Så har man set en bus i en bussluse!

  • Hehe der var lige en bussemand der valgte at køre i busslusen ved min skole i dag. Hvordan han har båret sig ad begriber jeg ikke, men det lykkedes meget godt :))
    Også fedt med det der "Ikke i rute" foran :9xo


    [Blocked Image: http://img483.imageshack.us/img483/1024/billede0770qc.jpg]

  • Hehe .. Det er efterhånden sket flere gange .. Buschaufførerne i Herning kører spændende *GG*


    De har også en tendens til at køre ind i biler der holder parkeret i Kampmannsgade ved Kongrescenteret .. De gør det ligefrem så ofte, at de kan fortælle hinanden hvad der skal gøres når det sker ..


    Derudover, så begyndte den første bus i dag, at køre til glædelig jul - hvor så end det ligger .. Chaufføren mente det var på tide, når nu folk er begyndt med julefrokosterne *GG*

  • Man kan godt køre igennem en bussluse med en Mazda 323

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Man kan godt køre igennem en bussluse med en Mazda 323


    I Aalborg skilter de med at sporvidden på ens bil skal være mindst 2.05 meter for man kan :)


    Men ja, det er sjovt at køre bybus i Herning. De ved godt hvad vej pedalen skal ;)

  • Hehe jeg holder altid øje med de busser de er sgu livsfarlige dem i Herning.


    Da jeg kørte med en af dem ud til skole dengang jeg gik der. Oplevede vi 3 gange på 2 uger at den samme bus med samme chaufør væltede den samme cykelist i et lyskryds ved kongrescenteret.


    Han var sgu ikke helt tilfreds dt er helt sikkert. De første 2 gange opdagede chauføren ikke engang han var ved at kører en ned.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hehe jeg holder altid øje med de busser de er sgu livsfarlige dem i Herning.


    Da jeg kørte med en af dem ud til skole dengang jeg gik der. Oplevede vi 3 gange på 2 uger at den samme bus med samme chaufør væltede den samme cykelist i et lyskryds ved kongrescenteret.


    Han var sgu ikke helt tilfreds dt er helt sikkert. De første 2 gange opdagede chauføren ikke engang han var ved at kører en ned.


    Hehe ja der er mange sjove situationer med bybusser, her i Herning.
    Også meget sjovt at køre 110 mellem kibæk og herning i blæsevejr :9xo

  • nu spørger jeg meget dum (også morgen)


    hva gør en bus sluse lige??


    altså jeg kan ikke forstå hvorfor han er gået i stå der?? altså jeg ser det da bare som om han kan køre videre.. men dunno hva bus slusen lige skulle gøre heR?

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    nu spørger jeg meget dum (også morgen)


    hva gør en bus sluse lige??


    altså jeg kan ikke forstå hvorfor han er gået i stå der?? altså jeg ser det da bare som om han kan køre videre.. men dunno hva bus slusen lige skulle gøre heR?


    Den sørger sådan set for at kun busser kan kører igennem. Der er et hul i vejen som biler ikke er brede nok til at komme over.


    Den her ligger lige ved en teknisk skole og i enden af en stille villavej. De vil have alle brianer til at kører uden om i steder for at race igennem.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    nu spørger jeg meget dum (også morgen)


    hva gør en bus sluse lige??


    altså jeg kan ikke forstå hvorfor han er gået i stå der?? altså jeg ser det da bare som om han kan køre videre.. men dunno hva bus slusen lige skulle gøre heR?


    I må da også have bus-sluser på Sjælland?


    Og han kan nok ikke køre videre, fordi han sidder fast nede i hullet .. :))

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    nu spørger jeg meget dum (også morgen)


    hva gør en bus sluse lige??


    altså jeg kan ikke forstå hvorfor han er gået i stå der?? altså jeg ser det da bare som om han kan køre videre.. men dunno hva bus slusen lige skulle gøre heR?


    De fylder bussen med vand, så er det lettere at få folk ud af bagruden :P

  • Quote

    Originally posted by origin


    De fylder bussen med vand, så er det lettere at få folk ud af bagruden :P



    lol tak :D lige hva jeg skulle bruge...


    her har vi da ikke en sluse.. eller den jeg har set er ikke med hul i :D det er bare opaf istedet. så hvis de man kører over så skal du nok have hævet bilen en HEL DEL! btw. jeg har kun set en af disse på sjælland.. men jeg kører jo heller ikke til hverdag.. hvis jeg kører er det på landet :P eller i ishøjs området.. der er kun en i tåstrup :) :pokey:

  • Quote

    Originally posted by Pulse



    Hvorfor kommer det ikke bag på mig at den bemærkning kommer fra netop dig... :))


    Fordi jeg er psykopaten bag et rat.. Hehe.. Ej, det er ikk mig der har gjort det (men jeg kunne finde på det, hvis ikk det var fordi min bil var sænket så meget), det var en af mine kammerater i hans første Mazda. En tur i Kolding Storcenter, og så gad han ikk lige køre hele vejen rundt om for at komme ud, så han tog lige bus banen.. Godt nok blev det pludselig frygteligt humplet og bilen kørte frygtelig skæv, men over kom den da. Godt sådan en bambusraket er forholdsvis høj fra fabrikken :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra