Indlæg af Salkcin

    Jeg er lige flyttet, og efter lidt oprydning i flyttegodset har jeg fundet lidt ting som ikke fortjener at samle støv :)


    Grafikkort :


    - Radeon HD 5970 2GB (XFX)
    Billede : http://www.salkcin.dk/DSC_0482.JPG
    HBO: 600kr



    Strømforsyning :


    Raidmax RX-1200AE, 1200 watt 80PLUS Gold
    Original emballage og alle kabler medfølger. Brugt 1mdr.
    Pris : HBO 750kr
    Link : http://raidmax.com/psu/rx_1200ae.html



    Kan afhentes i Holbæk på Sjælland, og eventuelt leveres efter nærmere aftale i København området.
    Sender også med PostDanmark på købers regning.




    Mvh.
    Nicklas

    Hej,


    Jeg søger et nVidia GTX 660 ti. Skriv hvilket mærke og model i har.


    Er det på Sjælland afhenter jeg, ellers skal det sendes.


    Mvh.
    Nicklas

    Hej,


    Jeg søger 2stk universal kølehoveder til grafikkort. Dvs. et kølehovede som kun køler GPU'en.


    Mærke og model er fuldstændig ligegyldig.


    Har du kun 1stk så skriv alligevel. Så må jeg købe de 2stk af forskellige personer :)


    Skriv hvad i har, også finder vi en pris.


    Mvh.
    Nicklas

    Det vil jeg gerne købe. Super der er pads med :)


    Foretrækker du afhentning, eller vil du gerne sende det? (jeg betaler fragt).


    Kommer fra Vestsjælland, men er i København fra tid til anden så afhentning er en mulighed i løbet ad den næste uge.

    Jeg søger vandkøling til Radeon 5970 og 6990. Jeg er mest interesseret i fullcover blocks, men universal gpu kølere kan måske have interesse.


    Har eventuelt en Accelero Twin Turbo 6990 der kan indgå i bytte til 6990 hvis nogen har en fullblock de vil af med på deres eksisterende kort.

    Hej,


    Jeg søger CPU, bundkort og evnt. ram.


    Er mest interesseret i i7 lga1366 (noget i7 920 er fint), eller AMD Phenom II x4 980 / x6 1100t.


    Alle i5'ere har også interesse.


    Budgettet hedder som udgangspunkt 1300kr. Jeg har fulgt med i diverse tråde hvor hardwaren desværre er solgt og kan se det ca. er det hardware jeg søger man kan forvente at finde.


    Mvh.
    Nicklas

    Hej,


    Jeg søger et originalt TV-out kabel (komponent) til et nVidia 7900GTX.


    Jeg har haft et 9800GTX hvor jeg brugte tv-out via komponentkablet til at vise HD på mit tv, men kablet virker ikke med 7900GTX'et. Jeg er kommet frem til den konklussion at tv-out kablerne er forskellige selvom den er de samme 9-pins udgang i grafikkortet.



    Billede af 7900GTX TV-out kablet fra original bundle :


    [Blocked Image: http://www.pcstats.com/articleimages/200603/msinx7900gtx_all.jpg]


    3x rca til komponent og 1x s-vhs. Det jeg har nu har kun 3x rca til komponent og virker ikke.


    Hvis nogen har et liggende vil jeg meget gerne have fat i det, da det ikke er noget man lige finder i elgiganten.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af N00bZsTeR
    Har et 9800 GTX 512 mb. Som koster 1550 kr fra nyt. Kun 3 måneder gammelt du kan få det for 1000 kr i en hurtig handel


    Er du intra?


    Okay. Har set din anden salgsannonce og at det er et Club3d.


    Hvis vi siger jeg overfører 1000kr til din konto også sørger du for fragten, så har vi en deal.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    kan et 8800gtx bruges..


    Desværre... tror jeg springer over indtil videre og ser hvad der ellers dukker op. 8800GT har større interesse pga. lavere strømforbrug og varmeudvikling og regner med der dukker sådan et op...


    Mvh.
    Salkcin

    Jeg søger et nyt grafikkort til min maskine. Alt i high-end klassen har interesse. Kig på listen hvilke det er...


    Ati HD3870
    Ati HD4850
    Ati HD4870
    Nvidia Geforce 8800GT
    Nvidia Geforce 9800GT
    Nvidia Geforce 9800GTX
    Nvidia Geforce 9800GTX+
    Nvidia Geforce 260GTX
    Nvidia Geforce 280GTX


    Har du en af dem til overs så forslå en pris, også må vi se om vi kan blive enige. Alt efter hvilket kort det er havde jeg forstillet mig at det må koste op til 1500kr...

    Jeg har et NoiseControl Big ATX og et Addtronics 7896A stående.


    NoiseControl Big ATX er med magic fleece lyddæmpning (som ikke er monteret). Der er også skåret i firkantet hul i bagpladen over strømforsyningen. Det er dog nemt at skrue en plade fast til at dække det og montere lyddæmpningsmaterialet på den plade.
    - NoiseControl Big ATX test



    Addtronics kabinettet er stort set ubrugt og i samme stand som et nyt. Kablerne i det er sleeved og der er et kork lyddæmpningskit i det fra NoiseControl af. Der er original emballage til det og originalt tilbehør medfølger.
    - Addtronics 7896A test



    Har nogen af dem interesse?

    http://www.autobremsen.dk/Tuni…icks/lattergas/latgas.htm


    De NOS anlæg Autobremsen sælger starter vidst fra 8000kr og op... at lave anlægget selv er måske sjovere i og med man får et projekt ud af det, men nogle gange må man lige knibe sig selv i armen og tænke fornuftigt (og realistisk)...


    Som nævnt er NOS bare fattigrøvstuning da man f.eks. kan hive 80hk ud af en gammel 1,3'er for de der ~10-15k. Motoren holder dog nok ikke til det særlig længe...