Er HUN smækker?

  • Lukkede den da billedet stoppede ved patterne :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Not fun.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    HAHAHAHAHAA :)) For pokker da, du har helt ret! ser du altid sådan ud? :T


    Nå, tilbage til topic: Jeg tror sjovt nok ikke jeg gider se den? :boxed:


    haha, faldt lige af stolen der hehe..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by Simonthk


    hvem har tisset på din sukkermad


    Er det forbudt, at ha' en holdning til sådan en gang lalle-ras. Som har været vist for ik' så længe siden. :rolleyes:
    Eller skal vi alle sammen klappe i vores små hænder og skrive hehe, lol, haha eller orj vor funny ?
    Virkelig noget der giver mening. :roller:
    Bli'r simpelthen værre og værre her i OT. Men okay - kommer skutte til at savne mit arbejde, nu når jeg stopper. :idea:
    Så ska' jeg bare ta' et kig i tweak.dk's OT-forum. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Simonthk


    hvem har tisset på din sukkermad


    Synes bare ikke det er spor morsomt. Særlig ikke efter 15. eller 20. gang. Jeg får et kæmpe chok hver gang. Synes ikke det er sjovt at få nosserne op i halsen når jeg sidder og slapper af og hører lidt musik og sådan set bare hygger mig.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Typisk, nu skal jeg til at skifte underhylere og tørret læderkontorstolen.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • det er lige megte hvor mange gange jeg ser den slags bliver stadig skræmt :offtopic: ! men hver gang der er sådan en tråd, så er det sq også humor at læse om dem der bliver forskrækket.

  • hold KÆFT jeg blev forskrækket! Glemmer aldrig det fjæs, det er fra en eller anden vampyrfilm jeg har set.


    DAMN

    Asus P5N-E SLI - E8400 @ 4,13 GHz - 2 x 2048MB OCZ PC6400 950 MHz 4-4-4-10- Saphire Radeon HD 4850 512MB 710/1145 - 2 x OCZ Vertex 60GB - 2 x WD1500ADFD (Raid 0) - 1x Samsung HD321KJ - Damondback3G - Dinovo Edge

  • Hej SimonTHK


    IMO. Den dårligeste tråd ever! Du er åbenbart kun ude på at chikanere folk, alle dine hidtil tråde har været 110% ævl og bævl - Det kan ikke være rigtigt at en lille knægt som dig ikke har hjerne nok til at lade være med at poste sådan noget - Du kunne evt. have skrevet hvad det handlede om, så kunne vi tage stilling til om vi ville have chocket, nej så havde det nok ikke være så sjovt. Men du er kun ude på at chikinere og ødelægge privatlivet fred, jeg er enig med Bent og Berleburg og så er jeg F*CKI*G træt af alt dit sukkermad lort - Der er ikke nogen der har pisset på vores sukkermad, men som da jeg sad oppe sent og så dent er det ummilbart ikke det man gider se det, som andre også skriver er det irreterende når man sidder foran computeren og slapper af. :boxed: Jeg håber at du godt kan se at det er en pisse træls tråd.


    Held og lykke med dine post i fremtiden. Evt så se dette link http://pyro.buildtolearn.net/misc/posting.swf Jeg tror kun det kan gavne dig og din deltagelse på Tweak.dk !


    Mvh Christian 8o

  • Jeg var så tæt på at falde for den!! :P



    Ja de er sgu også ved at blive lidt irreterende nu, jeg er lige vågnet, du skal kraftedme være glad for at jeg nåede at slukke den.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

    Rettet en gang, sidst af Malone ().


  • Nu føler jeg så at jeg bliver nød til at tage ham i forsvar..
    Jeg husker da du var ny her inde, og dine lamme nytteløse indlæg var ovar alt på forummet, du er blevet meget bedre til at kontolere det, men du får det til at lyde som om han er forfærdelig og du er langt bedre. Hvilket jeg mener IKKE er tilfældet. En tråd som denne kan komme op og vende ca. en million gange, nogen vil mene den er sjov, for nogen er det endda første gang de ser den, derfor mener jeg ikke at det er rigtigt du skal bryde ind og spolere joken for nogen, og sige han skal skrive; "øhm ja prøv at se den her hotte pige, billedet kører lige ned foran hendes barm, og så kommer der et vampyr hoved, og så får man et kæmpe chock, THIHI", lad nu ham selv bestemme hvordan den skal ligge, for JA det ville tage det sjove ud af det link!

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    Nu føler jeg så at jeg bliver nød til at tage ham i forsvar..
    Jeg husker da du var ny her inde, og dine lamme nytteløse indlæg var ovar alt på forummet, du er blevet meget bedre til at kontolere det, men du får det til at lyde som om han er forfærdelig og du er langt bedre. Hvilket jeg mener IKKE er tilfældet. En tråd som denne kan komme op og vende ca. en million gange, nogen vil mene den er sjov, for nogen er det endda første gang de ser den, derfor mener jeg ikke at det er rigtigt du skal bryde ind og spolere joken for nogen, og sige han skal skrive; "øhm ja prøv at se den her hotte pige, billedet kører lige ned foran hendes barm, og så kommer der et vampyr hoved, og så får man et kæmpe chock, THIHI", lad nu ham selv bestemme hvordan den skal ligge, for JA det ville tage det sjove ud af det link!


    Så siger vi det, :crazyeyes:

  • jeg postede netop denne chok-joke (selvom der findes mange af dem) fordi jeg syntes den er lavet MEGET vellykket. Sjældent at jeg selv får et SÅ stort chok!


    Og til dem der skriver NOT FUN, er det enten fordi nogle har tisset på deres sukkermad eller fordi de ikke ved at de skal komme med noget indholdsrigt!
    Den er ikke sjov fordi: har set den før, har prøvet mange som mindede om, den er skræmmende, jeg er kedelig af person, jeg er ikke en bangebuks, nogle har tisset på min ..........!

  • Quote

    Originally posted by Simonthk
    jeg postede netop denne chok-joke (selvom der findes mange af dem) fordi jeg syntes den er lavet MEGET vellykket. Sjældent at jeg selv får et SÅ stort chok!


    Og til dem der skriver NOT FUN, er det enten fordi nogle har tisset på deres sukkermad eller fordi de ikke ved at de skal komme med noget indholdsrigt!
    Den er ikke sjov fordi: har set den før, har prøvet mange som mindede om, den er skræmmende, jeg er kedelig af person, jeg er ikke en bangebuks, nogle har tisset på min ..........!


    Magen til lort ka da ikk skrives :P