i online kl 00.03 nytårs nat, smut ud og skyd noget af, eller hejs naboens havelåge op i flagstangen.. Et eller andet.. Nå, skidt pyt.. GODT NYTÅR!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra