Aner ikke en skid om det men køre NTFS
-
-
Originally posted by GrillRotten
hov hov. Be nice. Mine USB-sticks kører sgu ikke NTFS
Nej, men de bruger heller ikke FAT32, de bruger FAT, FAT det
-
Ja, men USB sticks kunne sagtens bruge NTFS grundet pladsen. Disketter derimod bruger FAT fordi der ikke er nok plads.
NTFS systemet fylder nemlig for meget til en diskette..
-
Originally posted by Søndergård
Ja, men USB sticks kunne sagtens bruge NTFS grundet pladsen. Disketter derimod bruger FAT fordi der ikke er nok plads.NTFS systemet fylder nemlig for meget til en diskette..
Kan slet ikke svare sig, FAT er fint nok til USB key's, de er sikre nok, og har en lorte dataoverførsel alligevel
- Har selv:
64 + 256 + 128MB diske - eller også er det 2x 256...- Ikke værd at spilde plads på et filsystem, min USB HDD på 80 giga derimod, den er NTFS - selvom den har en lorte transferrate på 26MB/s ved konstant overførsel... (disken har i computeren på IDE100 en overførsel på omkring det dobbelte... :\)
-
Ja, hvilket også er derfor at man ikke bruger det til USB keys. Disketterne derimod er et must..
-
NTFS, føler mig mere tryk ved at formatere i DOS.
-
NTFS lige siden W2K...
-
ext3 og reiserfs!
...eller ntfs.
-
Så har vi fået sat det på plads... FAT is past
Har faktisk aldrig prøvet det... kunne da væe sjovt at prøve.
-
NTFS (Quick)
-
bruger også NTFS
-
NTFS - fordi det er bedst
-
Originally posted by M.Beier
Nej, men de bruger heller ikke FAT32, de bruger FAT, FAT detTæt på, men ingen cigar ...
... Den ene køre FAT, den anden FAT32 ...
-
Bruger NTFS på alle mine comps
disketter bruger FAT 12, som man brugte i den første IBM XT, max plads: 16 mb
så er der FAT 16, som man bruger i næsten alle USB diske op til 2Gb max plads: 2 Gb
derefter FAT 32, som man bruger til stort set alle USB diske (for det meste mp3 afspillere) over 2Gb, max plads: 2Tb (terabyte)
og NTFS, som blev opfundet i de tidlige 90'ere til det klassiske Windows NT, blev senere optimeret, og er det FS, mange bruger i dag. Teoretisk max: 32 Tb
1Tb =1024 Gb
I midten af 90'erne da FAT 32 dårligt var kommet på markedet, var man allerede i gang med FAT 64, som egentligt skulle have været FS i Win XP, Teoretisk max: 2048 Tb
ideen blev kasseret og NTFS blev standard FS til XP
-
Hvaa bukkemand, hvornår kommer du på messenger igen?
-
Originally posted by learner
Hvaa bukkemand, hvornår kommer du på messenger igen?
Jeg var ellers igårJeg har været på hospitalet :-/
-
Originally posted by Tigerplayer
Bruger NTFS på alle mine compsdisketter bruger FAT 12, som man brugte i den første IBM XT, max plads: 16 mb
så er der FAT 16, som man bruger i næsten alle USB diske op til 2Gb max plads: 2 Gb
derefter FAT 32, som man bruger til stort set alle USB diske (for det meste mp3 afspillere) over 2Gb, max plads: 2Tb (terabyte)
og NTFS, som blev opfundet i de tidlige 90'ere til det klassiske Windows NT, blev senere optimeret, og er det FS, mange bruger i dag. Teoretisk max: 32 Tb
1Tb =1024 Gb
I midten af 90'erne da FAT 32 dårligt var kommet på markedet, var man allerede i gang med FAT 64, som egentligt skulle have været FS i Win XP, Teoretisk max: 2048 Tb
ideen blev kasseret og NTFS blev standard FS til XP
Ikke helt rigtigt.
-
Originally posted by BukkeMand
Jeg var ellers igårJeg har været på hospitalet :-/
Okay, hvornår sender du så?
-
Originally posted by learner
Okay, hvornår sender du så?
Ved i hva PM er?
Btw learner, du har nok bare misset ham fordi han hedder The Bukkemand nuVille da ligne dig
-
Originally posted by KarGa
Ved i hva PM er?
Btw learner, du har nok bare misset ham fordi han hedder The Bukkemand nuVille da ligne dig
Hehe, du havde sgu ret