Regler skal der være. Men da det er brugerne der på et forum holder liv i det hele, synes jeg det er vigtigt, at et forum kan bøje sig i forhold til massernes holdning. Det kunne være interessant, at se hvad FOLKET synes i denne sammehæng.
For dem der ikke har fulgt med. Der har været brok af lukkede signatur-tråde, da der fra højeste sted blev bedt om, at disse kun er i den "officielle" signatur-tråd.
Her kommer jeg så med min holdning.
Er det fair at forlange, at folk skal ligge deres signaturer ind i "Signatur Sticky??" - Hvis den oprindelige hensigt med at man viste sin signatur her var, at få feedback fra folk? Der er ikke nogen der GIDER sidde og bladre den store og tunge Signatur Sticky igennem. Det er heller ikke til at føre en seriøs diskussion i denne tråd, da der overalt vil være en masse signaturer midt i det hele.
Er det ikke fair at forlange, at det er OK at man kan lave en enkelt tråd, hvis man har lavet nogle signaturer man gerne vil have kommentarer på.
Det er da det samme som når en af vores mange amatør-fotografer laver sig en tråd (endda ofte mange) hvor vedkommende fremviser sine billeder så vi andre kan kommentere dem. Jeg ser ingen Foto Sticky nogen steder? Det er da ikke fair?
Det er ikke os alle der tager billeder. I stedet laver vi signaturer. Jeg synes at vi i Foto og Grafik forumet bør tilgodese alle folks interesser og ikke indføre særbehandling til den ene del. Det hedder jo præcis "Foto & GRAFIK".
Hvis man er så bange for at der vil blive overspammet med signatur-tråde (hvilket jeg har svært ved at forestille mig) - Så kan man da bare lav en lige så officiel tråd som Signatur- Sticky, der hedder Signatur Request - hvor alle kan bede andre om at lave sig en signatur. Svære er det da ikke?
Denne tråd er ikke ment som DEBAT-TRÅD. Det er blot en AFSTEMNING! Så hold al debat til den sideløbende signatur-diskussion startet af Aerial.