QuoteDisplay MoreOriginally posted by supertyv2
http://forums.anandtech.com/me…did=1475190&enterthread=y - jeg ved ikke, fra hvilke tests du udtrækker dine resultater, men som der ses i linket er der stor forskel på Benchmarks og alm. spil.
Da det er spil og ikke benchmarks jeg har tænkt mig at bruge min com til, finder jeg det svært at bruge mange penge på ram når de istedet kunne gå til GFX, som er en større flaskehals.
Det eneste sted jeg kunne overbevises om at købe "high-end", er hvis jeg skal bruge min com til tunge programmerings programer og lign.
Alt andet kan da simpelthen ikke svare sig..Eller hvad?
Well, jeg stoler ikke på tests fra HP's mere, de er simpelthen ikke kompetente til at teste tingene, jeg blev meget glad for nyheden om cat 5.13 som skulle booste 700+ i 3Dmark2003, så afprøvede jeg da det lød lige lovlig voldsomt, og guess what, det var 100% identisk ydelse.
Punkt nr.2
2610mhz A64 er slet ikke nok til at man kan se den ægte forskel.
Punkt nr.3
For at kunne sammenligne TCCD / Low lats som han prøver i testen, kræver det et ordenligt bundkort, hvilket han ikke oplyser om. - Og det kræver man anvender forskellige bios, da bios bliver optimeret til ram.
Summa suramma, vil man have en god test, snak med en som har produktet og få personen til at teste tingene med de konfigurationer som du tror er mest relevante for lige netop dig