CS: S Boomtown servere banner til højre og venstre

• Det kan da fuldstændig pis mig af.
    For et par dage siden var jeg inde og spille CS: S på en Boomtown server. Jeg tror jeg var derinde i 1 time eller sådan noget cirka.
    Ligepludselig blev jeg banned og kicked?
    Så jeg skrev en mail til deres admin email eller sådan, hvor i jeg skrev at jeg gerne ville have af vide hvorfor jeg blev kicked, jeg skrev min Console log fil med Steam-ID og mit spiller navn. Er gået lang tid nu (et par dage) og jeg er ikke blevet besvaret?

Jeg har ikke fået svar og jeg kan stadig ikke komme ind på en Boomtown server.

Jeg kunne flække en høne.

Er sådanne ting også sket for jer?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• ja er en gang blevet banned for cheat ??

Fordi jeg havde en score på 10 - 0 og 10 hs med Ak.

kunne admin åbent bart ikke li .. så skrev til dem .. fik svar 2 arbejds dage hvor de undskyldte fordi de ikke kunne finde noget cheat eller ligne på mig..

Så blev unbanned igen og en stor undskyld :P

men boomtown er stor.. det kan saktens tage op til en uge før du får svar .. der er jo sikkert over 1000 mails om dagen til dem..

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

• Det var en eller anden ny bane vi spillede hvor alle havde købt snipere og jeg havde ikkke råd så jeg dræbte 4 med USP eller 5.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• kan være noget du har haft på din comp, kan være en indstilling i din config som går imod deres regler.

• Standard Config, man må ikke scanne folks computere det er imod loven. Din harddisk er din ejendom.
    Hvis jeg har spillet 1 time og så bliver banned fordi en humør syg admin keder sig og vil bruge sin magt så er det ikke det.

Vil dog lige undersøge det nærmere på boomtowns CS: S FAQ.

• Kontakt en af vores admins på IRC. Evt. fang en overadmin. Hvis du vil have deres nicks, så PM mig.

Jeg styrer ikke CS: Source. Men det er ikke meget anderledes en standard CS.

Det lyder mærkeligt, at du på den måde er blevet banned som du beskriver. Der er ingen anden måde end, at kontakte en admin personligt og bede om en forklaring. En admin, der som sagt, har noget med Source at gøre. Dog er det kun overadmins der efter et ban kan gå ind og undersøge situationen. Så det er nok sådan en du skal have fat i.

Din mail skal ellers nok blive læst. Men som det allerede er nævnt. Du er ikke den eneste der skriver til mail-boxen.

Hvis du ikke har IRC. Og ikke kender programmet så du kan kontakte en admin - så PM mig dit nick og Steam ID. Så skal jeg nok undersøge det for dig.

// Landbetjenten
    Gameserveradmin (CS 1.6)- Boomtown

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Kan ikke lige umiddelbart finde navnet på den IRC kanal nogen steder på boomtown? :crazyeyes:

• #boomtown @ quakenet

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by RAC
    Kan ikke lige umiddelbart finde navnet på den IRC kanal nogen steder på boomtown? :crazyeyes:

Din signatur er for høj og for bred, sagde politimanden :razz:

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

• Hehe, det ser man så tit.. Hvis man er lidt god bliver man straks kicked.. Synes det er nice at blive det, det må jo bare betyde at man åbenbart er overmenneskelig :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Nu har jeg sendt endnu en mail, føles som om de prøver at undgå mig.

Originally posted by RAC
    Nu har jeg sendt endnu en mail, føles som om de prøver at undgå mig.

Ja, Boomtown er bange for dig RAC :)

De er et professionelt foretagende RAC. Det er ikke ligefrem til gavn for forretningen, at ignorere kunderne. Du skal bare have tålmodighed. Og som sagt, kontakt overadmins via IRC.

Du skal bare være authed med Q for at kunne komme ind på channelen.

• Jeg har da ikke truet nogen endnu :).
    Er bare ikke lige den respons jeg har brug for men okay.

