Nu er jeg snart Godt gal i skralden !

  • Quote

    Originally posted by origin
    overvejet en større forbindelse? :))


    hvad vil det hjælpe ? så downloader han jo endnu hurtigere :S


    Hurtigere forbindelse = mere download

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Hvis du siger du betaler det hele. er det vel egentlig dig der har retten over det. :D ellers sig at han skal til at betale noget så i kan få en støre forbindelese. og så kan i jo dele hastigheden mellem jer.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Originally posted by Mx Neo
    Hvis du siger du betaler det hele. er det vel egentlig dig der har retten over det. :D ellers sig at han skal til at betale noget så i kan få en støre forbindelese. og så kan i jo dele hastigheden mellem jer.


    tja det er jo det værste .. min far giver 149 mener jeg . jeg giver 75 og min bror 75 .. problemet er bare min bror har ikke betalt siden sommer.. de kommer bare på regningen sammen med hans mobil regning

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by affe


    hvad vil det hjælpe ? så downloader han jo endnu hurtigere :S


    Hurtigere forbindelse = mere download


    hurtigere forbindelse = mere båndbrede at bruge af ;)

  • Quote

    Originally posted by origin


    hurtigere forbindelse = mere båndbrede at bruge af ;)


    det kommer jo ikke til nytte når han bare henter mere osv.. han henter jo med fulde knald hver gang og bruger alt upload i de ****** programmer

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • hmm hos mig er vi 5 der bruger nettet til lidt af hvert :D vi har 2048/256 og det køre helt fint hvis en af dem henter noget/downloader meget man SKA bare huske at sætte ens upload til maximum 10-15 eller 20 så køre nettet flyden ;) det er det din bror ska gøre så er i alle glade fordig når han downloader og har en max upload på 20 eller mindre så når du er på ryger hans download speed lidt ned men ik volsomt med mindre at du også downloader men faktum er at nettet køre MEGET bedre end hvis han ik har sat upload begransning på altså sådan at den bruger alt upload så køre nettet extream langsomt og ens ping ryger helt vildt op
    ved ik om det ka hjælpe dig lidt


    det er derfor at når du spiller samtid som han downloader at din ping ryger op på de 300 det gjore min også men så satte jeg den til at uploade med MAX 15 og nu ligger min ping på ca 55-65 i CS:S :9xo

  • så smid netlimiter på hans.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Flyttet til offtopic

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Melde ham til AGP, for at downloade?


    Kommer an på om det er kopibestykketmatriale, hvis det er ulovligheder så tag screens af det. Når du så har beviserne Stikker du dem under snuden på ham og siger: ENTEN Eller!


    Du mener nok APG :D

  • Quote

    Originally posted by freehelp


    Du mener nok APG :D


    Hvis du melder ham til APG så ender det nok med at din far får en regning istedet, og så er det din far du straffer og ikke din bror.


    Få dog snakket med din far om det og fortalt hvad din bror sidder og laver, så må han da tage affære ;)

  • gør det på den amerikanske måde... hold et familieråd, hvor i ALLE sætter jer i stuen og snakker om jeres problemer.
    Din bror skal skam også med, og så må i diskutere problemet som familie og lægge nogle konsekvenser og IT regler i huset, som fx. ingen download programmer åbne inden kl. 23.


    Husk på at du bor hjemme, det samme som ham, og at det er jeres forældres hus, og at det er mor og far der bestemmer så længe han bor hjemme!


    Hvis han har et problem kan han bare flytte.


    kontakt ALDRIG APG, så står de bare og ånder dig og familien i nakken resten af livet, og overvåger hvert eneste 0 og 1 tal i henter og sender.


    jeg henter selv altid om natten eller når min far ikke er hjemme, da han bruger sin com til arbejde, der er ok når jeg spiller over nettet, men P2P og FTP programmer har det med at suge hele forbindelsen

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Han kunne evt. også bare downloade om natten eller mens I er i skole. Hvis jeg skal downloade større filer, så gør jeg det altid mens jeg er i skole.


    nemlig, det gør jeg også.. Så belaster jeg heller ikke min brors net, når han sidder og spiller WoW til kl 8 om morgenen :boxed:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by affe
    Hvad pokker skal der til før ens bror stopper med at downloade ? skal man andmelde ham til agp før han stopper eller er der ikke en anden trudsels side ?


    Er ved at gå kold af det .. hver gang man er nede at skide eller pisse når man kommer op igen så står ens ping på 300 - 900 .. ret belasende..


    Smut ned til din moar og sladre ? :))

  • Undrer mig meget over, at der er så meget lovligt at downloade.
    Der er jo selvfølgelig ikke nogen, der henter ulovlige ting herinde !


    Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.

  • Problemet er ret simpelt at løse.
    Enten må i bruge en download klient som f.eks. Mass downloader,
    som kan reducere download speed eller i må lave et skema,
    hvor det fremgår, hvem der må downloade og hvornår.


    Min søn og stedsøn suger på min linie og hvis det generer mig, hiver jeg simpelthen et par stik ud af min switch... :$
    Hvis de brokker sig får de beskeden... opret en forbindelse selv eller luk. :boxing:

  • Nu er det jo snart jul..


    gå ned til en fotoforhandler og få taget et billede a dig din mor og din far hvor i rigtig ser glade ud og holder om hinanden...
    få farvelade manden til at skrive TEXTEN OVER BILLEDET


    VI TÆNKER PÅ DIG!!!


    smæk lortet i en ramme og giv ham det i julegave.. når han så pakker det op og ik fatter meningen så forklar ham det. *LOL*


  • LOL :cheers:

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Han er 20 og bor stadig hjemme ?


    er han ikke lidt af en mors dreng kan han ikke noget selv
    siden han bor hjemme ?


    Det var da noget bavl at lukke ud :roller:


    Kan jo være manden er under uddannelse, som jeg selv, bor selv hjemme, da jeg bor LANGT bedre og billigere her, end jeg ville de steder jeg har råd til at bo i her i området...

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Hvis du melder ham til APG så ender det nok med at din far får en regning istedet, og så er det din far du straffer og ikke din bror.


    Få dog snakket med din far om det og fortalt hvad din bror sidder og laver, så må han da tage affære ;)


    Ja det er nemlig personen der står på regningen der får lov at bøde - Underligt nok egentlig... Så pas på med at melde nogen


    Men som jeg også skrev længere oppe og Fragman også lige har skrevet, så brug NetLimiter på hans pc...