Overglock af 7800Gt?

  • Hej, nu får jeg forhåbenligt snart mit 7800GT fra Innosent ind af døren og vil derfor lige høre hvad jeg kan OC det til med deres køler, uden at få problemer?
    Er helt ny til OC så vil lige spørge eksperterne ;).

  • Det er jo forskelligt fra grafikkort til grafikkort. Selv om det er det samme mærke og har den samme køler. Når du får den hjem kan du jo prøve dig ad.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • ja.. bar giv den gas indtil der kommer grafikfejl eller den går død i en test... brug ati tool til at teste og oc med det er pænt godt... Men ellers køb en zalman så kan det nok endnu mere

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    ja.. bar giv den gas indtil der kommer grafikfejl eller den går død i en test... brug ati tool til at teste og oc med det er pænt godt... Men ellers køb en zalman så kan det nok endnu mere


    ati tool til nvidia ????

  • Quote

    Originally posted by Bimmer


    ati tool til nvidia ????


    Jep.. Nvidia er blevet introduceret i den nye beta-version af Atitool..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Har prøvet google, tak.


    Fandt intet der.


    Hva har du lige søgt på ? ... Hvis du skriver ATI-Tool er deres side som første link på Google ... Og så står der faktisk lidt ned på den første side du kommer ind på lige præcis hvad du søger -


    Major changes to the latest stable version are:


    "Major changes to the latest stable version are:
    Added support for NVIDIA video cards
    Addded support for ATI X1000 series
    Added voltage control for ATI X1800
    Added current draw monitoring for ATI X1800
    Fan & Voltage settings can be saved to a profile now"

    Og der er download link og alt hvad du har brug for, så ret godt har du da ikke haft prøvet og søge ..

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Har prøvet google, tak. :pokey:


    Fandt intet der.


    Man burde lave en guide til søgning på google :roller:


    google søgning:
    http://www.google.dk/search?hl…&btnG=Google-s%C3%B8gning


    1. resultat:
    http://www.techpowerup.com/atitool/


    en anden mulighed er altid guru3d.com:
    http://downloads.guru3d.com/download.php?det=725


    Google rulz :))


    EDIT: Damn Henrik- :T

  • For det første hedder det ikke Innosent - men Innovision.


    For det andet har jeg lige fået mit ind ad døren, i formiddags.


    Ikke über overclocking evner - kører 450MHz på core og 600MHz på mem mod 400 / 500 std - blæseren siger ikke meget og er kun 1 slot - god bundle og alt hvad man har brug for.


    Dommen : Man får hvad man betaler for.


    Det eneste jeg er utilfreds med, er at musen hakker i Windows - som om den ikke bliver opdateret hurtigt nok. Det er en fejl som ingen af mine ATi kort har. 8o

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • så giv mig den i julegave dit gamle brokkehoved :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.