Desuden så går jeg jo ikke efter boomtown på nogen måde. Vil gerne bare finde ud af hvad der sker.
    Nu er jeg ikke lige en der bruger mIRC til hverdag så skal lige lave det der Q først.

Min mening er at der måske sidder nogle få admins som ikke er specielt "professionelle."

Arh sidder stadig fast i det der Q noget, bankede lige så hårdt i bordet af irretation at der kom blå skærm og at computeren ikke ville genstarte så. Må lige få den under operations bordet.
    :(

Men vil da stadig prøve det der Auth halløj.

Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

• Nu kom jeg derind men ingen kunne hjælpe mig med det. Så må jeg jo bare prøve imorgen.

• Ahh, det er LANDMAND der gemmer sig der :P

Hmm, jeg formåede at blive banned for at bede en admin om "lad os da spille i fred og whine bagefter" da han gik igang med at brokke sig over 3 spiller på samme tid... :)

Originally posted by M.Beier

Ahh, det er LANDMAND der gemmer sig der :P

Hmm, jeg formåede at blive banned for at bede en admin om "lad os da spille i fred og whine bagefter" da han gik igang med at brokke sig over 3 spiller på samme tid... :)

Det er en af grundende til jeg ikke gad at spille cs på boomtown servere.
    10 årige admins der opfører sig som konger. Det er vel 5 år siden jeg opgav cs og kan læse admins ikke er blevet et hak klogere end dengang, suk.

Originally posted by sam

Det er en af grundende til jeg ikke gad at spille cs på boomtown servere.
    10 årige admins der opfører sig som konger. Det er vel 5 år siden jeg opgav cs og kan læse admins ikke er blevet et hak klogere end dengang, suk.

Få dog styr på dine fakta.

Ved du hvor mange admins der er? Er du klar over, hvor mange admin-calls der er i minuttet?

Med det uendelige antal episoder der opstår VIL der være en del hvor der opstår konflikt mellem bruger og admin. Sådan er det bare. At du kommer med dumsmarte kommentarer om 10-årige admins. Som det er sagt før: Så siger det mere om dig end det gør om os. Bland dig udenom, hvis du blot har ligegyldigheder at spyde ud. Kan ikke se hvad det gavner nogen.

PS. Admin-arbejdet er 100% frivilligt arbejde. Det er en service vi tilbyder. Vil I da hellere have, at der slet ikke er nogen admins på serverne? En admin kan hurtigt blive skudt i sænk pga. én dårlig situation. Men der bliver aldrig taget højde for de 100 andre situationer hvor kundebehandlingen foregår 100% efter bogen.

• Jojo de fleste hatmins er sq gode nok :) - Bare normal-CS (1.6) som suckZ...
    Og så hende MrsCB, hun er jo blæst...
    Source derimod, der er fornuftige folk som er hurtige til at reagere når der er brug for dem, og thumbs up til dem :)

• M.Beier Damn du forsøger da at trække den i land der.

imponerende hvis Berleburg tror på det :)

Vil tilføje at jeg er ganske imponeret over Boomtowns Service. Låne servere ud til Rimelige penge, have SÅ MANGE FFA SERVERS TIL RÅDIGHED, Personerne som står bag dette og ikke mindst for de admins der støtter op omkring sitet.

Min Mening ? INTET AT BROKKE SIG OVER, OG JEG SYNES ET ELLER ANDET STED IKKE DENNE TRÅD BETYDER NOGET FOR FORHOLDET MELLEM BOOMTOWN OG JEG, AF DEN SIMPLE GRUND DET KOSTER GRATIS!

• at låne servere koster da :) - Et membership som ikke er basic, jeg spiller ikke ret meget CS, og var klart mest tilfreds med Opasia, men det er så langt tilbage at det kan være det samme :) (før BT jo.. ;))

Source serverne er jeg meget tilfreds med..

Og nej jeg prøver da ikke at redde i land, det er ikke sort på hvidt flashbag :)