Har i dyr?
-
-
Bortset fra min Grand danois, kaldet Charlie på 80 kg., har jeg vist nok er dyr mere.
Jeg er ikke 100% sikker men jeg tror, at jeg har sådan en fætter her på loftet, så jeg har bestilt en fælde og så skal den nakkes. -
Det er nu nogle pæne dyr - også som frakke
-
Originally posted by Søndergård
Det er nu nogle pæne dyr - også som frakkeJep, men det er isoleringen på loftet ikke mere.
Pokkers. Jeg vil meget nødigt aflive sådan et flot dyr, men der er nok ikke andet at gøre, hvis jeg i det hele taget kan fange den. -
Originally posted by The Hans
Jep, men det er isoleringen på loftet ikke mere.
Pokkers. Jeg vil meget nødigt aflive sådan et flot dyr, men der er nok ikke andet at gøre, hvis jeg i det hele taget kan fange den.Håber da du fanger den inden den laver alt for meget lort på jeres loft
-
Originally posted by CheezEDippaH
Vi har da en hund, Louie, gående herhjemme, som er en alletiders sød Labrador...Foruden den har vi også en kat, men den er aaaalt for genert til at få taget billeder af sig - desuden bor den udenfor i laden...
[Blocked Image: http://img.photobucket.com/albums/v639/cedde/DSC00492Medium.jpg]
Magen til smålidderlig og til tider smådum hund har jeg ikke kendt længe- kan godt huske mit første møde med den. Det har jeg tit moret mig over
-
Lidderlig? - Hva snakker du om?
- Den har ikke humpet nogen i over 4 år nu....
Men jo, når naboens hund er i løbetid, så er den da lidt fjern....
-
.... der sad to katte på et bor....
-
Et billede af en af mine katte, mulle
-
-
Og et stk. hund her, en blanding af schæfer, rottweiler og labrador.
-
Vi har 2 katte, 4 høns og så havde jeg engang sumpskildpadder, den ene spiste den anden, RET klamt vand derefter
Så har jeg oz haft fisk.. det var herre hygge med dem nede i fodenden af sengen..Mvh Mads
-
Originally posted by engel
Og et stk. hund her, en blanding af schæfer, rottweiler og labrador.
og præst, hest og gris -
1 stk kat 1/2 år gammel og et 200l akvarium med ca 20 fisk
-
Originally posted by juhl
1 stk kat 1/2 år gammel og et 200l akvarium med ca 20 fisk
hvilke fisk, fordi så har de fandme meget plads -
Originally posted by origin
hvilke fisk, fordi så har de fandme meget pladsyepper !
2 discos
3 black molly
2 platty
2 sværddrager
2 dværg gurami
1 pragtsmerlinger
2 paradisfisk
2 sugemaller
4 blå neon -
yepper !
2 discos
3 black molly
2 platty
2 sværddrager
2 dværg gurami
1 pragtsmerlinger
2 paradisfisk
2 sugemaller
4 blå neon
fair.. det er jo temmelig små fisk.. -
yepper !
2 discos
3 black molly
2 platty
2 sværddrager
2 dværg gurami
1 pragtsmerlinger
2 paradisfisk
2 sugemaller
4 blå neonLige til info.
Discus har det bedst og er mindre sky i flokke på min. 6 stk. og det er dit akvarium for lille til. -
1 stk kat 1/2 år gammel og et 200l akvarium med ca 20 fiskHar du et billed af dit akvarium? Gik selv rigtig meget op i det for nogle år siden.
-
Gammel Gammel kat på 15år