Jule Stemning

• Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave et par små jule-Quest til "julemanden" :clap:

Hjælp:> Snemanden findes i alterac moutains omkring 32,50 og metzen raindyret findes i searching gorge omkring 69,32

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Originally posted by Jaiz
    Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave en lille Quest til "julemanden" :clap:

du kan lave flere en 1.. har lavet alle 3 :D

og jeg har fået my i rådyr.. et Pattern til Engeneering som kan lave snebolde ud af vand.
    og så bare en lam starter quest :D hehe så mit mount lige nu kan laves om til et rådyr.. men du har kun 5 charges...

Originally posted by Firedog

du kan lave flere en 1.. har lavet alle 3 :D

og jeg har fået my i rådyr.. et Pattern til Engeneering som kan lave snebolde ud af vand.
    og så bare en lam starter quest :D hehe så mit mount lige nu kan laves om til et rådyr.. men du har kun 5 charges...

ja fandt jeg ud af har osse lige fikset rensdyret hehe ,)

Originally posted by Jaiz
    Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave et par små jule-Quest til "julemanden" :clap:

Hjælp:> Snemanden findes i alterac valley omkring 32,50 og metzen raindyret findes i searching gorge omkring 69,32

så man ska i AV for at ku klare snemanden ? og hvor er det i AV ? ka ikk bruge cords pga. hver gang jeg prøver at installere AddOns er jeg nød til at geninstallere pga min char ka ikk bevæge sig :<

Originally posted by AbeTis
    Nogen der har billeder af ransdyret? :D

her og det set temmelig fjollet ud

http://www.gamerscircle.net/index.php?p=7417

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by Loddy

så man ska i AV for at ku klare snemanden ? og hvor er det i AV ? ka ikk bruge cords pga. hver gang jeg prøver at installere AddOns er jeg nød til at geninstallere pga min char ka ikk bevæge sig :<

Han mente Alterac Mountains. Og rensdyret er ikke i Searing Gorge. Det er i Tanaris ved piraterne mod øst ved vandet.

Originally posted by Madsass

Han mente Alterac Mountains. Og rensdyret er ikke i Searing Gorge. Det er i Tanaris ved piraterne mod øst ved vandet.

Det er nu alså også en i Searing Gorge hvor du også kan complete questen...

• Ovre ved yetierne i sneen, der står en snemand dewd, ham skal du snakke med, og så nakke the Greench, 36 elite yeti, og så får du en gave :P
    Jeg fik selv en recipe på et sværd: Edge of Winter.

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• my god! der står 300 mennesker og spammer og smide snebolde rund på Arathor nu.... umuligt at lave noget som helst her til aften.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Originally posted by Hayes
    Ovre ved yetierne i sneen, der står en snemand dewd, ham skal du snakke med, og så nakke the Greench, 36 elite yeti, og så får du en gave :P
    Jeg fik selv en recipe på et sværd: Edge of Winter.

hvor er de dude ^^ ?

• Synes det er meget sjovt, men jeg er ret sikker på grunden til det lagger virkelig meget på Ravencrest er siden det jule-halløjsa kom, skete også dengang det Halloween noget kom. Så hvis de påvirker serverne synes jeg pjattet skal fjernes

Men meget sjovt er det da

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Originally posted by p3t3r
    Synes det er meget sjovt, men jeg er ret sikker på grunden til det lagger virkelig meget på Ravencrest er siden det jule-halløjsa kom, skete også dengang det Halloween noget kom. Så hvis de påvirker serverne synes jeg pjattet skal fjernes

Men meget sjovt er det da

hehe ja skulle føre et par folk igennem Zull i går aftes og det var sgu ikke sjovt hele tiden, fik det onde lag fra tid til anden men ping var ikke over 140ms på noget tidspunkt - men 4 sek casting tid på en instanst cast er slemt...

Originally posted by Madsass

På Al'akair serveren alliance side er rensdyret i Seraching Gorge! ;)

Originally posted by DKTiger
    Hehe. Darkmaster Gandling i scholomance har også fået grøn nissehue på, som man så kan loote fra ham!

og Canon Master Willey har den røde på i Strat Scarlet