Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave et par små jule-Quest til "julemanden"
Hjælp:> Snemanden findes i alterac moutains omkring 32,50 og metzen raindyret findes i searching gorge omkring 69,32
Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave et par små jule-Quest til "julemanden"
Hjælp:> Snemanden findes i alterac moutains omkring 32,50 og metzen raindyret findes i searching gorge omkring 69,32
QuoteOriginally posted by Jaiz
Så der kommer julestemning i Ironforge ved siden af banken , hvor man kan lave en lille Quest til "julemanden"
du kan lave flere en 1.. har lavet alle 3
og jeg har fået my i rådyr.. et Pattern til Engeneering som kan lave snebolde ud af vand.
og så bare en lam starter quest hehe så mit mount lige nu kan laves om til et rådyr.. men du har kun 5 charges...
QuoteOriginally posted by Firedog
du kan lave flere en 1.. har lavet alle 3
og jeg har fået my i rådyr.. et Pattern til Engeneering som kan lave snebolde ud af vand.
og så bare en lam starter questhehe så mit mount lige nu kan laves om til et rådyr.. men du har kun 5 charges...
ja fandt jeg ud af har osse lige fikset rensdyret hehe ,)
Hjælp:> Snemanden findes i alterac valley omkring 32,50 og metzen raindyret findes i searching gorge omkring 69,32
så man ska i AV for at ku klare snemanden ? og hvor er det i AV ? ka ikk bruge cords pga. hver gang jeg prøver at installere AddOns er jeg nød til at geninstallere pga min char ka ikk bevæge sig :<
Nogen der har billeder af ransdyret?
Fik lige taget det her screenshot, synes selv det ser grineren ud http://img504.imageshack.us/my…mage=ekkexmasfixed9dw.jpg
QuoteOriginally posted by AbeTis
Nogen der har billeder af ransdyret?
her og det set temmelig fjollet ud
QuoteOriginally posted by Loddy
så man ska i AV for at ku klare snemanden ? og hvor er det i AV ? ka ikk bruge cords pga. hver gang jeg prøver at installere AddOns er jeg nød til at geninstallere pga min char ka ikk bevæge sig :<
Han mente Alterac Mountains. Og rensdyret er ikke i Searing Gorge. Det er i Tanaris ved piraterne mod øst ved vandet.
QuoteOriginally posted by Madsass
Han mente Alterac Mountains. Og rensdyret er ikke i Searing Gorge. Det er i Tanaris ved piraterne mod øst ved vandet.
Det er nu alså også en i Searing Gorge hvor du også kan complete questen...
QuoteOriginally posted by dkwolf
her og det set temmelig fjollet ud
hvor får du den nisse hue ?
Hvor i Alterac ? Har som sagt, _IKKE_ cords.. men ka i sige nogle kende tegn måske ? pl0x..?
Ovre ved yetierne i sneen, der står en snemand dewd, ham skal du snakke med, og så nakke the Greench, 36 elite yeti, og så får du en gave
Jeg fik selv en recipe på et sværd: Edge of Winter.
my god! der står 300 mennesker og spammer og smide snebolde rund på Arathor nu.... umuligt at lave noget som helst her til aften.
QuoteOriginally posted by Hayes
Ovre ved yetierne i sneen, der står en snemand dewd, ham skal du snakke med, og så nakke the Greench, 36 elite yeti, og så får du en gave
Jeg fik selv en recipe på et sværd: Edge of Winter.
hvor er de dude ?
Synes det er meget sjovt, men jeg er ret sikker på grunden til det lagger virkelig meget på Ravencrest er siden det jule-halløjsa kom, skete også dengang det Halloween noget kom. Så hvis de påvirker serverne synes jeg pjattet skal fjernes
Men meget sjovt er det da
QuoteOriginally posted by p3t3r
Synes det er meget sjovt, men jeg er ret sikker på grunden til det lagger virkelig meget på Ravencrest er siden det jule-halløjsa kom, skete også dengang det Halloween noget kom. Så hvis de påvirker serverne synes jeg pjattet skal fjernes
Men meget sjovt er det da
hehe ja skulle føre et par folk igennem Zull i går aftes og det var sgu ikke sjovt hele tiden, fik det onde lag fra tid til anden men ping var ikke over 140ms på noget tidspunkt - men 4 sek casting tid på en instanst cast er slemt...
Hehe. Darkmaster Gandling i scholomance har også fået grøn nissehue på, som man så kan loote fra ham!
På Al'akair serveren alliance side er rensdyret i Seraching Gorge!
QuoteOriginally posted by DKTiger
Hehe. Darkmaster Gandling i scholomance har også fået grøn nissehue på, som man så kan loote fra ham!
og Canon Master Willey har den røde på i Strat Scarlet
QuoteOriginally posted by SimonSKAT
og Canon Master Willey har den røde på i Strat Scarlet
Kan se at der er flere der har dem:
Den grønne:
http://www.thottbot.com/?i=52349
Den røde:
http://www.thottbot.com/?i=52350
På Al'akair serveren alliance side er rensdyret i Seraching Gorge!
faktisk er han begge steder