Nu er jeg snart Godt gal i skralden !

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Undrer mig meget over, at der er så meget lovligt at downloade.
    Der er jo selvfølgelig ikke nogen, der henter ulovlige ting herinde !


    Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.


    Hej vi diskutere ikke om der bliver downloaded ulovligt eller ej, men hvordan han skal stoppe hans bror i det.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Undrer mig meget over, at der er så meget lovligt at downloade.
    Der er jo selvfølgelig ikke nogen, der henter ulovlige ting herinde !


    Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.


    Hvorfor skulle den lige med? :roller:


    Anyways, så er de fleste metoder nok nævnt allerede.. Tja, få dig nogle muller så du kan banke din bror, når han kommer trampende efter du har trukket hans stik ud :))

  • det er da mere lamt at melde sin engen broder end at
    kalde ham en morsdreng.


    men nogle føler sig nok truffen :finger:


    Jeg flyttede hjemme fra som 16 årig og har jeg taget skade
    og jeg var skam også under uddannelse ;)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Melde ham til AGP, for at downloade?


    Kommer an på om det er kopibestykketmatriale, hvis det er ulovligheder så tag screens af det. Når du så har beviserne Stikker du dem under snuden på ham og siger: ENTEN Eller!


    Ja jeg er desværre nødt til at rette dig Hule...


    Det hedder ikke AGP ;) det er en port til dit GFX :P


    APG = AntiPiratGruppen ;)

  • IMO burde den ikke lukkes, men det er da et plat grundlag at starte den på.
    Om det er en fornuftig tråd kan diskuteres.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • Jaja kender godt alt det der :D Skrive fejml :))

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    det er da mere lamt at melde sin engen broder end at
    kalde ham en morsdreng.


    men nogle føler sig nok truffen :finger:


    Jeg flyttede hjemme fra som 16 årig og har jeg taget skade
    og jeg var skam også under uddannelse ;)


    Nææ det gør jeg såment ikke, synes bare det var noget l*rt at lukke ud.


    Flyttede selv hjemme fra som 16årig, pga. jeg ville have frihed, flyttede så hjem igen som 23årig, for at sidde bedre økonomisk, da jeg havde ca. 400kr til mig selv per md efter regningerne var betalt, men hvis man vil leve under sådanne omstændigheder skal man da være velkommen. Nu har jeg ca. 2000~ per md. til mig selv + jeg bor i et kæmpe rækkehus og betaler 1500kr for det, kan ikke få det bedre for de penge andre steder.

  • Quote

    Originally posted by affe
    Hvad pokker skal der til før ens bror stopper med at downloade ? skal man andmelde ham til agp før han stopper eller er der ikke en anden trudsels side ?


    Er ved at gå kold af det .. hver gang man er nede at skide eller pisse når man kommer op igen så står ens ping på 300 - 900 .. ret belasende..


    tjaa, begræns det ..


    Også nytter det nok ikke at anmelde ham til AGP :)) (de hedder nu engang APG)

  • du kan da gøre så han kan kun download med en bestemt hastighed.. og hvis du så siger han må uploade for 5kb.. så er der jo nogen programmer som slet ikke lader ham downloade :D hehe og så bare lad vær med at sig noget til ham :P så tænker han ikke over det er dig der har gjort det.. og så må du are sige at internettet er skidt, og at han kan ringe der ind hvis det er, og hvis de siger den ok jamen så laver han jo nok en format c: :P ;) hehe

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    du kan da gøre så han kan kun download med en bestemt hastighed.. og hvis du så siger han må uploade for 5kb.. så er der jo nogen programmer som slet ikke lader ham downloade :D hehe og så bare lad vær med at sig noget til ham :P så tænker han ikke over det er dig der har gjort det.. og så må du are sige at internettet er skidt, og at han kan ringe der ind hvis det er, og hvis de siger den ok jamen så laver han jo nok en format c: :P ;) hehe


    Imens han selv sidder og spiller med en ping på 10? :)) Tror da nok broderen lægger mærke til noget mistænksomt :P


    Hvis du har en router og den ka sættes op til det, så bloker hans mac adresse :crazyeyes: Så ska han ud og købe nyt netkort hvis han vil på :$

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    JA. Men på Bent lyder det som om at tråden skal lukkes.


    bør den måske nok også, først startede den på et lamt grundlag, men okay det er fint nok med lidt sjov en gang imellem, så senere kom der latterlige indlæg som "meld din bror..." hurra.. og nu er alle ting vist ved at være nævnt, så lukning ville nok ikke være en katastrofe

  • Hvis du har router der understøtter det så ban hans computer fra netværket :) rimelig simpelt at fikse. og det bedste tidpunkt :) lige når han har lagt sig i seng, og så låse netværket og inden han står op igen. så åben det, så han kan se hvor langsomt det går. denne metode bruger jeg tit :)


    men ellers bare ban ham :)

  • Quote

    Originally posted by RAC
    IMO burde den ikke lukkes, men det er da et plat grundlag at starte den på.
    Om det er en fornuftig tråd kan diskuteres.


    Helt ærligt - hvem snakker om, at lukke tråden ? ikke mig, har på intet tidspunkt nævnt/skrevet noget om, at lukke hverken det ene eller det andet. Til gengæld kom der en af de sædvanlige formodninger om, hvad jeg mener, når jeg skriver.
    Kors i hytten - læs hvad der bliver skrevet - i stedet for en eller anden imo mærkværdig posthunter eller hvad sådan en kan kaldes, fyrer af i hans formodninger om, hvad jeg mente med, det jeg skrev.
    Det er simpelthen utroligt, som nogle herinde bøjer og vrider andres skrevne ord. :rolleyes:


    Til topic:
    Ja trådens navn passer til, hvad jeg mener nu !

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Undrer mig meget over, at der er så meget lovligt at downloade.
    Der er jo selvfølgelig ikke nogen, der henter ulovlige ting herinde !


    Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.


    er du sikker på det?
    jeg gør...max, alt udover nogle spil på min com er downloaded, endda Windows... gider sq ikk og betale :finger:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer


    er du sikker på det?
    jeg gør...max, alt udover nogle spil på min com er downloaded, endda Windows... gider sq ikk og betale :finger:


    ROFL! Den snak er ikke lovlig her.

  • hvad er det nu lige det der IMO betyder

    abit kv8pro ver 1.1
    amd64 3200+ clawhammer (znps 7700 cu)
    abit x800pro
    2X 512 elexir 2.5 3 3 7
    maxtor 200gb 8 mb
    wd 120 gb 2mb
    wd 320 gb 2 mb sata
    lite-on dvdrw sohw-1693s
    samsung cd rw sw-216B
    chill innovations 510watt


    HP Pavillion dv9072ea