sjoveste class efter jeres mening

  • hej tweakere


    ville høre jeg om hvilke class i synes der er sjovest af spille både PvE / PvP
    begrund dit svar og skriv både fordele og ulemper


    mine personlige er warock og rogue


    warlock for synes deres magier er fede f.eks deres dot.. de har har demon pet.. det dårlige er måske de bare cloth


    og rogue synes der er helt vildt fedt er snige sig om bag fjende og dræbe ham på få sekunder... det dårlige er vis man bliver opdaget uden er er i stealt er man næsten død..



    tak på forhånd

  • Priest er mega fedt PvE! Er ikke så øvet i PvP endnu da hun kun er lvl 28 pt. Minusset ved priest er at man er healer, og derfor blir spurgt om man vil med et eller andet sted hen hele tiden, men så er /dnd jo rart...


    Hunter, en great solo class hvis man ka finde ud af det.. Har bare lidt svært ved at finde grupper til instances nogen gange...


    Mage er også mega fedt.. både pvp og pve... men det er jo smag og behag...

  • Warlock ftw :)
    Elsker dem i PvP

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Min personlige favorit er Hunter. Evnen til at track spillere er simpelthen genial i PvP. Desuden gælder det bare om at skabe et godt navn :D så kommer man med i alt.


    Ellers er det nok rogues / Priest. Syge clases i PvP.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Originally posted by Facker


    Ellers er det nok rogues / Priest. Syge clases i PvP.


    åhhh rogues bliver powned i endgame imo.

    ¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD


    ¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade


    ¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

  • Synes end-game priest er kedelig, man laver ikke andet end at heale stort set, og medmindre man synes det er ekstrem fedt.. TJah.. Bruger ham kun i MC nu :)
    Min rogue er blevet 58 og er snart 59, set 'det' er til gengæld en fed class, der kan man have lidt sjov :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Blood Knight
    Jeg har en dwarf rouge, og synes at det er en vildt sjov blanding... men, rougs er enormt fede :evil:


    elsker også female dwarf cosmetics (rouge).. ikke for at flame ;p


    ellers synes jeg at min egen rogue er meget sjov, specielt når man rammer for 1000+ på sine sinisterstrikes

  • Quote

    Originally posted by Mindlink


    åhhh rogues bliver powned i endgame imo.


    øhh? Jeg spiller en orc rogue og det bliver ikke pwned endgame... Rogues er den primære dps i alle endgame raids og i Depression room der er du sq nød til at have en rogue ^_^