Har i dyr?

  • jeg har bare en sød lille dalamtiner...
    Edit: skod webcam..
    ps hvordan får i jeres god store billeder her ind jeg bliver nød til at beskære billedet pga at den kun må fylde 79kb.. hvordan gør i det..

  • Quote

    Originally posted by niller
    jeg har bare en sød lille dalamtiner...
    Edit: skod webcam..
    ps hvordan får i jeres god store billeder her ind jeg bliver nød til at beskære billedet pga at den kun må fylde 79kb.. hvordan gør i det..


    Komprimere det i Photoshop, så det lige passer. Eller bare blive ved med at gemme billedet som JPG i paint, eller gemme det som GIF.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Komprimere det i Photoshop, så det lige passer. Eller bare blive ved med at gemme billedet som JPG i paint, eller gemme det som GIF.


    okay... er photot shop gratis eller hvad...??

  • Min kæreste og jeg har lige købt denne killing som så er vores nr. 2 kat:


    Den er kun 12 uger gammel og MEGET sød...Det er et gadekryds af huskat, perser, norsk skovkat og Maine Coun!

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r



    Nåååårh, hvor er den sidste mega nuttet.


    Ja ikke :P hun er et gadekryds af en alm. huskat og en Norsk Skovkat. ( En unik ting ved henne er at hennes hale er lige så lang som kroppen )
    Den grå og den sorte/hvide er alm. huskatte.
    Den creme farvet Falcon er en 100% Ægte Hellig Birma :P

  • Quote

    Originally posted by Icemann


    Ja ikke :P hun er et gadekryds af en alm. huskat og en Norsk Skovkat. ( En unik ting ved henne er at hennes hale er lige så lang som kroppen )
    Den grå og den sorte/hvide er alm. huskatte.
    Den creme farvet Falcon er en 100% Ægte Hellig Birma :P


    Btw Icemann, er den vide skæløjet? synes bare dens øjne ser lidt mærkelige ud :crazyeyes:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Btw Icemann, er den vide skæløjet? synes bare dens øjne ser lidt mærkelige ud :crazyeyes:


    Kan ikke rigtig læse hvad du skriver :D Mener du at den hvide er skæv øjet ?


    Hvis ja: Det er han ikke, men en anden lækker ting ved en Hellig Birma er at de alle har dybblå øjne hele livet igennem. 8)

  • Quote

    Originally posted by Icemann


    Kan ikke rigtig læse hvad du skriver :D Mener du at den hvide er skæv øjet ?


    Hvis ja: Det er han ikke, men en anden lækker ting ved en Hellig Birma er at de alle har dybblå øjne hele livet igennem. 8)


    Ja, der skulle stå Hvide :), er måske lidt sløv :P
    Men synes stadig den hvide ser lidt ud som om densøjne kigger i hver sin retning :D


    Kan godt ske det bare er mig :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet 2 gange, sidst af AbeTis ().

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Det er ikke bare striber.. det er fartstriber. Det havde den fra fabrikken..En pre-overclocket hamster så at sige..


    Lissom den her?
    edit: Skal lige sige at jeg ikke tør gætte på hvad den ene "hamster" laver..
    [Blocked Image: http://www.pcstats.net/private/storhamster.jpg]


    Omg. Den er stor. Men som en stor hund alligevel?
    Ellers er tapirer faktisk også meget seje. Sådan en kunne man godt anskaffe sig.

  • Jeg har da også en Fie. I må ta mit ord for, at det er verdens sødeste hund med den fedeste personlighed! Den kan være noget så ond!


    Ja, ved godt at hun har en rød næse - men det er ikke noget vi snakker om!


    [Blocked Image: http://www.solveig-iver.dk/Fie.jpg]


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet 3 gange, sidst af Søndergård ().

  • De er godt nok søde - kan du kende forskel på dem?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Fandt lige et par billeder mere. Som I kan se var den ond allerede som helt ung!


    [Blocked Image: http://www.solveig-iver.dk/fie2.jpg]


    Yderligere et billede - her er det vist min mor som sidder med den.


    [Blocked Image: http://www.solveig-iver.dk/fie3.jpg]


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • der er altså heller ikke noget at sige til at man er sur hvis der er nogen der planter sit skridt lige i ens hoved.. for ikke at tale om at holde halvdelen af ens arme/ben..